2020-10-30, 18:37
Bannlyst
Ser att en del här inne hakar upp sig på varför norra valde att avrätta Huss3in inne på vår krog och bar, istället för att vänta tills matchen mellan Manchester City och Barcelona var över. Det är främst av 2 anledningar. Ett var att sätta skräck hos individer som tillhör/tillhörde södra, typ se vad som hände med Huss3in, ni står näst på tur var en tydlig budskap från norra. Den andra anledningen var att morden på vår krog och bar var en slags varning till andra yrkeskriminella i Göteborg att norra med Adam i spetsen satt inne på ett enormt våldskapital och att de inte drar sig från skjuta ner någon på en restaurang. Kort och gott testa inte oss var budskapet till andra gäng i Göteborg. Dubbelmordet på vår krog och bar hade inte varit möjligt utan Adam, han var definitivt hjärnan bakom attacken.
Senast redigerad av Biskopbarn 2020-10-30 kl. 18:45.
Citera
2020-10-30, 19:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Biskopbarn
Ser att en del här inne hakar upp sig på varför norra valde att avrätta Huss3in inne på vår krog och bar, istället för att vänta tills matchen mellan Manchester City och Barcelona var över. Det är främst av 2 anledningar. Ett var att sätta skräck hos individer som tillhör/tillhörde södra, typ se vad som hände med Huss3in, ni står näst på tur var en tydlig budskap från norra. Den andra anledningen var att morden på vår krog och bar var en slags varning till andra yrkeskriminella i Göteborg att norra med Adam i spetsen satt inne på ett enormt våldskapital och att de inte drar sig från skjuta ner någon på en restaurang. Kort och gott testa inte oss var budskapet till andra gäng i Göteborg. Dubbelmordet på vår krog och bar hade inte varit möjligt utan Adam, han var definitivt hjärnan bakom attacken.

Hade han varit en fri man nu så hade du kunnat prata om han, men idioten torskade.
Citera
2020-10-30, 22:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Biskopbarn
Du hade inte sagt ett skit till Adam din jävla internetgangster, Adam hade dansat på din döda kropp om du ens höjde rösten mot honom.

Hahaha. Adam förlorade ju stort, livstid + svåra skulder (6 mkr) till Holland. Om man söker på ’En riktigt värdelös neger’ borde hans söta nuna komma upp som första träff. 😹😹😹
Citera
2020-10-30, 23:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tandguld
Hahaha. Adam förlorade ju stort, livstid + svåra skulder (6 mkr) till Holland. Om man söker på ’En riktigt värdelös neger’ borde hans söta nuna komma upp som första träff. 😹😹😹
Holländarna kan glömma skulden, Adam kommer aldrig att betala av skulden. Sen ska jag göra det jävligt klart för er internetgangsters, det finns en anledning till att Adam satt inne på kumlabunkern innan han blev flyttad till Danmark. Kriminalvården hade koll på att Adam var en gängledare med stor våldskapital. Jag kan svära på min morfars grav att ni inte hade haft bollar att säga hälften av det ni skriver bakom skärmen till Adam.
Citera
2020-10-31, 00:31
Medlem
När ni ändå pratar om Adam, visst var det väl Shit som sköt Adam i benen/benet utanför kiosken vid Badvädersgatan före vår krog? Verkar ju ändå vara en del som har koll här i tråden.
Citera
2020-10-31, 01:26
Medlem
Om man kollar på Josef Hällgrens fb kan man se att han är ute på permis, jag säger till er här i tråden att detta är en krig som aldrig kommer att sluta. Nu när södra boysen sitter och de Kmr troligen torska med fina straff så kommer folk från norra att komma ut. De har it många alternativ att välja ifrån när de är ute så det kommer troligen vara gatan igen för dem. Sen kommer de ha andra generation som kommer göra grejer för dom och tillslut när 50 kommer ut som är ungefär samma tid som dessa så kommer man va på hans röv. O alla ni barn på Flashback som romantiserar över ”gatalivet” borde tänka hårt innan ni fastnar i sånthär skit.
Citera
2020-10-31, 01:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tbzsh012
Om man kollar på Josef Hällgrens fb kan man se att han är ute på permis, jag säger till er här i tråden att detta är en krig som aldrig kommer att sluta. Nu när södra boysen sitter och de Kmr troligen torska med fina straff så kommer folk från norra att komma ut. De har it många alternativ att välja ifrån när de är ute så det kommer troligen vara gatan igen för dem. Sen kommer de ha andra generation som kommer göra grejer för dom och tillslut när 50 kommer ut som är ungefär samma tid som dessa så kommer man va på hans röv. O alla ni barn på Flashback som romantiserar över ”gatalivet” borde tänka hårt innan ni fastnar i sånthär skit.
Sanna mina ord Eddi3 kommer att klippas när han muckar, fifty muckar ungefär samtidigt som Jonis och Onur. Dessutom så muckar Wiz (Khal1d) inom kort och lägg därtill Josef som också är påväg ut. Norra kommer återigen bli ett gäng att räkna med i Göteborg, och som du säger det är endast gatan som gäller för dessa killar. Sedan får vi inte glömma nya norra, helvete va starka norra kommer att bli.
Senast redigerad av Biskopbarn 2020-10-31 kl. 02:04.
Citera
2020-10-31, 03:19
Medlem
Tror inte det, dom kommer att ha span på sig 24/7
Citera
2020-10-31, 04:27
Medlem
Satungensunges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Gil.Grissom
När ni ändå pratar om Adam, visst var det väl Shit som sköt Adam i benen/benet utanför kiosken vid Badvädersgatan före vår krog? Verkar ju ändå vara en del som har koll här i tråden.

Nää det var chocko som blev skjuten av chit, som svar kastade han sin mobil på honom
Citera
2020-10-31, 08:19
Medlem
Satungensunges avatar
Adri*n satte dock några skott i magen på honom nere vid väderilsgatan.
Citera
2020-10-31, 10:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Satungensunge
Adri*n satte dock några skott i magen på honom nere vid väderilsgatan.
Hahaha jävla Adr1an, han har Lisa (polis) tydligt inskriven på sin kontaktlista, killen är livrädd för sitt liv. Gangstern Adr1an är inte lika tuff längre, när det börjar blåsa hårda vindar så flyr han som den fitta han är samma sak gäller hans kusin B3rat. 2 fittor i gängsammanhang.
Senast redigerad av Biskopbarn 2020-10-31 kl. 10:12.
Citera
2020-10-31, 18:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Satungensunge
Nää det var chocko som blev skjuten av chit, som svar kastade han sin mobil på honom

Det var väl på vårväderstorget efter den skjutningen som jag tänker på. Jag kan ha fel.
Den jag tänker på är jag säker på att det var Adam som blev skjuten, men kanske inte var Shit som gjorde det, hände där den blå kiosken låg där spårvagnen vänder, fast rakt över vägen vid den andra livsen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in