Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2020-11-05, 07:03
  #15589
Medlem
Vad oväntat, gifta kvinnor röstar Trump medan ogifta singelkvinnor som åker kukkarusell röstar Biden:

https://pbs.twimg.com/media/EmCGGKFX...g&name=900x900
2020-11-05, 07:03
  #15590
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jiren
Inte i landet som är The leader of the free world. Land of the free, home of the brave.. Nej.

Vad snackar du om, 2000 var ju typ samma sak.
2020-11-05, 07:03
  #15591
Medlem
Vad är det som är så jäkla svårt med att räkna klart?
2020-11-05, 07:03
  #15592
Medlem
jugbandbluess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jiren
Inte i landet som är The leader of the free world. Land of the free, home of the brave.. Nej.

eh, jo? bush jr vs al gore år 2000 gick till domstol
2020-11-05, 07:03
  #15593
Medlem
HarryLonsdales avatar
Notera hur vänstern bemöter uppenbart valfusk.

"Haha, nu gråter alla Trump-supportrar"
"Buhu Trump förlorar så det måste vara fusk buuhuuu"

Inte nog med att de röstade på en korrupt och senil pedofil. De är helt ok med fusk i valet. De spottar på demokratin.

Men så fort man nämner Ryssland så fylls de med hat och avsky för att "valen är riggade" där.

Jag skulle vilja påstå att vänstern i västvärlden är mer hjärntvättad än slumpmässig muslim i arabvärlden.
2020-11-05, 07:04
  #15594
Avstängd
wwrs avatar
Pajasval i ett pajasland presenterat för oss av, just det ... pajasmedia.

Det är ett avsiktligt hån mot demokratin för att förbereda mer diktatur enligt Corona mötesföebud etc.

På Superbowl trycker de bara på en knapp så vet de hur många yards QB kastade totalt innan han fick ont i armbågen för 3 år se'n. Men valet har de pajat avsiktligt.

Mer diktatur bara.
2020-11-05, 07:04
  #15595
Medlem
Det är sjukt kul med alla bilderna på Karens och andra Trumpister som står i Detroit och vrålar stop-the-vote, när Trump ligger under klart där....
2020-11-05, 07:05
  #15596
Medlem
Sam.Boyds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Daniel501
Om ett par veckor är allt tillbaka till det "normala" bara det att Demokrater (Pelosi, Schumer m.fl) kommer fortsätta blocka Trumps MAGA, MSM kommer fortsätta sitt Trump hat med "Trump stole the election!!" i 4 år till..

Får hoppas Trump "drain the swamp" på riktigt denna gången, om han inte vill se sig själv och sin familj fängslad när han ej längre är President (om minst 4 år)


Det är just träsk dräneringen som blev hans fall. Det är ju det hotet som fått de rika o mäktiga att sätta in allt de har i media og propaganda artilleri. Han hotar ju hela deras existens.

O de vet att får han fyra år till så lär det bli undersökningar, åtal samt rättegångar.
2020-11-05, 07:05
  #15597
Medlem
Jirens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kato85
jo
https://www.history.com/.amp/news/20...-supreme-court
Citat:
Ursprungligen postat av RoyBatty
Vad snackar du om, 2000 var ju typ samma sak.
Men var det även fråga om röstfusk där? Vad jag mins så togs det till domstol enbart p.g.a extremt jämnt valresultat.
2020-11-05, 07:06
  #15598
Medlem
Oj oj. Här var det bittert. Lugna er till det är klart. Sen är det tid för eftertanke.
2020-11-05, 07:06
  #15599
Medlem
RobRoyss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arnoldw
Överallt på sociala medier ser man folk som nu är glada och firar för dom hatar Trump.
Dom skriver massa elakheter om Trump.
Men jag ser ingen som hyllar Biden lr skriver nåt bra om honom när han snart tar över och ska styra USA.
Folk verkar mer röstat mot Trump än för Biden.

Bra noterat. Biden har ingen politik eller budskap, han är bara där för att fånga upp människorna som ogillar Trump, ingenting annat.

Biden vill fortsätta stänga ner samhället och höja skatterna - detta summerar i princip Bidens politik. Biden är en misantrop.
2020-11-05, 07:06
  #15600
Medlem
kato85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RobRoys
Hur var det nu med kasta första stenen? Kasta stenar är ju det enda du gör. Ej heller handlar tråden om familjen Trump. Det hoppas jag du förstår.

Då får du väl polisanmäla Trump eller något om du blir så upprörd över Trumps eventuell skattefusk. För mig är inte det ett problem.

Nu visade ju inte ditt filmklipp något direkt anmärkningsvärt, men du jämför alltså detta med klippen där Biden tafsar på på barn? På barn? Om detta Trump-klipp gör dig upprörd då skulle du se klippen med Hunter Biden. Bara säger,

Eftersom du insisterar på att fortsätta ursäkta en barntafsare gör mig så illa till mods att jag vill avbryta den här kommunikationen. Du äcklar mig.

Det är ju du som kom med anklagelserna om Biden, jag försvarade med att hävda att Trump sysslat med samma sak, plus då hans uttalande och skattefusk.
Och nej jag behöver inte polisanmäla honom, det kommer en åklagare göra så fort han lämnat posten.

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback