Citat:
Ursprungligen postat av
MagnusBengtsen
Det är sämsta tänkbara slyna. Värdelös på att vara "ambassadör" för negrerna i Sverige.
Jämför med TS. Se vilken mjuk trevlig människa det verkar vara istället för Ducadream med taggarna utåt. Typiska somaliebruden med ockupantbeteendet.
Sitter just nu på ett tåg bredvid svarta tjejer. Tror jag hört ordet "WALLA" 20 gånger på 35 minuter. Efterbliven svenska.
Detta är väl vad i folkmun kallas en blatte. Vänsterblivna människor är onda äckel (se Robert Aschberg) som måste spela tuffa för i ett direkt möte ens med en handikappad ättling till en vikingaätt darrar de av rädsla. När någon blatte, WT eller asiat på steroider velat starta gräl har det aldrig krävts mer än att jag sträcker på mig och möter blicken (aspis med rörelseförhinder och övervikt) för att personen ska antingen leta "brushor" och då jag är fredligt sinnad men har vänner som, på den tiden, gillade att slåss på fyllan så var ofta "tuffa gänget" nedslagna och utslängda innan jag var klar med bärsen.
Men kommer från ett litet samhälle, det var farligare att möta en polis (kan inte outa mig men det skrevs mycket när de fick ny ledning som rensade upp korruptionen, tog mig åratal att lita på poliser) en ett steroidpumpat gäng araber sen kväll. Att en bekant fråm barndomen någonstans från Turkiet (begreppet ras eller härkomst var inget som diskuterades i en skogsby där man kunde möta allt från Karl XVI på rådjursjakt (inte personliga möten men han jagade här med en adelsätt så, när de var jakt kunde man ju möta karavanner av bilar på grusvägarna när man rasta hunden som inte passade in sas) till en patriotisk turk som drev fik, båda för att hålla denna by vid liv.
Jag vet inte ens om våra grannar var "turkar", kurder, bulgarer eller om deras barn är födda här. Men den äldre brodern var lite, sjuk i sinnet och förmodligen var hans våldskapital noll, men han var ju orädd så enda gången någon av grabbarna blev påhoppade så gick han emellan.
Vet att blattarna och zigenarna här säljer knark och andelen troende muslimer ökar för, säga vad man vill men de förökar sig och barnen växer till skillnad från de svenska upp med två föräldrar.
De som oroar sig röstar SD om de är härifrån eller så röstar de inte (verkar tabu bland araber att rösta SD trots att de är sekulära).
Det mest tragiska är hur unga flickor försvinner efter gymnasiet och blir bortgifta. Fan vilken vacker tjej som gick i paralkelklassen. Persisk sa irakierna. Hon fick ju inte prata med killar (endast den enda homosexuella killen, inte öppet men, alla visste) pratade med dessa tjejer.
Jag kan ju gå bort till de fattigare områdena och där är det många täckta kvinnor, men det är fortfarande rätt nytt och innan de "kom hit" så var det WT som bodde där, vi har mycket mer grovt våld (fler mord per år än decennium) men det är ingen maktkamp i den undre världen här.
Men svenska kvinnor lever på Soc med sina barn, blattarna lever i familjer, svenskarna pundar, blattarna säljer är min uppfattning.
De kommer rätt bra överens men mängden narkotika på gatan har eskalerat (polisen sålde förr, vilket gav dyra priser och monopol). Jag som blir kallad rasist finner det mest komiskt när vänsterfolket antingen skyller på fattigdom eller blandar in ras.
Att få svarta tjejer är attraktiva i mina ögon är kanske mer mot topic. Men en stor näsa är inget problem. Om mina barn får lite färg i huden, ja det skadar inte.
Det finns dock inte många "negrer" här och araber är trevliga one on one men kvinnorna är svåra att närma sig då bröder och släkt verkar styra över dem.
Och även om de inte utgör något hot är relationer krångliga nog utan släkt. Mig kan de inte röra, men tjejerna får lida.
Idag kör de SFI på gymnasiet så vuxna migranter övervakar döttrarna även på skoltid och politikerna är rädda att lyfts problemen fram så kommer SD ta över helt.
Insett att mångkultur inte är ett problem, men innan industrierna försvann jobbade alla (zigenarna drev kiosker, araberna pizzerior och uteställen).
Att folk säger att det skulle vara något beta-shit att gänga med en person med mörk hudfärg är skrattretande. Att vi svenskar är längre än andra skandinaver är nog kopplat till handel med Nederländerna, de särklass längsta folket.
Det tråkiga är att dialog inte är svenskt, en svensk tiger. Jag har jobbat internationellt och även om polacker kommer hit och snor båtmotorer så är minst lika många här och jobbar.
Vissa klagomål förekom, de åt mer än svenskarna i lunchrestaurangen. De var dock oerhört arbetsamma och den yngre generationenen kunde klättra internt inom sina företag pga engelskan.
När det gäller relationer så får ju folk ha sina preferenser. Asiater är heta, men har man inte "fuck off"-pengar så är fördomarna många.
Enligt badoo finns inte någon singeltjej i kommunen, bara singelmödrar och det är nog inget mer gamma än att försörja andra mäns barn.
Och nu har man nått åldern där jämnåriga inte sällan direkt pratar om barn innan förrätten anlänt.
Jag ogillar det faktum att jag nog slutar ensam eller åker utrikes för att söka kärlek. Svarta tjejer är inte hemska, men är de uppvuxna i parallel samhällen, talar blattesvenska och har en släkt som lägger sig i, ja då är det inte hållbart.
Svenska tjejer oavsett hudfärg marinerade i feminism är hemska. Är man som mig och inte bara vill knulla utan ha en partner så har man inte precis "råd" att lägga energi på hudfärg.
Sedan finns väl en sexuell nyfikenhet, att "ha testat". TS som inte ens är singel utan SM (singe mother) har nog fel idé om varför hon inte är någon man satsar på (eller i), iaf i denna lilla stad undviker man dem om man inte bara vill ligga.
Ogillar inte barn men att försumma barnet en uppväxt med två föräldrar säger något om karaktären och ens prioriteringar.
Och värre än att bli dumpad är om man knyter an till styvbarn.
Knulla runt men skaffar ni barn så får man nog förstå att singellivet är över, oavsett hudfärg.
Kvinnor idag skulle må bra av att umgås med äldre generationer och kanske lära sig att kärlek är mer än den initiala förälskelsen.
Skönhet finns överallt, intelligenta och behagliga kvinnor har jag haft svårt att finna. Även om min ättt/släkt och vänner är ättlingar till vikingar så rent genetiskt skulle mer melanin inte skada och är det en lång och ståtlig negress så kan det bli bra barn om man nu bryr sig om sånt trams.
Märkligt hur vi i en liten småstad bryr oss mer om individen än dess etnicitet. Var länge sedan tjejer skaffade mulatter för att typ reta upp sin far.
Har inte luktat på någon mörk mus men de som skriver eller säger sådant är sällan intelligenta.
Hudfärgen används för att det är enkelt. Jag gillar inte petita tjejer och jag kräver inte mycket mer än att tjejen är singel. Men jag har träffat och jobbat med tillräckligt många från nordvästra afrika för att förstå att de inte är kurviga eller har fula trynen, genetiskt är det större skillnad mellan afrikaner än afrikaner och européer.
Så alla fördomsfulla idioter du mött, de är väl inte värda dig eller din tid. Din hudfärg ät inte ett problem, men en horunge (som de skriver i kyrkoböckerna) är något många inte vill leka med. Svennar gillar inte drama och även om vi är dekadenta sexpositiva generellt så vet jag att många ser SMs som "pumpa och dumpa och inte någon man bildat familj med.
Jag har hört fördomar om doft osv men tbh, intimhygien är nog lättare att skylla på än barn, hudfärg eller mer personliga saker för en fuckboy.
Myter om att kurviga skulle vara tajtare eller mer, engagerade att suga, än petita är knappast min erfarenhet, fast jag har inte varit med så många...
Män är simpla, är du fräsh, singel och angenäm att vistas kring och, en bra match gällande libido så kan bryr sig få om din hudfärg.
Jag undviker svenska tjejer men hur träffar man ens "exotiska" kvinnor? För mer än att fukta kuken då. Jag är inte helsvensk men ser ut som det och just afrikaner och araber verkar inte uppskatta mig oavsett om jag haft oengsr och "status" eller pundat.
Vad träffar du för killar som säger att din mus luktar? Det är kan ju stämma men det tex infektioner är ju inte något som har med hudfärg att göra.
Den ursäkten låter som någon som bara velat testa dig sexuellt och inte precis haft någon avsikt att stanna och bygga något seriöst.
Om du har lätt att träffa killar borde du kanske vara mer selektiv eller dras du till rasister sexuellt? Ditt barn gör nog att du inte kan ha allt för höga krav på long term. Män som stannar och är bra styvföräldrar är sällsynta.
Har någon kusin som verkligen tagit till sig sin styvdotter (nu har de egna barn oxå) och alla vet att han haft väldigt destruktiva flickvänner förr, jag hoppas de håller ihop. Enda paret där bara en jobbar, tur killen ärvde några miljoner så de slipper bo trångt.
Inte träffat dem, jag både respekterar att han är en bra styvfar samtidigt som någon instinkt går emot att försörja andras barn.
Antar att hon är "helsvensk" men det är inget som ens pratas om i en ort där skvaller är normalt. Blattegängen jobbar åt svenska gäng. Om ras saknar betydelse i ett litet samhälle som inte är politiskt så känns det väldigt konstigt att inse att vi är mer progressiva på den fronten än fjollträsk.
Sedan att jag måste flytta om jag vill träffa någon är trist.
Du låter som en bra tjej, gör du bra val kommer det gå bra tveklöst. Men, ja låter du killar pumpa och dumpa så kanske det blir krångligt .