Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2020-10-26, 03:59
  #133
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zack81
Hahaha och vem är du om jag får fråga.Jag kan sätta allt på att du aldrig vågar säga det framför han
Och tyst vart du va din pajas.öppna ej din mun om folknom du ej kan stå.för det.
Citera
2020-10-26, 13:18
  #134
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av zack81
Vet du ens vem jacko är. Det kan du ej veta för då hade su aldrig hållt med gwfle som säger pajas om han.Då säger jag hör helt öppet var en man o säg vem du är.Så ska jag se till att du får.träffa jacko. Det är väl du som är 15år nivå som pratar om folk ni ej känner..så vem är pajas..


Ta det lugnt med tjacket 40 åringen. Hur du idoliserar den där jacko får mig att spy, slickar du han i brygga också? Har inte pratat skit om den där jacko, däremot har jag svarat dig som helt uppenbarligen är halvt utvecklingsstörd, född 81 och skriver som man gjorde i högstadiet.
Citera
2020-10-29, 23:08
  #135
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zack81
Japp nu e han i sthlm.mwn när han vill han tar över gävle o det vet alla som är äkta kriminella o ej fake asses
Styr han fortfarande eller? Har hört att han har stor respekt ändå?
Citera
2020-10-31, 13:23
  #136
Medlem
Många svenskar (tro det eller ej) som står högt i den staden. Många utav dom som kan anses som ”farliga” är självfallet invandrare med vapen. Men vem är inte farlig med ett vapen i handen? Men det bevisar bara att dom inte är respekterade nog. Dom som har kontrollen i Gävle och som har förtjänt respekt från många stora fiskar är svenska grabbar. En utav höjdarna heter M****s S******r och hans bror, och dom har väldigt många vänner på dom flesta orter i Sverige. Dom har ”styrt” Gävle sedan 80-talet, så det borde säga tillräckligt.
Citera
2020-11-03, 00:26
  #137
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gefle1993bom
Styr han fortfarande eller? Har hört att han har stor respekt ändå?
Han är mest i Stockholm nu för tiden och har sina boys i gävle..
Citera
2020-11-03, 00:32
  #138
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CCkane
Ta det lugnt med tjacket 40 åringen. Hur du idoliserar den där jacko får mig att spy, slickar du han i brygga också? Har inte pratat skit om den där jacko, däremot har jag svarat dig som helt uppenbarligen är halvt utvecklingsstörd, född 81 och skriver som man gjorde i högstadiet.
Haha aldrig gått på tjack och kommer aldrig göra det.Men gefle skrev att jacko va pajas.då skrev jag att vem är du.för om du kallas jacko pajas så måste du vara det.och du la dig i.Inom den undrevärlden så Ja absolut står för det jag säger han är en stor favorit.och jag blir lack när folk som ej känner han skriver saker.vet man inget om nån så ska man bara vara tyst
Citera
2020-11-03, 00:35
  #139
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av publicanimal1
Många svenskar (tro det eller ej) som står högt i den staden. Många utav dom som kan anses som ”farliga” är självfallet invandrare med vapen. Men vem är inte farlig med ett vapen i handen? Men det bevisar bara att dom inte är respekterade nog. Dom som har kontrollen i Gävle och som har förtjänt respekt från många stora fiskar är svenska grabbar. En utav höjdarna heter M****s S******r och hans bror, och dom har väldigt många vänner på dom flesta orter i Sverige. Dom har ”styrt” Gävle sedan 80-talet, så det borde säga tillräckligt.
Jag vet vilka du menar. Om du känner dom så vet du då själv att Jacko styrde gävle o gjorde som han vela där i staden jävligt många år.
Citera
2020-11-03, 00:37
  #140
Medlem
DrOutlaws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zack81
Haha aldrig gått på tjack och kommer aldrig göra det.Men gefle skrev att jacko va pajas.då skrev jag att vem är du.för om du kallas jacko pajas så måste du vara det.och du la dig i.Inom den undrevärlden så Ja absolut står för det jag säger han är en stor favorit.och jag blir lack när folk som ej känner han skriver saker.vet man inget om nån så ska man bara vara tyst

Du är hans pojkvän alltså?
Citera
2020-11-03, 00:40
  #141
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gefle1993bom
Styr han fortfarande eller? Har hört att han har stor respekt ändå?
Det har han och förtjänar det. Han är stenhård men mkt rättvis
Citera
2020-11-03, 00:41
  #142
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zack81
Haha aldrig gått på tjack och kommer aldrig göra det.Men gefle skrev att jacko va pajas.då skrev jag att vem är du.för om du kallas jacko pajas så måste du vara det.och du la dig i.Inom den undrevärlden så Ja absolut står för det jag säger han är en stor favorit.och jag blir lack när folk som ej känner han skriver saker.vet man inget om nån så ska man bara vara tyst
Så vem ska växa upp den som sitter o säger att han är en pajas eller den som är man o står för sina ord.
Citera
2020-11-03, 00:44
  #143
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DrOutlaw
Du är hans pojkvän alltså?
Se det som du vill.Men jag är en mycket nära vän till han.Tycker att man ej ska prata om folk man ej känner.En killen kallar han pajas men vågar ej träffa han eller säga vem han är. Så vem är det som är pajas var min fråga..Känner du jacko?
Citera
2020-11-03, 04:13
  #144
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av zack81
Så vem ska växa upp den som sitter o säger att han är en pajas eller den som är man o står för sina ord.


Varför i hvete svarar du dig själv? Du är dum i huvudet.
Jag skiter i den där jacko eller vad han heter din idol. Det är dig det är fel på, logga ut och ring grupphemmet med en gång.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback