Citat:
Ursprungligen postat av
hardusettminapa
Om inte jag når upp till normalbegåvad vill jag inte ens tänka på hur långt ner du befinner dig på begåvningsskalan (se nedan)

Way above you boy
Citat:
Nej. Och utan tillgång på kvinnor som har sex för pengar spelar det ingen roll hur stor efterfrågan det finns. Svårt att fatta för din normalbegåvade hjärna?
Ingen efterfrågan inga kvinnor som haft sex för pengar, ingen människohandel, inga sexslavar. Pucko.
Citat:
Din tolkning av hypergami är så utvecklingsstörd att slumpmässigt utvalt dagisbarn kan tolka den bättre.
Jaha så nu vet du hur min tolkning av kvinnlig/manlig hypergami ser ut.
Citat:
Här, din urblåsta rasist, ska du få ett exempel på hur kvinnors hypergami fungerar (från länken i förra inlägget):
"Townsend (1989) surveyed medical students regarding their perception of how the availability of marriage partners changed as their educational careers advanced. Eighty-five percent of the women indicated that "As my status increases, my pool of acceptable partners decreases." In contrast, 90 percent of men felt that "As my status increases, my pool of acceptable partners increases.""
En enkel sammanfattning av en studie som fullständigt krossar din hjärndöda och hemmasnickrade analys av ämnet.
TL;DR:
Kvinnors hypergami existerar precis hela tiden, oavsett deras socioekonomiska status.
TL;DR 2:
Återigen visade det sig visst att jag hade rätt och att jag är mer begåvad än vad du är. Tips för framtiden: Prata inte om ämnen du inte begriper dig på, om du inte vill bli förnedrad.
Du är så jävla dum så tågen stannar. Du vet ju för helvete inte ens vad jag anser, tycker och tänker om kvinnlig hypergami....... Sen hittar du på något eget utifrån dina egna fördomar OCH SEN SVARAR DU PÅ DET 😁😁😁😁
Exemplet ovan visar bara vad jag sagt hela tiden, kvinnlig hypergami fungerar utmärkt, kvinnlig hypergami måste ha fritt spelrum, kvinnlig hypergami för mänskligheten framåt, kvinnlig hypergami främjar de bästa generna osv osv osv.
Manlig hypergami = sätter på vilka jävla stolpskott som helst, korkade brudar, överviktiga brudar, långtidsarbetslösa brudar, fysiskt/psykiskt sjuka brudar, galna brudar osv osv osv.
Hitta för fan inte på vad du tror att andra tycker och tänker om olika ämnen, du framstår som en idiot mest hela tiden när du gör så.