Citat:
Du argumenterar för att Sverige och svenskar är så odugliga att vi måste styras från Bryssel. Det är självhatet som sprids. Men gradvis har EU köpt våra politiker. Vi har bara odugliga politiker att rösta på. Det är inte vårt fel.Svenska politiker är framröstade av svenska folket som antingen vill ha det som det är, eller är för dumma att förstå vad de röstar på. Oavsett så är Sverige ett politiskt skämt som inte på något vis klarar av att styra sig själv. Jag rekommenderar att EU helt tar över styret över den lilla provinsen Sverige och dess bondebefolkning.
Du uttrycker dig lustigt men om du menar att EU är en byggkloss i det globala projektet så har du rätt. Gott så.
Nej det handlar ren Darwinism. Det handlar om att anpassa sig till sin tids villkor eller krossas under "the wheel of progress".
Vilka lokala initiativ är det du pratar om stenåldersman?
Du menar att vi kan avrusta, röka knarkladdad fredspipa och dansa nakna i månljuset för det finns inga fiender och Sverige behöver inget försvar?
Hade jag varit Putin hade jag för längesedan tagit Gotland bara för att lära de dumma svenne bananerna som ständigt lägger näsan blöt en läxa för gott. Sen hade jag skickat ut en varning om att nästa gång blir det Stockholm. Och ni kan inte göra ett jävla dugg åt det era jävla feminister.
Nej, se vad Sverige har gjort med Sverige. Ett sådant land med en sådan befolkning behöver såväl en övervakare som en god man.
Du uttrycker dig lustigt men om du menar att EU är en byggkloss i det globala projektet så har du rätt. Gott så.
Nej det handlar ren Darwinism. Det handlar om att anpassa sig till sin tids villkor eller krossas under "the wheel of progress".
Vilka lokala initiativ är det du pratar om stenåldersman?
Du menar att vi kan avrusta, röka knarkladdad fredspipa och dansa nakna i månljuset för det finns inga fiender och Sverige behöver inget försvar?
Hade jag varit Putin hade jag för längesedan tagit Gotland bara för att lära de dumma svenne bananerna som ständigt lägger näsan blöt en läxa för gott. Sen hade jag skickat ut en varning om att nästa gång blir det Stockholm. Och ni kan inte göra ett jävla dugg åt det era jävla feminister.
Nej, se vad Sverige har gjort med Sverige. Ett sådant land med en sådan befolkning behöver såväl en övervakare som en god man.
Norden producerade bland de främsta samhällena i världen anser jag. Fred, säkerhet, teknik, transparens, sociala system, utbildning, låga inkomstlyftor.
Orsaken att detta slagits sönder är att politikerna köpts av EU och tidningarna ensidigt stöder utvecklingen.
Men problemet är att konflikterna måste bestå. Bryssel ligger så långt bort att vi inte kan påverka deras beslut. Vi kommer att försöka resa krav på att svenskars idéer tas hänsyn till. För att undvika att vi enar oss i kraven kommer det att bli mer konflikt, mer feminism, mer massinvandring, mer massövervakning.
Det gäller att försöka vända detta
Senast redigerad av wwr 2020-11-03 kl. 08:21.
Senast redigerad av wwr 2020-11-03 kl. 08:21.