Citat:
Ursprungligen postat av
Thorbjorn-Fred
Sparka är nog uteslutet. Ser inget fel i att tillsätta någon ytterligare som kan komma med nya idéer eller synpunkter.
Det skall icke komma in nån ytterligare i ledarstaben. Gör det det har alltså Poya fått sådan hjälp såväl 2018 som 2020, det är givetvis inte något han kommer köpa och inget vi ska tvinga på honom och Ferran.
Isf får det bli sparken eller att dessa avgår.
Frågan är ju hur avtalet med Ferran och det företaget är om vi sparkar den duon?
Citat:
Ursprungligen postat av
trazke
Satan vad kul med Wernblom, oväntat men roligt. Var kommer han spelas? Visst blir det i anfallet va?
Han är tänkt som det ja.
Riktigt gött med en krigare där framme som kan vinna boll och antingen trycka dit den själv eller spela den till våra offensiva krafter på mitten.
Eller så blir det rentav 4-4-2 igen.
Citat:
Ursprungligen postat av
AIP
Sedan så verkar Yahya Kalley gå till Göteborg. Ska erkänna att jag har noll koll på killen och vi väljer inte att förlänga så man har gjort bedömningen att han inte är rätt för oss och det får man lita på men han gör det säkert bra i en svagare klubb, precis som Ali som lirar högerback i ÖSK. Förstår inte heller varför några i våra led blir upprörda över övergången det är vi som inte väljer att förlänga.
Jag kan väl nånstans förstå att man inte gillar övergångar mellan oss generellt sett men även jag har ju gränser för det där.
Vi snackar alltså om en talang som inte får spela hos er som vi tar in som backup, rimligen vill man se under hösten om han håller för spel hos oss och utvecklas, gör han det har vi en ersättare till Wernersson, gör han det inte lär han få agera backup bakom ett nyförvärv även nästa år.
Knappast så att det är en startspelare som byter klubb eller så.