Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2020-11-04, 10:32
  #7393
Medlem
Underbart att (om) Trump tar detta! Jag hoppas att dessa vindar blåser mot Sverige och Europa också!
Skål!
2020-11-04, 10:32
  #7394
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tompa81
Han är inte globalist, vill inte kriga, vill värna om amerika som nation och skapa ett starkt usa. Det är därför han hatas av marxisterna som sitter i mediahusen runt om i västvärlden.
Trump är den bästa för USA, och ett starkt USA är bra för världen.

det är ett välkänt faktum att Stalin fortfarande styr hela maskineriet och att Greta Thunberg var utsänd för att med segelbåt ramma och sänka Trump tower.
Men Potus var very great, very strong and very well and smart och stångade bort hela atlanten med sin absolute normala frisyr.
Nu planerar judarna, kåmmunisterna, liberalerna, muslimerna och kineserna för att kunna få in ett skott men dom vet att om han tar ett andetag med sina lungor som recovered from covid in twelve hours så kommer dom allihopa blåsa upp i rymden på en sekund.
2020-11-04, 10:32
  #7395
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Corona-Chan
Rösterna finns där redan och möjligheten att rösta är över, det konstiga är att rösterna inte räknas just nu.
Det kommer att strömma in ett fåtal undantagsröster som kan ske efter stängning från militären osv som kan räknas efteråt men dom är så få att det är helt försumbart för slutresultatet.

Det är poststämpeln som gäller. De ksn ju hitta några säckar på en vind med rätt poststämpel
2020-11-04, 10:33
  #7396
Medlem
Goldfinger1964s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Legerdemain
Det är väl att ta i.

Creepy Uncle Joe ligger fortfarande långt efter.

Michigan(16) - Trump 52.2% - Biden 46.2% (77% räknat)
Michigan(16) - Trump 51.9% - Biden 46.6% (80% räknat)
2020-11-04, 10:33
  #7397
Avstängd
wwrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kristofferG
Tror ni Trump vinner Michigan, Georgia och Pennsylvania? Varför står rösträkningen stilla, vad är det frågan om???!?!
Men nog verkar det systematisk? Trumps röster räknas långsammare?
2020-11-04, 10:33
  #7398
Medlem
fittslems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wwr
Hur kan det vara så rörigt med valresultatet i ett high-techland som USA?
Varför får de inte resultatet snabbare med sina röstningsmaskiner?

Samma skit i Sverige, sen får man lägga till att Usa har 20-40 gånger mer invånare än Sverige. Rätt många röster att räkna.
2020-11-04, 10:33
  #7399
Medlem
Edolfs avatar
Jag som själv inte riktigt hänger med, vem ser ut att vinna just nu? Ser att Biden leder.
2020-11-04, 10:33
  #7400
Medlem
Jag ska säga en sak som kommer glädja mig ALLRA MEST om Trump vinner, och det är att miljoners miljoners dollar som Dem och dess kändislakejer har kastat om kring sig för att köpa valet, bl.a. så att Joe ska slippa kampanja och kan sitta och trycka i sin källare, kommer att ha varit totalt bortkastade! T.ex. Mike Bloomberg spenderade väl hutlösa summor i Florida som han verkar ha spolat ned i toaletten. Den vetskapen får mig att känna mig rätt glad faktiskt!
2020-11-04, 10:33
  #7401
Medlem
Emolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av groovesnus
Deep State har gjort så det är natt i usa nu.

Du menar på fullt allvar att man inte skulle ha folk som kan räkna under natten? Anledningen skulle vara att "folk måste sova".

South Carolina blev klar för flera timmar sedan. Men inte North Carolina...

Det är så sjukt att folk ens försvarar det som pågår.
2020-11-04, 10:33
  #7402
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av A.Ericsson
NC är 15. Den är färdigräknad, Trump vann.

NC är inte klar än.
PA, GA, WI, MI och NC väntas bli klara. Men än så länge är det ca 6% kvar att räkna.
2020-11-04, 10:33
  #7403
Medlem
Det känns som att Trump vinner men på gränsfall, med tanke på covid 19 och många har förtidsröstat och fler har deltagit är det svårt att sia hur det blir.

Jag tror och hoppas på Biden av den anledning att USA behöver jobba mer med miljöfrågorna. Det handlar inte om att befolkningen i Missouri skall börja källsortera och åka kollektivt utan snarare att slit och släng mentaliteten bör minska, att våga höja lite avgifter på tex plastpåse för att undvika mer nedskräpning

Även förstås att få in fler företag som satsar på att äta mer hälsosamt för att slippa lura människor att äta sig feta.
2020-11-04, 10:34
  #7404
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Honken55
Det är poststämpeln som gäller. De ksn ju hitta några säckar på en vind med rätt poststämpel
Finns skrupellösa postanställda i USA också som kan fiffla med poststämpeln.

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback