2020-08-12, 20:12
Medlem
Dempa19s avatar
Vet inte var det här kommer ifrån, men under de senaste nätterna har jag fått något sug efter gå ut i skogens mörker och bara gå. Jag vet inte om det är något jag vill hitta eller om det snarare är resan i sig som är målet. Är det någon som kan relatera till det här eller hjälpa mig förstå vad det handlar om?
2020-08-15, 20:16
Medlem
Vi ska alltså tyda dina drömmar, och ge dig råd, som du ska leva efter, är det din fråga ?
2020-08-15, 20:21
Moderator
evilhoneys avatar
Vad är problemet? Det är väl bara att gå ut och gå och se hur det känns. Du lär ju märka om det var något som var bättre som idé än i genomförande.
2020-08-15, 20:24
Avstängd
skorpionkings avatar
bäcksvart i skogen denna årstid , så ta med ficklampa

och nej , det finns inga troll och spöken där

så rekomenderar TS vandra på du bara
2020-08-16, 07:20
Medlem
Dempa19s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av evilhoney
Vad är problemet? Det är väl bara att gå ut och gå och se hur det känns. Du lär ju märka om det var något som var bättre som idé än i genomförande.

Citat:
Ursprungligen postat av skorpionking
bäcksvart i skogen denna årstid , så ta med ficklampa

och nej , det finns inga troll och spöken där

så rekomenderar TS vandra på du bara

Tack för tipsen, det kan ju går hur lite som helst, men nu när jag vet att det inte är så farligt, då tar jag och nog ser till att prova det nästa gång jag får feeling. Det där med ficklampa var ett bra tips, dock undrar jag räcker det med mobilens eller behöver man något kraftigare. Tänker att jag inte borde behöva något särskilt kraftigt, för att det är först ifall det går fel, som ficklampa blir nödvändigt att plocka fram. Kan jag inte hålla på och lysa med den hur som helst, för att ljuset förstör ju mörkret.
2020-08-16, 07:41
Medlem
AnOldBeginnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dempa19
Tack för tipsen, det kan ju går hur lite som helst, men nu när jag vet att det inte är så farligt, då tar jag och nog ser till att prova det nästa gång jag får feeling. Det där med ficklampa var ett bra tips, dock undrar jag räcker det med mobilens eller behöver man något kraftigare. Tänker att jag inte borde behöva något särskilt kraftigt, för att det är först ifall det går fel, som ficklampa blir nödvändigt att plocka fram. Kan jag inte hålla på och lysa med den hur som helst, för att ljuset förstör ju mörkret.
Köp en liten billig ficklampa. Får du feeling innan det duger mobilen utmärkt.
Får du feeling efter det så har du en smidig ficklampa istället för den klumpiga mobilen.

Inte ens säkert du behöver en ficklampa alls (men bra att ha en oavsett).

Förstår inte varför du inte bara följt din relativt lättuppnåbara dröm, utan istället startar en tråd här. Bara gå istället.

Flera kan garanterat relatera, men bara du kan finna ut svaret för dig genom att gå ut där.
Senast redigerad av AnOldBeginning 2020-08-16 kl. 07:43.
2020-08-16, 08:01
Medlem
Citat:
Vet inte var det här kommer ifrån, men under de senaste nätterna har jag fått något sug efter gå ut i skogens mörker och bara gå. Jag vet inte om det är något jag vill hitta eller om det snarare är resan i sig som är målet. Är det någon som kan relatera till det här eller hjälpa mig förstå vad det handlar om?

Skogen är ditt undermedvetna och föreställer dig själv i drömmen, alla faror eller saker som gör dig glad finns där, fast det är alltså det dom visar det som finns inom dig.

Så att du bara vill gå i skogen säger ju inte så mycket! Vad händer och vad ser du? Hur känner du förutom att du vill gå? Går du? Mm mm..

Skulle ju kunna säga kanske att du vill resa eftersom du bara vill gå och gå. Det kanske är så att du vill förändra dina mål?

Du drömmer att du är ute i vildmarken mol allena. Har du ångestkänslor tolkas det som att du fruktar ett avgörande i en kärleksaffär. Känner du dig däremot lugn och njuter av ensamheten tyder det på att du är harmonisk och lycklig.

Beskriv din dröm mer noggrant om du vill få den förklarad.
2020-08-16, 08:25
Avstängd
skorpionkings avatar
Citat:

skit i mobillampan , en vanlig ficklampa eller hellre en pannlampa funkar bra , den sista gör att du får bägge händerna lediga och det underlättar om du ska igenom buskar och sly

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback