Citat:
Ursprungligen postat av
Picasso2
Hennes adress på stämningsansökan är i Norrköping idag. Hon flyttade dit 6 jan 2019. Men Tensta kan vara rätt 2018.
Det står ju i stämningsansökan.
"Taxiresor Karin med sammanställning, fup. s. 48-50, till styrkande av att Karin Lilja åkt från Tensta där Fellenius bor sent på kvällen den 11 september 2018 och efter att möte med ska ha ägt rum den 18 september 2018."
De kanske träffats på psyket?
Varav KL manipulerat henne om sin våldsamma man...
Här tycks ju flertal vara lika lättlurade ang KLs fragila väsen och att tycka synd om henne.
Follow my lead, dependent personality, Puppet on a string in absurdum.
Gränslöst isf med tanke på all inblandning.
Hon har väldigt mycket delaktighet enligt stämningsansökan och förefaller smått dum med allt pladder.
Hon pratar ju om nån våldsam man uppe i fritidshuset som kanske blev utsatt för repressalier:
(
..) slutet av juli/början av augusti 2018 till styrkande av att Cecilia Fellenius och Ömer Gül m.fl. såsom inbjudna besökt landstället då och till styrkande av Fellenius uppgifter att man vid tillfälle pratade om hur L:s syster drabbats av en våldsam man och hur man löst det problemet (..) "
Ska bli intressant att läsa vad vittnen berättar och läsa sms till hennes mor.
Edit. Känner de varann sen tidigare?
Hälsingland.
"Trots att Cecilia blev utskriven redan efter sex månader och kunde fira jul med familjen i Hälsingland blev hon inte kvitt sjukdomen förrän hon fyllde 18. Ständiga kontroller med provtagningar och uppföljningar har gjort Cancer-Cissi till en ständig följeslagare som hon har haft svårt att förhålla sig till.
– Jag kände mig aldrig som en av alla andra, alltid lite annorlunda. Jag fick dålig självkänsla och kände mig onormal."