• 4
  • 5
2020-10-16, 18:03
Medlem
mg57s avatar
Nästa gång ni har vägarna förbi Gränna utanför Jönköping så stanna till där och passa på att ta en sväng inne vid fikastället och kolla hur tätt ögonen sitter på de inavlade asen som jobbar där..
2020-10-16, 19:27
Medlem
Dom flesta efterblivna funderar oftast en stund efter dom läst en text.
Ibland flera minuter, eller dagar, månader, sen ger dom svar
Nu skriver jag, och efter ett tag svarar någon annan.
2020-10-17, 12:16
Medlem
Oslo , mostly obnoxious/arrogant assholes there

Alta , weird country people , Oslo lite
Senast redigerad av qmzamqckalrtgj 2020-10-17 kl. 12:20.
2020-10-17, 14:21
Medlem
Monkeyspanks avatar
Krokom i Jämtland hyser många udda varelser som förefaller svårt inavlade och inte verkar ha särskilt hög IQ.
Även Matfors utanför Sundsvall verkar kraftigt lågbegåvat fast där rör det sig nog i första hand om missbruksskador.
2020-10-19, 17:43
Medlem
Rasmus-Pitts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jernskan
Motala var det först jag tänkte, inga ljushuvuden där direkt.

Sen måste väl Stockholm vara en sådan stad också, varje gång jag sätter min fot där tappar jag tron på mänskligheten.

Blatteborg och Fjollträsk ger jag inte heller mycket för. Lägger till Norrköping också; det är bara stråhattar och majspipor som fattas!
2020-10-22, 11:11
Medlem
illuminante9802s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gurrhimself
Boden, som kan vara den mest efterblivna staden i hela världen. Ett extra plus i den här tävlingen får den för alla korkade befäl som frivilligt bosatt sig där.
Håller med dig helt och hållet, Boden var den första staden jag tänkte på när jag såg det här inlägget.
2020-10-22, 15:29
Medlem
Ördögs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kramgo-rambo
Har hört att området listerlandet (fotbollslaget Mjällby AIF) utanför Kristianstad skall vara något i hästväg.
Någon som vet?

Du tänker nog på det som kallas Listersjukan.
https://sv.m.wikipedia.org/wiki/Unve...dborgs_sjukdom
2020-10-22, 23:45
Medlem
P944s avatar
Inga städer, men köpingar. Grums och Vålberg borde nog hamna rätt högt på inavelslistan.
Missbrukare är dom också nästan varenda jävel. Inte brukare utan rätt och slätt missbrukare.
Grums torg består också av Ica parkeringen.
  • 4
  • 5

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback