Citat:
Ursprungligen postat av
GammalGubbkuk
Anna går alltid till överdrift i precis allt. Hon saknar förmåga att avgöra vad som är rimligt, tillräckligt eller för mycket. Oavsett om det gäller mat, socialt umgänge, utseende (tänder, ögonbryn, filter m.m.) och allmänt hyfs och beteende.
https://www.expressen.se/halsoliv/ma...pression-igen/
Anna saknar omdöme helt klart..
Hon förstår inte att vad hon vad säger och gör påverkar andra, hon sätter sig själv framför andra och tycker att hon har rätt att uttrycka sig.
Sure.. Men då blir det som det blir.
Citat:
Man kan tro att det är som att slå upp en bok att prata med mig, men jag behåller mycket privat. Jag väljer vad jag ska dela.
Problemet är att Anna inte vet
vad som är lämpligt att dela med sig.
Citat:
Hon har tappat räkningen på hur många gånger hon har ringt polisen för att anmäla lögner och förtal på sociala medier. Polisen är alltid artig och vänlig, men det slutar för det mesta med att ärendet läggs ned.
Tror Anna verkligen att polisen har TID med att Anna ringer hundratals gånger och gråter om allt.. Folk har skämtat om det här, det var tydligen sant..
Citat:
- Det är klart som fan att jag inte uppskattar när folk driver med mig. Samtidigt kan jag inte bortse från det, för mina barn får också ta del av det där.
Framför allt har hennes barn fått se det traumatiska med hur en vuxen kvinna inte klarar av någonting, utan måste visa hela världen hur hon känner till max.
Det skadar barn att växa upp med sådana infantila föräldrar.
Citat:
- Tyvärr får man tjock hud, så där jobbigt skinn på näsan. Men jag gör mitt bästa för att peela bort det, för jag borde inte behöva ha det så.
Här måste Anna återigen missuppfattat grejen
med uttrycket tjock hud och varför det ska vara bra. Det finns inget antingen eller, man kan vara tjockhudad ibland och visa känslor ibland.
Här framkommer det att Anna inte har jobb...
Men försöker låta som att hon har det i intervjun.. Ingenting av detta blev av..
Citat:
Jag behöver inte oroa mig för framtiden, säger hon.
Hon kan inte prata om några konkreta planer, men hon hoppas stå på någon slags teaterscen i höst, det finns planer för någon sorts julunderhållning och hon hoppas och tror att Melodifestivalen ska hålla sitt löfte efter årets fadäs
Har inte Anna sagt att hon inte skickar bilder till sin man.. Hon måste vara tvångsmässigt intresserad av trosor och detaljer..
Citat:
- Jag tog en rumpselfie häromdagen, jag hade köpt nya trosor och de var så söta, släta fram och med en fin mjuk spets på baksidan. Jag skickade den till Roberto och han bara: "Jag trodde att det var nån tjej som skickat fel först", haha.
Barnen skulle fått bo på ett avlastningshem, då deras barndomminnen är fulla av en självömkande Anna som lider med sig själv och som inte haft tid med någon annan än sig själv.. Btw var fanns mormodern? På ett lokalt hak?
Citat:
Vi har inte haft någon att lämna bort dem till, de har alltid fått vara med oss. Nu när de är tonåringar får vi igen jättemycket, vi får reda på vad som hänt - på riktigt.
Som att sonen rånat, hotat, våldtagit och sexuellt ofredat och att dottern snattat, stulit och knarkat..
Citat:
Äldsta dottern Felicia har hunnit fylla 25 och har sitt eget liv nu.
Om fyra år fyller Anna Book 50. Jag tar hand om mina barnbarn - ingen press alls, Felicia, haha - så länge de är glada och gulliga, jag skickar hem dem när de blir gnälliga.
Felicia hade sitt eget liv för 4 år sen.. Tanken var ju att hon skulle bo kvar hos Hristos, men hon blev utsparkad och fixade Felicia ett eget hem, nope.. står dessa ungar ö h t i bostadskön?
Eller kan det vara så att morsan lovat pengar till bostadsrätter som aldrig blir av..
Inga barnbarn, tack och lov.. Anna kan ju dessutom inte skicka hem barnbarnen, för dottern bor ju i Annas hem.. Fortfarande.
Naturligtvis nämnde Anna sina 17 magoperationer för den stackars journalisten...
Har man ingen karriär, får man prata om magbesvär... det rimmar 😂