2020-10-28, 23:01
Medlem
sugmag-ses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Komintehito
De skryter med om att de för register över personer på sin sida...

Är det någon som i enighet med GDPR har beställt ut sina uppgifter om sig? Det som man har rätt att begära ut?
Jag har för mig att GDPR inte gäller i Sverige om sidan har utgivningsbevis. Vi bor inte i ett land med de smartaste politikerna, så hans "register" är nog lagligt.
Citera
2020-10-29, 07:33
Medlem
sugmag-ses avatar
Gubben har blivit så kränkt av mina skriverier här, på min "nättidning" och mina kommentarer i hans blogg att han har gjort ett helt inlägg om det, självklart fylld med lögner som vanligt. Han skriver i artikeln att jag har hotat om misshandel och att jag har skickat "hundratals mejl" till en e-post som bara han och jag känner till. Tänker han ens igenom sina lögner? Hur förmedlade han den e-postadressen till mig menar han? Han har inga kontaktuppgifter till mig och har själv aldrig skrivit privat till mig eller mailat mig. Han fortsätter sedan och säger att andra har blivit utsatta av mig och att jag har skrivit upp emot fem hundra "oönskade" kommentarer. Tror han på riktigt att det låter trovärdigt att jag har skrivit "hundratals mejl" och "fem hundra kommentarer"? Om man ska ljuga så kan man ju iallafall dra till med en trovärdig siffra.

Han skriver också i artikeln att det är olagligt att kommentera på hans offentliga blogg och att bland annat publicera chattloggar om nekrofili som återfunnits i en nekrofils dator vid en polisundersökning, och andra sanningar om familjen.
Citera
2020-10-29, 09:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sugmag-se
Det är också skrattretande hur de försöker skryta om sin enorma kunskap genom att publicera hur de snappat upp information om var personen jobbar, räknat ut hur stor personens tomt kan vara, räknat ut hur gammal de och deras barn/barnbarn/barnbarnsbarn är och de tror genuint att det gör folk imponerade. De förstår inte att vem som helst har samma färdigheter att ta fram sådan info om någon, det är bara att de flesta normalt funtade människor inte lägger så extremt mycket tid på sånt.
Dessutom är de så värdelösa på det, har själv sett dem identifiera fel personer genom sin "textigenkänning" och "grävararbete" ett antal gånger.

De ljög om att de hade hittat mig. De skrev en story om att de ringt upp mig och att jag blivit oerhört rädd 😁 Deras beskrivning av vem jag är stämde inte på många punkter 😂 Deras metod bygger på att folk är helt transparenta om sitt privatliv i inläggen.
Citera
2020-10-29, 10:25
Medlem
sugmag-ses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
De ljög om att de hade hittat mig. De skrev en story om att de ringt upp mig och att jag blivit oerhört rädd 😁 Deras beskrivning av vem jag är stämde inte på många punkter 😂 Deras metod bygger på att folk är helt transparenta om sitt privatliv i inläggen.
De skrev som att de kände till mig och att jag både hotat dem med misshandel, skickat mail till en adress ingen annan vet om (Allvarligt, jag vill gärna veta hur fan han menar att jag kan få reda på en mailadress som ingen förutom han vet om?!?) och trakasserat andra personer. Uppenbarligen vill de försöka få det att framstå som att de vet vem jag är. Det är väl den metoden de kör på när de inte kan hitta personen bakom ett nick.
Citera
2020-10-29, 12:21
Medlem
sugmag-ses avatar
Och nu sitter Kent och skriver sina patetiskt dåliga fejkkommentarer på skelettgängets blogg igen. Varje gång han vill försöka skrämma någon med att han har en persons adress så är det någon slumpvis läsare som ber om att "ge ut adressen!!!!" Förstår den dumma jävla gubben inte att ingen tror på att hans läsare är så trogna att de personligen vill hämnas på någon bara för att han skriver om honom online?

Den fega fjanten vågar inte ens prata direkt med de han försöker hota. Alltid är det vaga artiklar och fejkkommentarer. Hade han varit tvungen att faktiskt tala till personen så hade han väl skitit ner sig och fumlat med orden.
Senast redigerad av sugmag-se 2020-10-29 kl. 12:30.
Citera
2020-10-29, 15:23
Medlem
Kamelfittans avatar
Citat:
De skrev som att de kände till mig och att jag både hotat dem med misshandel, skickat mail till en adress ingen annan vet om (Allvarligt, jag vill gärna veta hur fan han menar att jag kan få reda på en mailadress som ingen förutom han vet om?!?) och trakasserat andra personer. Uppenbarligen vill de försöka få det att framstå som att de vet vem jag är. Det är väl den metoden de kör på när de inte kan hitta personen bakom ett nick.
Skelettfamiljen har i minst 8 år påstått att de har min identitet. Jag var, trots att jag endast diskuterat offentliga uppgifter samt ställt frågor till huvidpersonen när hen outade sig, varit en av de värsta fienderna, och vi som diskuterade målet initialt skulle alla sättas dit, oklart för vad, samt straffas hårdare än lagen. Dom har dock inte en aning om vem någon är, det kommer aldrig bli några andra straff än ett meningslöst skrivbordskrig mellan galna rättshaverister och anonyma flashbackkonton som endast utnyttjat sin lagliga rätt till yttrandefrihet kring ett internationellt uppmärksammat brottsmål.

Jag har för många år sedan lagt ner att vänta på det spännande samtalet som dessvärre aldrig kommer komma. Humor på hög nivå är att de kopplat ihop mitt konto med ett annat, och ännu mer komiskt att skelettgänget i sin skelettkrypta förgäves försöker djupanalysera varenda stavelse som skrivs av anonyma personer som de tror sig känna till

Skelettpappan kommer gå i graven utan att någonsin få veta vilka som uttryckt sina åsikter om målet. Hade jag varit honom hade jag ägnat mitt liv åt mer rogivande aktiviteter.
Senast redigerad av Kamelfittan 2020-10-29 kl. 15:46.
Citera
2020-10-29, 16:46
Medlem
sugmag-ses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kamelfittan
Skelettfamiljen har i minst 8 år påstått att de har min identitet. Jag var, trots att jag endast diskuterat offentliga uppgifter samt ställt frågor till huvidpersonen när hen outade sig, varit en av de värsta fienderna, och vi som diskuterade målet initialt skulle alla sättas dit, oklart för vad, samt straffas hårdare än lagen. Dom har dock inte en aning om vem någon är, det kommer aldrig bli några andra straff än ett meningslöst skrivbordskrig mellan galna rättshaverister och anonyma flashbackkonton som endast utnyttjat sin lagliga rätt till yttrandefrihet kring ett internationellt uppmärksammat brottsmål.

Jag har för många år sedan lagt ner att vänta på det spännande samtalet som dessvärre aldrig kommer komma. Humor på hög nivå är att de kopplat ihop mitt konto med ett annat, och ännu mer komiskt att skelettgänget i sin skelettkrypta förgäves försöker djupanalysera varenda stavelse som skrivs av anonyma personer som de tror sig känna till

Skelettpappan kommer gå i graven utan att någonsin få veta vilka som uttryckt sina åsikter om målet. Hade jag varit honom hade jag ägnat mitt liv åt mer rogivande aktiviteter.
Nu påstår han i kommentarerna till artikeln att han kan min adress och "pro bono juristerna" (nån kuf inom SIG) skrev något totalt obegripligt om tre av oss i den här tråden och sen sa att min adress kommer att ges ut till fejkpersonen som av nån anledning vill ha den för att jag skriver om någon han inte ens känner online Kent och hans grupp inser inte hur skrattretande deras försök att skrämmas är och bara fortsätter med ännu fler patetiska försök.
Senast redigerad av sugmag-se 2020-10-29 kl. 16:48.
Citera
2020-10-29, 19:00
Medlem
AngryDanes avatar
Citat:
Nu påstår han i kommentarerna till artikeln att han kan min adress och "pro bono juristerna" (nån kuf inom SIG) skrev något totalt obegripligt om tre av oss i den här tråden och sen sa att min adress kommer att ges ut till fejkpersonen som av nån anledning vill ha den för att jag skriver om någon han inte ens känner online Kent och hans grupp inser inte hur skrattretande deras försök att skrämmas är och bara fortsätter med ännu fler patetiska försök.

Har du et link til den blog... det lyder som god underholdning at følge skeletfamilien😂
Citera
2020-10-29, 20:27
Medlem
Skelettpappan kallar hatarna på Flashback ”burkanyma” och syftar då på att identiteten täcks med en burka. Verkar gå dåligt för honom att rycka loss burkorna 😁

Jag skulle dessutom råda Kent att ta en titt i psykiatriforat om han vill få en mer nyanserad bild av hatarna på Flashback. Ja, kanske han rent av skriva av sig lite ångest där själv, för det börjar väl snart vara dags att göra ett bokslut över åren i sitt liv och då kan man behöva lite stöd.
Citera
2020-10-29, 22:13
Medlem
sugmag-ses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AngryDane
Har du et link til den blog... det lyder som god underholdning at følge skeletfamilien😂
Det är inte tillåtet att länka bloggen, men jag tror att admin har nämnt bloggen någon gång i sin trådserie om detta gäng. (FB) Hatgrupp vill tysta Flashback - kändisar och bedragare bland medlemmarna
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Skelettpappan kallar hatarna på Flashback ”burkanyma” och syftar då på att identiteten täcks med en burka. Verkar gå dåligt för honom att rycka loss burkorna 😁

Jag skulle dessutom råda Kent att ta en titt i psykiatriforat om han vill få en mer nyanserad bild av hatarna på Flashback. Ja, kanske han rent av skriva av sig lite ångest där själv, för det börjar väl snart vara dags att göra ett bokslut över åren i sitt liv och då kan man behöva lite stöd.
Kent skulle nog behöva titta i psykiatriforat för att få hjälp med sina bekymmer. Speciellt hans nekrofil till dotter borde nog titta där.
Nu verkar den sinnessjuka "juristen" (medlem i skelettgruppen) som knappt klarar av att hantera skriftspråket antyda att du, jag och Kamelfittan är illa ute eftersom de har gjort nån slags hemlig utredning som visar att Flashback har säkerhetshål. Idioten tycker på fullaste allvar att detta är ett trovärdigt hot.

Känns som att de börjar bli desperata.
Senast redigerad av sugmag-se 2020-10-29 kl. 22:54.
Citera
2020-10-29, 22:23
Medlem
sugmag-ses avatar
Jag läste några gamla inlägg i den här tråden för ett litet tag sedan och såg att någon försvarade Helena genom att säga att hon inte alls är nekrofil eftersom hon blev friad från nekrofili i hovrätten. Jag skev om detta lite tidigare i tråden och påpekade att Helena (efternamn borttaget) inte blev friad från nekrofili i rätten. Tvärtom så skrev hovrätten att de håller med åklagaren och tingsrätten om att hon använt skelettdelarna i sexuella sammanhang.

Att hon blev friad från griftefridsbrott berodde alltså inte på att hon inte hade sex med skeletten, det berodde på att griftefridsbrott inte omfattar utländska skelett som är köpta på internet. Det var alltså lagligt att ha sex med skeletten.

Utdrag från hovrättsdomen:
https://www.sugmag.se/wp-content/upl...li-hovratt.png

"Första meningen i andra stycket i åtalet" som de syftar på kan läsas här:
https://www.sugmag.se/wp-content/upl...ofili-atal.png

Detta är vad Kent hetsar upp sig och blir arg och kränkt över (bland annat). Att man påpekar att domstolen anser att hon är nekrofil och att skelettgänget ljuger.

Bilden som jag har som profilbild är för övrigt en av de vidriga skelettsexbilderna som polisens forensiker bedömde "väldigt sannolikt" är av Helena (efternamn borttaget). Om hon och hennes efterblivna farsa vill ljuga och förneka det som med precis allt annat så har jag utdrag från de dokumenten också som jag kan lägga upp väldigt enkelt.
Senast redigerad av blomvattnare 2021-10-12 kl. 11:03. Anledning: efternamn borttaget
Citera
2020-10-30, 00:29
Medlem
Desiree-A-Scheins avatar
Citat:
Bilden som jag har som profilbild är för övrigt en av de vidriga skelettsexbilderna som polisens forensiker bedömde "väldigt sannolikt" är av Helena (efternamn borttaget). Om hon och hennes efterblivna farsa vill ljuga och förneka det som med precis allt annat så har jag utdrag från de dokumenten också som jag kan lägga upp väldigt enkelt.

Jag tror du just bytt profilbild. Jag ser ingen skelettsexbild.

OnT: Jag har varit inne och läst lite då och då på deras sida och först nu reflekterar jag att det är nog fasiken som ni säger - det är redaktionen själva som skriver svarsinläggen på deras artiklar.
Senast redigerad av blomvattnare 2021-10-12 kl. 11:04. Anledning: efternamn borttaget
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in