Citat:
Ursprungligen postat av
mtmmtm
Jösses, hur blev BLM en våldsbenägen organisation ? De är enbart emot att svartas intressen inte tillgodoses (Black Lives Matter (svårt att läsa?)).
Du verkar inte förstår hur samhället fungerar... Som jag skrivit flera gånger innan så är de en ickevåldsorganisation. De vill inte att svartas liv ska försakas.
Jag är själv kapitalist. Hur kan du få det till Marxism ?
Du har väl egentligen inget att tillföra diskussionen då du har publiceras Nazistiska tankar här ?
Varför tycker du att man ska 'sparka ut ett folkslag' som är 100 ggr så benägna att få Nobelpriset ?
Jag förstår mycket väl hur samhället fungerar. Nazistiska tankar? Det handlar om sunt förnuft, att det inte går att låta onda krafter verka lös i ett land, om du inte vill att saker ska gå åt helvete såklart. Varför tror du att araberna som haft mest med judarna att göra genom tiderna, hatar dom över allt annat?
Sen är det skillnad att förstå att man måste avväpna ondsinta krafter, och i värsta fall sparka ut dom, och att massmörda ett folkslag.
Bara för att tyskland gjorde något helt vansinnigt, så förändrar det ju tyvär inte judarnas maktlystenhet och girighet.
Black lives matter är en marxistisk organisation som har väldigt extrema grundvärderingar, som i mångt och mycket handlar om att ta makten från den vita mannen, ta över stora delar av USA , och sedan helt separera vita och svarta människor.
Sen har BLM flera underorganisationer, som har lite avvikande grundvärderingar beroende på vilken stat du befinner dig i.
En av grundarna till BLM har uttryckt sig rent rasistiskt och hatiskt mot vita människor på twitter Flertalet gånger.
Vet inte om du missat vad som händer i usa just nu, men det kan förkortas med våld.