Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2020-09-12, 19:09
  #961
Medlem
Brodiniums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av botnet
Ja visst. En enorm familj, som också bor i Angered, med lyxbilar och lyxklockor för hundratusentals kronor, som samarbetar med andra släkter. Du menar att det finns en exakt kopia av Ali Khan familjen, med samma namn, i samma ort? Men som är "oskyldiga".

Du pratar i nattmössan. Du har ingen som helst aning om vilka dessa är. Jag både känner och har träffat flera från denna släkten. De är från Pakistan och de är grovt kriminella.

Vilka de du snackar om har jag ingen aning om vilka det är ja. Men släkten Ali Khan som pratas om i denna tråd, i media, som hela Göteborg känner till osv är en stor Libanesisk klan.

Dom två människorna du pekar ut är inte dömda för brott alls, en av dom verkar jobba som butikschef på Elgiganten.

De bor inte ens i Angered så vadå samma ort?
Citera
2020-09-12, 19:21
  #962
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brodinium
Vilka de du snackar om har jag ingen aning om vilka det är ja. Men släkten Ali Khan som pratas om i denna tråd, i media, som hela Göteborg känner till osv är en stor Libanesisk klan.

Dom två människorna du pekar ut är inte dömda för brott alls, en av dom verkar jobba som butikschef på Elgiganten.

De bor inte ens i Angered så vadå samma ort?

Brukar se han som är butikschef på Elgiganten i Brunnsbo . Forstår inte varför pajaserna hänger ut helt oskyldiga människor som råkar ha samma efternamn men kommer från ett helt annat land.
__________________
Senast redigerad av ajjram 2020-09-12 kl. 19:23.
Citera
2020-09-12, 20:50
  #963
Medlem
fulmendums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ajjram
Ni snackar massor med skit den familjen har absolut inget med AK o göra. Vad är bevisningen att 4gott ägaren skulle anställt AK för att driva in skulder? Komiskt hur alla med Ali Khan nu förknippas med AK i angered. Ali Khan som han hänger ut är Pakistanier och har inget med AK o göra.
Skit i pakistan-kopplingen. Den har jag ingen åsikt om och den är fullständigt ointressant för mig.
Men försök inte dribbla bort korten: Var 4gott närvarande när AK drev in en skuld, påhittad eller ej, till 4gott?
Ja eller Nej!?
Citera
2020-09-12, 22:24
  #964
Medlem
Såg att fotbollsprofilen Mohamed Ali Khan bytt namn till Mak Lind. Ett försök att ta avstånd från den kriminella familjen, eller har det andra skäl?
Citera
2020-09-13, 22:07
  #965
Medlem
Grontarskonts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HerrDagSedel
Såg att fotbollsprofilen Mohamed Ali Khan bytt namn till Mak Lind. Ett försök att ta avstånd från den kriminella familjen, eller har det andra skäl?

Visst var det han som gjorde ett av de mest sjuka självmålen när han spelade i Halmstad. Undrar hur mycket han lagt in i den matchen??
Citera
2020-09-14, 00:28
  #966
Medlem
laxkaviars avatar
Här har ni en stjärna i Ali-Khan släkten (Frölunda)

https://www.facebook.com/hussein.alikhan

En tysk klanmedlem

https://www.facebook.com/profile.php?id=100008016767449
Citera
2020-09-14, 08:05
  #967
Medlem
Svantevits avatar
Förstår mig verkligen inte på muslimsk hederskultur. Klanens heder är tydligen viktig, men Ali Kahn är ju för fan den familj i Sverige som har LÄGST jävla anseende!
Citera
2020-09-14, 17:25
  #968
Medlem
Njursaltares avatar
En samlad medborgerlig aktion mot denna släkt av råttor från öknens skithål vore uppfriskande!

Dom skrämmer bara när dom är flera på plats. Ensamma är dom väldigt bajsnödiga.
Citera
2020-09-14, 17:36
  #969
Medlem
Pausaniass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svantevit
Förstår mig verkligen inte på muslimsk hederskultur. Klanens heder är tydligen viktig, men Ali Kahn är ju för fan den familj i Sverige som har LÄGST jävla anseende!
Men bland muslimer anses de som sällsynt lyckade. Förväxla inte heder med "heder".
Citera
2020-09-14, 17:50
  #970
Avstängd
Vi har gjort en stor grej på det i Aftonbladet, googla och läs den, Lerneby gjorde den bra!
Citera
2020-09-14, 17:58
  #971
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svantevit
Förstår mig verkligen inte på muslimsk hederskultur. Klanens heder är tydligen viktig, men Ali Kahn är ju för fan den familj i Sverige som har LÄGST jävla anseende!

Det är lite paradoxalt men deras syn på heder och en svensks syn är två vitt skilda världar.
Citera
2020-09-14, 21:03
  #972
Medlem
aldrigihelvetes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SaltedCaramel
Sätt också kontroll på varenda betalning från Försäkringskassan och Soc! De ”låtsats”-skiljer sig och får ytterligare en lägenhet som mannen i familjen ”flyttar” till, dvs hyr ut i andra hand medan kvinnan i familjen får bostadsbidrag och extra försörjningsstöd. Det finns inget incitament för denna familjen att skaffa ett hederligt arbete.

Här sätter du fingret på något som är betydligt mer vanligt än vad folk i allmänhet vet om. Precis som du skriver så man behöver inte jobba. Har god insyn i detta genom mitt arbete.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback