Jag tycker det är ett väldigt seriöst bolag
. Vi är runt 1100 i Sverige som är med varav 70% är passiva kontrakts ägare.
Resten av medlemmarna inkl jag själv har börjat bygga team &
Samarbete
. Vi är runt 1100 i Sverige som är med varav 70% är passiva kontrakts ägare. Resten av medlemmarna inkl jag själv har börjat bygga team &
Samarbete

Citat:
Det rullar på bra tycker ja. Avkastningen sen min september 2/9 start har legat på mellan 5.95-6.89%/vecka . Vilket jag är väldigt nöjd med på den passiva delen, dvs tradingen på valutahandeln.
Det minsta kontraktet du kan köpa är 300$. Det ger dig rätten att få tjäna 2x värdet dvs 600$.
Jag har bara satt in 300$ och har ungefär fått tillbaka 94$ änsålänge
. Meningen med min befintliga avkastning uppgradera till ett högre kontraktsvärde.
Där finns 2 vägar att gå här, den passiva delen eller den aktiva. Passiva är att du med ett kontrakt får ta del av avkastningen genom handeln på valuta marknaden , samt den aktiva du bjuder in folk, då låser man upp nya inkomst möjligheter
. Du väljer själv vem du vill vara
.
Samt vill jag heller inte kalla detta en investering heller eftersom jag anser att en investering så har du möjlighet som med en aktie /fond att sälja när du vill egentligen. Här köper du ett kontrakt
vars ända uppgift är att dubbla kontraktsvärdet 2x genom CFX egen utvecklade fondrobot som har visat sig vara fruktansvärt bra sen de startade upp bolaget för närmare 16 månader sen.
Skriv ett PM med dina kontakt uppgifter så hör jag av mig
Det minsta kontraktet du kan köpa är 300$. Det ger dig rätten att få tjäna 2x värdet dvs 600$.
Jag har bara satt in 300$ och har ungefär fått tillbaka 94$ änsålänge
. Meningen med min befintliga avkastning uppgradera till ett högre kontraktsvärde.Där finns 2 vägar att gå här, den passiva delen eller den aktiva. Passiva är att du med ett kontrakt får ta del av avkastningen genom handeln på valuta marknaden , samt den aktiva du bjuder in folk, då låser man upp nya inkomst möjligheter
. Du väljer själv vem du vill vara
.Samt vill jag heller inte kalla detta en investering heller eftersom jag anser att en investering så har du möjlighet som med en aktie /fond att sälja när du vill egentligen. Här köper du ett kontrakt
vars ända uppgift är att dubbla kontraktsvärdet 2x genom CFX egen utvecklade fondrobot som har visat sig vara fruktansvärt bra sen de startade upp bolaget för närmare 16 månader sen.
Skriv ett PM med dina kontakt uppgifter så hör jag av mig