Citat:
Missade det,
Jag undrar om inte det kan finnas information rörande Estonia på hårddiskarna som Hunter Biden "försnillat". Hårddiskarna lämnades in i april 2019, informationen kan ha bearbetats av Team Trump från dag 1. Vad som framkommit av innehållet tills dagens datum liknar tillvägagångssättet vi nu ser gällande Estonia. Tillräckligt med information för att anklagad part måste svara på frågor som kan försätta parten i en ännu sämre sitta om lögnerna försätter. Har Sverige ljugit om Estonia måste nu även dagens regering avgå. I Usa rycker Obama ut och kampanjar för Joe Bidens som i ställe väljer att gömma sig i källaren för att slippa svara på frågor om e-mail.
Familjen Bidens framstår som genomkorupt och har förmodligen avsevärda mängder ""dirt" i sin garderob, samma gäller Clintons. Familjerna har använt sin politiska ställning för att gynna sig själva, detta genererar dock "dirt".
Att sitta på någon annans "dirt" ger makt. Därför finns anledning att spara sådant material. Både "dirt" på sina motståndare såväl som vänner. Man vet aldrig när det kan komma till användning. Valet i Usa är på god väg att spåra ur. Demokraterna kan komma att söka stöd internationellt efter valet. Estonia skulle kunna vara den perfekta skandalen för att motverka demokraternas stöd. Att politiker är korrupta och tjänar pengar de inte borde är vardagsmat. 857 människoliv är en klass för sig.
Som av en händelse satt Clinton som president i Usa 1994.
Bill
-min vän har några saker jag vill flytta genom ditt land, går det bra? Tänkte även att vi skulle diskutera dina problem i Sudan.
Carl
-problem är till för att lösas. Ring när känner för det.
Edit: "dirt" = smuts