2020-10-24, 23:39
Medlem
Ajdå både Nixter och Hindenburg har starka argument. Jag tror jag avvaktar till onsdagen är slut i nästa vecka, då borde väl man klarare kunna se vem som egentligen har rätt i denna kamp.

Det är Florida som är den verkliga stötestenen.

Pollsen går något i Bidens favör men en jämn kamp. Jag har inte kunnat fånga upp något nytt, jag väntar på någon rörelse åt något håll men jag ser inget sådant. Återkommer om jag hittar något konstruktivt.
2020-10-24, 23:45
Medlem
groovesnuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lajjjban
Det gör inte FLOTUS heller, men det kommer liksom på köpet.
Du menar den föredetta horan och porrfilmsaktrisen Melania?
2020-10-24, 23:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tom.Of.Finland
Det ser verkligen mörkt ut för Trump i Florida.

I telefonens nyhetsflöde för ett par timmar sedan så dök det upp att Trump leder i Florida.

Obama är där och försöker styra upp det hela.
2020-10-24, 23:48
Medlem
0rganets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SanktPeter
Hunter Bidens sextape läckte just ut: (FB) Hunter Bidens perverterade sextape och dess politiska konsekvenser
Mycket sjuka grejer

För er som kanske undrar men detta är hur mycket av ansiktet men i videon från kina:

https://ibb.co/jrjmfZN
2020-10-24, 23:49
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ShariaInstructor
Kan inte vara korrekt att chefen sitter och uttalar sig så när företagets siffror säger något annat. För fortfarande leder Biden, det kan vi inte komma ifrån.

Ja i USA kan man ta ut svängarna mer än här i Sverige.

Jag skulle nog snarare säga att åsiktskorridoren är ännu snävare i USA, skillnaden mellan Sverige och USA är dock att i USA så finns det två tydliga korridorer
2020-10-24, 23:51
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alibabbla
I telefonens nyhetsflöde för ett par timmar sedan så dök det upp att Trump leder i Florida.

Obama är där och försöker styra upp det hela.

Tror jag inte på.
2020-10-24, 23:52
Medlem
IQ-145s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skilly
Du har naturligtvis lika lite aning om vem/vad jag är, som du har en aning om hur korrupt familjen Biden är.

Men fortsätt tro bara. Sånt kräver ju inte mycket till IQ. Så det klarar nog även du av framgent.

Nej, jag har såklart ingen aning vem du är, och det intresserar mig inte för fem öre. Det räcker gott med att du är en god vänstermarinerad medborgare. Det vi vet är att Homeland Security och Finance Committee har alla dokument vad det anbeträffar Ukraina, och jag misstänker att de nu möjligtvis även har dokumenten som rör Kina.

Med tanke på din nuvarande ståndpunkt i frågan, så är det nog inte läge att prata om IQ. Jag förstår att du möjligtvis har lite mindervärdskomplex, men kämpa på min vän. Jag önskar dig all lycka i världen.
2020-10-24, 23:58
Medlem
Davys avatar
Social media kommer få jobba hårt för att kunna rensa bort dessa Sextapes. Bra flöde på twitter nu.

Om nu bara Fox får arslet ur vagnen och går ut med detta!

Detta lär gå hem hos pensionärerna i Florida!

Operation MAGA!!!
2020-10-25, 00:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tom.Of.Finland
Tror jag inte på.

Nu hittar jag inte igen sidan, men det stod att han leder med tre procentenheter.

Massvis av latinamerikaner har slutit upp för att rösta på Trump.
2020-10-25, 00:06
Medlem
Nixters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ShariaInstructor
Ajdå både Nixter och Hindenburg har starka argument. Jag tror jag avvaktar till onsdagen är slut i nästa vecka, då borde väl man klarare kunna se vem som egentligen har rätt i denna kamp.

Det är Florida som är den verkliga stötestenen.

Pollsen går något i Bidens favör men en jämn kamp. Jag har inte kunnat fånga upp något nytt, jag väntar på någon rörelse åt något håll men jag ser inget sådant. Återkommer om jag hittar något konstruktivt.

Floridas Republikaner är nu 270.000 rösters "gap" från var de började valdagen 2016 (då Trump vann med 113.000 röster). De har 10dgr på sig.

Mao, hämtar de igen mer ökar försprånget för Trump innan valdagen, hämtar de igen mindre minskar försprånget, allt annat lika. Latinos for Trump, Blacks for Trump eller Housewives for Biden är inte med här..

Ni kan följa siffrorna på sajten* som angavs tidigare.http://www.electionczar.com/floridaearlyvote.html

*den har viss eftersläpning. 194.000 skall vara 224.000, vet ej hur ofta sajten uppdateras.
REPUBLIKANERNA TAR IN FÖRSPRÅNGET MED CA 6000 RÖSTER PER TIMMA JUST NU.
Senast redigerad av Nixter 2020-10-25 kl. 00:16.
2020-10-25, 00:15
Medlem
Nixters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KaktusFlaktus
Så vilken effekt får det på valet om det visar sig att tjejen som Hunter Biden får en avsugning av på video skulle vara minderårig?

Vänsterjonen här i tråden kommer givetvis försvara en pedofil varje dag i veckan om det krävs men hur kommer det tas emot av normala människor?

Tror en hel del Demokrater då väljer att inte rösta, stannar hemma. Demoraliserade.
Har dom redan lagt sin röst kan de i vissa swingstates byta.

PS. Biden far & son är helt i klorna på Kina.
2020-10-25, 00:17
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KaktusFlaktus
Så vilken effekt får det på valet om det visar sig att tjejen som Hunter Biden får en avsugning av på video skulle vara minderårig?

Vänsterjonen här i tråden kommer givetvis försvara en pedofil varje dag i veckan om det krävs men hur kommer det tas emot av normala människor?

Han blir avrunkad av ett par fötter, eller finns det någon video där en avsugning sker, för i tråden om detta så är det bara fötter på penis, och hade personen i fråga varit mindreårig så hade det skrikits högt om det.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in