Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2020-09-25, 10:36
  #949
Medlem
fnyrrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Evolate
är på sista månaden av anavar, o behöver ju en pct efter.
fick hem rad140 av misstag när jag beställde nåt annat =)

kan jag hoppa på det under pct, eller ska jag vänta tills den är över ?

tänkte om jag behöver ha återställda testonivåer innan jag hoppar på den

Rad är ju en av de sarms som stänger ner dig på vettig dos. Jag skulle kört en pct och låta systemet komma igång först. Hur länge körde du anavar, dos?
Citera
2020-09-25, 16:52
  #950
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fnyrr
Rad är ju en av de sarms som stänger ner dig på vettig dos. Jag skulle kört en pct och låta systemet komma igång först. Hur länge körde du anavar, dos?


20mg på morgonen, 20mg på kvällen, 50 dagar
tänkte köra en standard nolvadex en månad när kuren är över. (40mg 2 veckor, 20mg 2 veckor)
Citera
2020-09-25, 22:13
  #951
Medlem
Green-Devils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Evolate
om man kört anavar 50 dagar som dödar testoproduktionen, hur funkar det att hoppa på lgd4033 direkt efter ? ska man köra pct innan, eller kan bara hoppa på direkt, o köra pct efter lgd kuren ?

Kör på direkt. Ingen idé att köra en pct nu för att sen bli nedstängd igen.
Citera
2020-09-26, 13:01
  #952
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Green-Devil
Kör på direkt. Ingen idé att köra en pct nu för att sen bli nedstängd igen.

nu blev det rad140 istället, som stänger ner mig ännu hårdare.

men nu har jag fått 2 olika åsikter haha, argh !

ena tycker jag ska köra efter pct, o du menar att jag ska skita i pct o bara köra på dir.

om jag får försöka resonera med min bristande kunskap, tänker jag såhär:

såvida inte rad140 är i behov av egenproduktion av testo så borde man kunna köra direkt på utan pct innan.
men, frågan är hur man mår ?
egenproduktionen brukar bli jobbigt nerstängd efter 5-6 veckor på rad140, så man mår skit.
men om den redan är nerstängd när jag börjar, kommer jag må skit hela kuren då ?
Citera
2020-09-26, 13:04
  #953
Medlem
fnyrrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Green-Devil
Kör på direkt. Ingen idé att köra en pct nu för att sen bli nedstängd igen.

Han går inte i botten direkt på rad och testo inkl rad ger mer är bara rad. Personligen skulle jag inte köra ett prepp utan testo bas.

Kurade han med testo hade jag också blåst på direkt. Men i detta läge är jag kluven. Rad konverterar inte, östrot lär sjunka till bedrövlig nivå tillslut?
Citera
2020-09-26, 14:40
  #954
Medlem
Hypotesuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Evolate
nu blev det rad140 istället, som stänger ner mig ännu hårdare.

men nu har jag fått 2 olika åsikter haha, argh !

ena tycker jag ska köra efter pct, o du menar att jag ska skita i pct o bara köra på dir.

om jag får försöka resonera med min bristande kunskap, tänker jag såhär:

såvida inte rad140 är i behov av egenproduktion av testo så borde man kunna köra direkt på utan pct innan.
men, frågan är hur man mår ?
egenproduktionen brukar bli jobbigt nerstängd efter 5-6 veckor på rad140, så man mår skit.
men om den redan är nerstängd när jag börjar, kommer jag må skit hela kuren då ?

Du har redan legat på orala i 50 dagar. Det är ungefär 7 veckor och i normalfallet är rekommendationen att ligga på orala i maximalt sex veckor. Om RAD-140 ger eller inte ger leverpåverkan är inget vi vet med säkerhet. Inte heller vet vi exakt vad det gör med egenproduktionen men gällande både leverpåverkan och den endogena testo.produktionen så finns det flera rapporter på att RAD-140 inte är så där särledes skonsamt. Men, som sagt där är det oklart. Men det är också där problemet nedan eventuellt kan komma in.

Du vet inte att det är RAD-140 du fått i din extrapåse. Istället kan det vilja sig så illa att det är exempelvis winstrol. Alltså kan det bli så pass illa att du knaprar orala steroider som vi vet är skadliga för i synnerhet lever och blodfetter i flera veckor i sträck ovanpå din redan för långa anavr-kur.

Om du ska fortsätta med detta så ska du INTE hoppa på PCT:n nu. Det är att elda för kråkorna och riskerar att göra mer skada än nytta i nuläget.
Citera
2020-09-27, 01:31
  #955
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flashskid
Någon som åkt fast och fått böta? En liten böter sedan inget mer? Register? Får arbetsgivare notis?


Näää, polisen hitta mitt 100 pack med Rad... Dom ringde ett samtal och så sa dom "Vi kan inte ta det här då det är inte är klassat" så fick jag tillbaka det. (Dom hade ingen aning om vad det var först.)
Citera
2020-09-27, 10:42
  #956
Medlem
Wobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Evolate
nu blev det rad140 istället, som stänger ner mig ännu hårdare.

men nu har jag fått 2 olika åsikter haha, argh !

ena tycker jag ska köra efter pct, o du menar att jag ska skita i pct o bara köra på dir.

om jag får försöka resonera med min bristande kunskap, tänker jag såhär:

såvida inte rad140 är i behov av egenproduktion av testo så borde man kunna köra direkt på utan pct innan.
men, frågan är hur man mår ?
egenproduktionen brukar bli jobbigt nerstängd efter 5-6 veckor på rad140, så man mår skit.
men om den redan är nerstängd när jag börjar, kommer jag må skit hela kuren då ?

Jag tycker du ska gå på pct. Man mår inte så bra med nollade hormoner även om man tillför SARMs.
Citera
2020-09-27, 15:20
  #957
Medlem
Kör LGD-4033 10mg i åtta veckor nu. Något jag bör tänka på? Bör jag ta Nolva efter? Är ung, (20-25).
Citera
2020-09-27, 19:08
  #958
Medlem
Green-Devils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Evolate
såvida inte rad140 är i behov av egenproduktion av testo så borde man kunna köra direkt på utan pct innan.
men, frågan är hur man mår ?
egenproduktionen brukar bli jobbigt nerstängd efter 5-6 veckor på rad140, så man mår skit.
men om den redan är nerstängd när jag börjar, kommer jag må skit hela kuren då ?

Inget av preppen är "i behov av egenproduktion av testo", du kan köra på direkt men du kommer vara nedstängd och du kommer inte återhämta dig när du ligger på rad direkt.
Hur man mår? Inte lika bra som på testo, men det är också individuellt.
När testot går ur kroppen så märker du en dipp, men inte så att du går runt och mår skit hela tiden.
Så är det inte. Inte för mig i alla fall.
Citera
2020-09-28, 11:59
  #959
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hypotesus
Du har redan legat på orala i 50 dagar. Det är ungefär 7 veckor och i normalfallet är rekommendationen att ligga på orala i maximalt sex veckor. Om RAD-140 ger eller inte ger leverpåverkan är inget vi vet med säkerhet. Inte heller vet vi exakt vad det gör med egenproduktionen men gällande både leverpåverkan och den endogena testo.produktionen så finns det flera rapporter på att RAD-140 inte är så där särledes skonsamt. Men, som sagt där är det oklart. Men det är också där problemet nedan eventuellt kan komma in.

Du vet inte att det är RAD-140 du fått i din extrapåse. Istället kan det vilja sig så illa att det är exempelvis winstrol. Alltså kan det bli så pass illa att du knaprar orala steroider som vi vet är skadliga för i synnerhet lever och blodfetter i flera veckor i sträck ovanpå din redan för långa anavr-kur.

Om du ska fortsätta med detta så ska du INTE hoppa på PCT:n nu. Det är att elda för kråkorna och riskerar att göra mer skada än nytta i nuläget.

ok that makes sense faktist.
jag avvaktar minst en månad innan rad140.

men du tycker jag ska skippa pct efter min anavar kur ?
Citera
2020-10-02, 01:13
  #960
Medlem
-Gustavssons avatar
Mk-677 ökade mitt blodsocker med 2.0 nmol. Gick från bra till för högt. Tog 20mg ed.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback