2019-08-31, 16:32
Medlem
Tjenare!

Är det någon här som besitter lite information om den mulliga blatten med brunt lockigt hår från Stryktipset-reklamen?

Jag undrar för jag har stött på denna man ett antal gånger nu i centrala Göteborg och han måste ha någon form av grov diagnos / alternativt knarka på ordentligt.

Första gången var på en buss i Frölunda jag stötte på den här snubben med en kompis. Han satte sig framför oss själv och var allmänt stöddig och bröt på förortssvenska fast han pratar felfri svenska på reklamen. Han frågade ifall vi hade något näsgodis men vi sa båda nej. Han var en allmänt jobbig jävel som verkade jävligt tragisk ensam trodde vi skulle ha någon form av respekt för den tjocka reklamblatten.

Andra gången var idag och därför jag startar denna tråd. Jag och mitt sällskap satt på en uteservering och cyklande förbi flera gånger kom denna idiot och sökte ögonkontakt med mig och mitt umgänge. Han hoppar av cykeln och ställer sig en bit och bara stirrar. Min tjejkompis frågade ifall det var någon vi kände och hon tyckte han var obehaglig.

Så.. Vem är denna killen som är med i Stryktipsetreklamen? Vilka diagnoser har han och hur kan en såpass seriös verksamhet ha ett sånt psykfall i sin reklam? Är farsan ägare?
2019-09-01, 13:03
Medlem
miikoss avatar

Rubriken korrigerad
/Moderator
2020-09-15, 21:14
Medlem
Dags att väcka denna tråd till liv då jag också undrar.

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback