2020-09-21, 09:37
Medlem
alicewonderlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spjerne
Fy f... vilka gaddar...
Kan nog vara frätande läsk, sockerprodukter, småätande och slarv med tråkig tandborstning/tandtråd. Hon har ju också skyllt tandrenoveringen på medicinering och då tänker jag på antidepressiva, blir man inte torr i munnen av dem? Hade ändå sett bättre ut om hon hade blekt de befintliga och fått hjälp med att ta bort det svarta, än det miserabla ”Hollywood-smajlet”, som inte får plats i munnen...
Citera
2020-09-21, 09:41
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GammalGubbkuk
Dagens frukostmacka:

https://postimg.cc/FdXvxd70

Och Anna har ett viktigt TELEMÖTE!
Minsann. Ska hon ringa My? Eller Åza?
Eller Fisans advokat?
Vet inte om man kan kalla att boka
in veckans fikaställen för telemöte. Kanske i Annas värld.
Citera
2020-09-21, 09:49
Medlem
GammalGubbkuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shaftesbury
Ett flagrant fel är begånget av SVT, igen! Jag kollade vilka är med "På spåret" och Lilla Anna är inte med i år heller.
Nu går Sverige miste om hennes lysande kunskaper och spirituella infall om allehanda ting.

Ja! Tänk att få höra Anna berätta om att i DEN staden befann jag mig när min mage sprack för 374 gången! Och i DEN staden stod Roberto och livvaktade kung Carl Gustaf när han fick besked om att jag var DÖENDE för 498 gången! Grååååt... Snyft... Bööööl... Och i DEN staden handlade min mamma på Systembolaget en gång och nu har min mamma varit död i ett decennium och jag SAAAKNAR mitt stora stöd... Grååååt... Snyft... Bööööl...

Och sen utbrotten i tidningen efteråt när vinnarna anklagas för att ha fått läsa kartboken och provåka sträckorna i förväg...
Citera
2020-09-21, 09:55
Medlem
GammalGubbkuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alicewonderland
Kan nog vara frätande läsk, sockerprodukter, småätande och slarv med tråkig tandborstning/tandtråd. Hon har ju också skyllt tandrenoveringen på medicinering och då tänker jag på antidepressiva, blir man inte torr i munnen av dem? Hade ändå sett bättre ut om hon hade blekt de befintliga och fått hjälp med att ta bort det svarta, än det miserabla ”Hollywood-smajlet”, som inte får plats i munnen...

Anna skulle aldrig erkänna att hon käkat nån form av medicin för psyket, hur vanligt och normaliserat det än är med antidepressiva.

Däremot har hon väl talat ut i tidningen att hon fått starka smärtstillande pga alla sina "svåra" skador och den typen av medicin kan väl säkert torka ut käften. Men jag tror snarare att Fettet slarvar med basal tandhygien. Fettet har nog aldrig använt tandtråd i hela sitt liv.
Citera
2020-09-21, 10:09
Medlem
GammalGubbkuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lillamig72
Jag förstår mkt väl att hon skaffade fasader. De tänderna var mkt skadade.
Synd bara att Anna gick till överdrift. Och skaffade sig de som hon har idag.
Hade de nya bara sett lite naturligare ut hade ingen brytt sig om hennes tänder.

Anna går alltid till överdrift i precis allt. Hon saknar förmåga att avgöra vad som är rimligt, tillräckligt eller för mycket. Oavsett om det gäller mat, socialt umgänge, utseende (tänder, ögonbryn, filter m.m.) och allmänt hyfs och beteende.
Citera
2020-09-21, 12:23
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Anna går alltid till överdrift i precis allt. Hon saknar förmåga att avgöra vad som är rimligt, tillräckligt eller för mycket. Oavsett om det gäller mat, socialt umgänge, utseende (tänder, ögonbryn, filter m.m.) och allmänt hyfs och beteende.

https://www.expressen.se/halsoliv/ma...pression-igen/
Anna saknar omdöme helt klart..
Hon förstår inte att vad hon vad säger och gör påverkar andra, hon sätter sig själv framför andra och tycker att hon har rätt att uttrycka sig.
Sure.. Men då blir det som det blir.
Citat:
Man kan tro att det är som att slå upp en bok att prata med mig, men jag behåller mycket privat. Jag väljer vad jag ska dela.
Problemet är att Anna inte vet vad som är lämpligt att dela med sig.
Citat:
Hon har tappat räkningen på hur många gånger hon har ringt polisen för att anmäla lögner och förtal på sociala medier. Polisen är alltid artig och vänlig, men det slutar för det mesta med att ärendet läggs ned.
Tror Anna verkligen att polisen har TID med att Anna ringer hundratals gånger och gråter om allt.. Folk har skämtat om det här, det var tydligen sant..
Citat:
- Det är klart som fan att jag inte uppskattar när folk driver med mig. Samtidigt kan jag inte bortse från det, för mina barn får också ta del av det där.
Framför allt har hennes barn fått se det traumatiska med hur en vuxen kvinna inte klarar av någonting, utan måste visa hela världen hur hon känner till max.
Det skadar barn att växa upp med sådana infantila föräldrar.
Citat:
- Tyvärr får man tjock hud, så där jobbigt skinn på näsan. Men jag gör mitt bästa för att peela bort det, för jag borde inte behöva ha det så.
Här måste Anna återigen missuppfattat grejen
med uttrycket tjock hud och varför det ska vara bra. Det finns inget antingen eller, man kan vara tjockhudad ibland och visa känslor ibland.

Här framkommer det att Anna inte har jobb...
Men försöker låta som att hon har det i intervjun.. Ingenting av detta blev av..
Citat:
Jag behöver inte oroa mig för framtiden, säger hon.
Hon kan inte prata om några konkreta planer, men hon hoppas stå på någon slags teaterscen i höst, det finns planer för någon sorts julunderhållning och hon hoppas och tror att Melodifestivalen ska hålla sitt löfte efter årets fadäs
Har inte Anna sagt att hon inte skickar bilder till sin man.. Hon måste vara tvångsmässigt intresserad av trosor och detaljer..
Citat:
- Jag tog en rumpselfie häromdagen, jag hade köpt nya trosor och de var så söta, släta fram och med en fin mjuk spets på baksidan. Jag skickade den till Roberto och han bara: "Jag trodde att det var nån tjej som skickat fel först", haha.
Barnen skulle fått bo på ett avlastningshem, då deras barndomminnen är fulla av en självömkande Anna som lider med sig själv och som inte haft tid med någon annan än sig själv.. Btw var fanns mormodern? På ett lokalt hak?
Citat:
Vi har inte haft någon att lämna bort dem till, de har alltid fått vara med oss. Nu när de är tonåringar får vi igen jättemycket, vi får reda på vad som hänt - på riktigt.
Som att sonen rånat, hotat, våldtagit och sexuellt ofredat och att dottern snattat, stulit och knarkat..
Citat:
Äldsta dottern Felicia har hunnit fylla 25 och har sitt eget liv nu.
Om fyra år fyller Anna Book 50. Jag tar hand om mina barnbarn - ingen press alls, Felicia, haha - så länge de är glada och gulliga, jag skickar hem dem när de blir gnälliga.
Felicia hade sitt eget liv för 4 år sen.. Tanken var ju att hon skulle bo kvar hos Hristos, men hon blev utsparkad och fixade Felicia ett eget hem, nope.. står dessa ungar ö h t i bostadskön?
Eller kan det vara så att morsan lovat pengar till bostadsrätter som aldrig blir av..
Inga barnbarn, tack och lov.. Anna kan ju dessutom inte skicka hem barnbarnen, för dottern bor ju i Annas hem.. Fortfarande.
Naturligtvis nämnde Anna sina 17 magoperationer för den stackars journalisten...
Har man ingen karriär, får man prata om magbesvär... det rimmar 😂
Senast redigerad av cece123 2020-09-21 kl. 12:53.
Citera
2020-09-21, 16:43
Medlem
TPLs avatar

Anna är ständigt aktuell.
I kommentarsfältet på Mys blogg dyker den "fd sångerskan" upp som ett dåligt föredöme.
Anna följer inte FHM, hon följer Hälsovårdsmyndigheten eller vad hon nu kallade dem.
Nu kommer hon att bli upprörd över att kallas fd, hon är ju högaktuell nu efter sin dundercomeback på Spotify.

"Men – ang. att hålla sig hemma osv. så håller jag med alla här i kommentarsfältet. Men jag tycker detsamma verkar gälla för alla dom “influencers” jag följer – det är fd sångerskor, sport/träningsprofiler och andra. Dom reser alla runt i landet, och utomlands, träffar folk, äter ute, går ut osv jätteofta. Och nämner att de följer FHM restriktioner och tar handsprit osv,..."

https://mymartens.se/2020/09/20/mobl...lder/#comments
Citera
2020-09-21, 17:04
Medlem
GammalGubbkuks avatar
Nytt på Annas instagram. Nu är hon kryptisk igen:

https://postimg.cc/N2qd7MZ2
Citera
2020-09-21, 17:42
Medlem
Boopidoos avatar
Citat:
Nytt på Annas instagram. Nu är hon kryptisk igen:

https://postimg.cc/N2qd7MZ2

Men hur skriver människan
Den ”någon” hon nu ska ””hjälpa”” är tydligen konflikträdd och saknar ryggrad.
Citera
2020-09-21, 17:48
Medlem
Hur går det med hennes comeback, någon som vet? Har inte själv Spotify.
Och Attefallshuset, har bygget självdött?
Citera
2020-09-21, 18:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boopidoo
Men hur skriver människan
Den ”någon” hon nu ska ””hjälpa”” är tydligen konflikträdd och saknar ryggrad.
Konflikträdd och saknar ryggrad = Roberto.
Citera
2020-09-21, 19:24
Medlem
Hur går det med hennes comeback, någon som vet? Har inte själv Spotify.

Den storstilade comebacken är Anna Book Anna som släpptes 1996 och fick 2+ i betyg, skivan sålde inte ett skit och försvann lika fort som en macka när den hamnar framför Tunnan. Ers Hemskhet försöker sig på ett nysläpp av fiaskot. Denna platta visade för 24 år sedan att hon var slut som artist, det har alla förstått utom Tunnan. Och säkerligen har det arma Halmpyntet fått vattna i slantar för att Mamma Mu tror att hennes comeback skall bli storstilad.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in