Flashback bygger pepparkakshus!
2020-09-18, 00:04
Avstängd
XX-Ambars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 25-cm-pa-morgonen
Men om de nu inte ska höra av sig igen, varför i helvete unmatchar dom inte bara, istället för att hänga kvar där?
Förmodligen bekräftelsebehov? Dom kanske sitter med sina ludervänner och bytlånar telefonen för att kolla varandras alla kap.
Citera
2020-09-18, 00:09
Medlem
spermaoffrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 25-cm-pa-morgonen
Nej precis, är inne på samma spår. Hur länge brukar du vänta tills du unmatchar?

Ja, alltså ge folk några dagar en vecka. Beror ju på om ni snackat närmare. Alla är ju inte inloggade jämt. Kan tänka mig snygga tjejer stänger av sina notiser också. För män är så jävla desperata.

Men ja har du skrivit, eller ni, och det börjar kännas segt. Inte gått vidare. Bara avmatcha.
Citera
2020-09-18, 00:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av spermaoffret
Ja, alltså ge folk några dagar en vecka. Beror ju på om ni snackat närmare. Alla är ju inte inloggade jämt. Kan tänka mig snygga tjejer stänger av sina notiser också. För män är så jävla desperata.

Men ja har du skrivit, eller ni, och det börjar kännas segt. Inte gått vidare. Bara avmatcha.

Får sikta på en vecka då. Det är oerhört tröttsamt att samma gamla visa upprepar sig gång på gång. Jag har inte varit medlem särskilt länge så jag tyckte att appen verkade lovande till en början men nu har jag insett hur jävla repetitivt skiten är.
Citera
2020-09-18, 00:22
Medlem
UpAndGo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prinsessbakelse

Min vän var på en Tinder-dejt häromveckan. Enligt bilderna och profiltexten var kvinnan en brunett på 165 cm. Hon arbetade tydligen som psykolog och brukade hålla i föreläsningar för universitetsstudenter.

Vem var det som dök upp tro? En blond, kraftigt överviktig kvinna som mer eller mindre var jämnlång med min vän (Han är över 180 cm). Därtill kunde hon knappt formulera sig och stirrade nästan enbart ner i golvet.

Tack för ett gott skratt! Hoppas vännen kommit över den värsta chocken. Apropå falsk marknadsföring som jag tidigare skrivit om i tråden...
Citera
2020-09-18, 00:33
Medlem
UpAndGo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prinsessbakelse
Men å andra sidan ska man kanske vara på sin vakt om en kvinna därifrån vill träffas? Det händer inte så ofta av det jag hört.
Ja, det låter "underligt" om kvinnan skulle vara den som först säger att den vill träffas eller alls gå med på att träffas, men egentligen borde det höra till det mer normala, som jag ser det.
Senast redigerad av UpAndGo2 2020-09-18 kl. 00:50.
Citera
2020-09-18, 00:43
Medlem
snoamers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XX-Ambar
Förmodligen bekräftelsebehov? Dom kanske sitter med sina ludervänner och bytlånar telefonen för att kolla varandras alla kap.

Tyvärr så är detta oftast fallet. Tinder är 99 % av alla gånger endast tidsfördriv och för att boosta deras självförtroende och få bekräftelse. De flesta tjejer vill inte ses eller något annat. Bara se hur många är intresserade av en.
Citera
2020-09-18, 01:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snoamer
Tyvärr så är detta oftast fallet. Tinder är 99 % av alla gånger endast tidsfördriv och för att boosta deras självförtroende och få bekräftelse. De flesta tjejer vill inte ses eller något annat. Bara se hur många är intresserade av en.

Det lustiga är att jag har aldrig "lajkat" någon. Tjejer som lajkar mig och som jag finner intressanta kommer jag självklart att matcha med, men det är också där det tar stopp. Hur orkar man slösa på sin egna tid sådär. Det är väl knappast någon självförtroendeboost när det är de själva som initierar matchningen?
Citera
2020-09-18, 01:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snoamer

Undra om inte killar numera är lite åt det hållet också...

Snart orkar eg ingen träffas utan lite bekräftelse o chat för att döda lite tid kan funka för både killar o tjejer...
Citera
2020-09-18, 01:19
Medlem
Om det finns någon popularitetsmätare så kan det vara orsaken.
Citera
2020-09-18, 01:31
Medlem
Att vara på Tinder för dom flesta män är lite som att törstigt vandra genom en torr ogästvänlig öken. Plötsligt dyker en oas upp på horisonten i form av en matchning men när du väl tror att du kommit fram några timmar senare visar det sig vara en hägring. I bästa fall snubblar du över en grumlig pöl som en kamel just pissat i.

Kvinnor sitter istället vid ett stort gästabud som ständigt fylls på med nya maträtter. Det mesta som serveras är helt okej husmanskost men ratas av den kräsna kvinnan som tycker den är tråkig och äcklig. Ibland kan det hända att hon förstrött tuggar på en köttbulle som tidsfördriv men spottar snabbt ut den när det kommer in vit tryffel, kobebiff och rysk kaviar till bordet.

Du är köttbullen.
Citera
2020-09-18, 01:41
Bannlyst
För att bara c:a 2-5% av män på tinder är framgångsrika med kvinnorna. Du är helt enkelt inte tillräckligt snygg, det är nya tider nu, bara att vänja sig.

Svenska män förstår verkligen inte vad dom gjort med samhället. Ni har öppnat för hypergamin att löpa fritt, sen undrar ni vad som hänt?

Suck.
Citera
2020-09-18, 01:47
Medlem
Skapa ett account som en fejk snygg tjej och börja swipa så kommer du snart inse att de översvämmas av hungriga snygga killar. Hon orkar inte lägga extra tid på dig om du inte är jävligt snygg och hög status, då det finns många andra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in