• 1
  • 2
2020-09-02, 22:08
Medlem
Det verkar redan finnas en tråd.
Slå ihop dessa?

(FB) David Blaine flyger med ballonger Live nu!
2020-09-03, 05:44
Medlem
Jesus kan flyga och det med noll ballonger.

https://www.youtube.com/watch?v=a2hGwfeoI8I
2020-09-04, 00:06
Medlem
Elrosss avatar
Passar inte in i resor

Flyg: allmänt --> Sista utvägen: för ämnen som saknar eget forum
/Moderator
2020-09-04, 01:55
Medlem
SvartaBjorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 45Lokar
Det verkar redan finnas en tråd.
Slå ihop dessa?

(FB) David Blaine flyger med ballonger Live nu!
Jajamän.
Och ett extra "Fy!" till TS #2 som inte sökte efter befintlig tråd innan. Straffet blir att TS #2 får sitt inlägg degraderat från topplaceringen i tråden till förmån för TS #1.

/Moderator
2020-09-08, 19:47
Medlem
bobo909s avatar
Kul att se att han landa säkert, höll på att dö av skratt när han sa "im done talking", för att sedan börja babbla på mer än innan

Alltid underhållande att kolla på David Blaine.

Citat:
Ursprungligen postat av Hegamon
12000 fot och han har svårt att andas. Kan säkert leda till medvetslöshet. Jag har glömt bort hur andningen ska fungera vid hög höjd. Jag tror han gör fel som andas ut och in genom munnen. Det kommer sabotera syrenivån i blodet, jag tror han ska försöka andas genom näsan i stället. Så han inte får panik och tuppar av.

Galenskap det här. 12 000 fot är väldigt högt upp. 3657 meter. Mannen låter pressad och lite lätt ilsken. Han ökar i höjd tydligen.

Han är väl tränad gällande det. Pratade om just den tekniken bland annat när han gästade JRE.
Senast redigerad av bobo909 2020-09-08 kl. 19:50.
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback