2020-08-21, 19:43
Medlem
BirosKorlaffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av W411-3
Kanske det men Pontus tjänade 15 miljoner om året i Grekland. En hel del måste det ha kostat för blåvitt.

Citat:
Men anbuden utomlands saknades inte. I synnerhet inte i Ryssland där han fått ett fint rykte efter många framgångsrika år i CSKA Moskva.

– Det är klart att han inte kommer hem för pengarnas skull, om man säger så, säger Carl Fhager.

– En sådan spelare hade kunnat spela i Östeuropa om han hade velat, det fanns anbud även i januari – men han ville inte.

Wernbloom:

– Man kommer inte hem för pengarna. Jag hade kunnat stanna i Grekland för det, men jag ville hem helt enkelt.

Verkar inte vara alltför dyr
Citera
2020-08-21, 19:46
Medlem
ZlatanManias avatar
Underhållande Silly fredag får man säga.

Eriksson är en kappvändare av rang men dessvärre duktig.

Wernbloom är svårare att placera men kan såklart bli extremt värdefull. Tror dock likt AIP inte på nån större effekt kortsiktigt.
Citera
2020-08-21, 20:51
Medlem
johnny_viciouss avatar
Jag tror att Wernbloom är precis vad Göteborg behöver just nu. Kan vara en skänk från ovan detta.
Citera
2020-08-21, 21:04
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZlatanMania
Underhållande Silly fredag får man säga.

Eriksson är en kappvändare av rang men dessvärre duktig.

Wernbloom är svårare att placera men kan såklart bli extremt värdefull. Tror dock likt AIP inte på nån större effekt kortsiktigt.

Ja Eriksson är vidrig. Det lustiga är att han och sotte spelade i samma ungdomslag i AIK. Får hoppas sotte visar var skåpet ska stå för ”uraikaren”
Citera
2020-08-22, 02:22
Medlem
IWannaBeAdoreds avatar
Mange är exakt den spelartypen vi behöver. De spelare som underpresterat mest är ju Ring och Edwards. Mange kan spela på båda deras positioner.
Citera
2020-08-22, 07:15
Medlem
LT10s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IWannaBeAdored
Mange är exakt den spelartypen vi behöver. De spelare som underpresterat mest är ju Ring och Edwards. Mange kan spela på båda deras positioner.
Kul att han är hemma.

Vi får väl se var han tar plats, har ju mest spelat centralt i San José och känslan är att han går in som 10a.
Citera
2020-08-22, 07:39
Medlem
kostymnisses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thorbjorn-Fred
Sparka är nog uteslutet. Ser inget fel i att tillsätta någon ytterligare som kan komma med nya idéer eller synpunkter.

Det skall icke komma in nån ytterligare i ledarstaben. Gör det det har alltså Poya fått sådan hjälp såväl 2018 som 2020, det är givetvis inte något han kommer köpa och inget vi ska tvinga på honom och Ferran.
Isf får det bli sparken eller att dessa avgår.
Frågan är ju hur avtalet med Ferran och det företaget är om vi sparkar den duon?

Citat:
Ursprungligen postat av trazke
Satan vad kul med Wernblom, oväntat men roligt. Var kommer han spelas? Visst blir det i anfallet va?

Han är tänkt som det ja.
Riktigt gött med en krigare där framme som kan vinna boll och antingen trycka dit den själv eller spela den till våra offensiva krafter på mitten.
Eller så blir det rentav 4-4-2 igen.

Citat:
Ursprungligen postat av AIP

Sedan så verkar Yahya Kalley gå till Göteborg. Ska erkänna att jag har noll koll på killen och vi väljer inte att förlänga så man har gjort bedömningen att han inte är rätt för oss och det får man lita på men han gör det säkert bra i en svagare klubb, precis som Ali som lirar högerback i ÖSK. Förstår inte heller varför några i våra led blir upprörda över övergången det är vi som inte väljer att förlänga.

Jag kan väl nånstans förstå att man inte gillar övergångar mellan oss generellt sett men även jag har ju gränser för det där.
Vi snackar alltså om en talang som inte får spela hos er som vi tar in som backup, rimligen vill man se under hösten om han håller för spel hos oss och utvecklas, gör han det har vi en ersättare till Wernersson, gör han det inte lär han få agera backup bakom ett nyförvärv även nästa år.
Knappast så att det är en startspelare som byter klubb eller så.
Citera
2020-08-22, 09:26
Medlem
trazkes avatar
Enligt fotbolldirekt är MFF intresserade av Kjarstansson? Det kan väl ändå inte stämma? Vad skall dom med honom till?
Citera
2020-08-22, 09:55
Medlem
Pallestroms avatar
Citat:
Enligt fotbolldirekt är MFF intresserade av Kjarstansson? Det kan väl ändå inte stämma? Vad skall dom med honom till?

Bättre att Örnen värmer bänk än Antonsson.
Skänk honom till Kalmar, hoppas ändå att han aldrig mer får speltid i Malmö.
Citera
2020-08-22, 10:11
Medlem
MartinDahlinsMammas avatar
Citat:

Agent som sätter press på Hammarby kanske.
Eller gud som hört mina böner.
Citera
2020-08-22, 11:20
Medlem
Mujo förlänger med Bajen
Citera
2020-08-22, 11:23
Medlem
mishimas avatar
Citat:

Beror på kostnad, kontraktslängd och om han själv kan tänka sig vara backup till Kiese Thelin.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in