• 1
  • 2
2020-08-04, 14:43
Medlem
Ajembacks avatar
Det gick nog sådär...
2020-08-05, 01:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HaraldMeH
Dålig uppdatering förlorade du allt?

Nej nej, jag lever fortfarande. Jag kommer uppdatera vid nästa spel 👍 Riktigt dåligt av New York Rangers. Mika hade några lägen i första, men missar ett friläge.
2020-08-05, 01:49
Medlem
Hur mycket anser du att man ska betta per spel? 😊
2020-08-05, 01:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ajemback
Det gick nog sådär...

Nej, som ni ser så gick det ju inte alls bra.
Jag har 750:- i kassan.
2020-08-10, 19:43
Avstängd
Inte mycket till speldagbok
2020-08-12, 10:26
Medlem
oskrivnaoddss avatar
Sammanfattning efter tre spel:

Spel 1
Specifik Målskytt specifik period
(Mika NY R P1)
@7.00 Ins 100 BOM

Spel 2
Specifik Målskytt specifik period
(Mika NY R P2)
@7.00 Ins 100 BOM

Spel 3 (Trippel)
NY Rangers rak
Elfsborg rak
Peking -1,5
@12.98 Ins 50 BOM

Tot Kassa 750 (-250)
ROI (-25.0)

Faktum är att inget i trippeln satt och att enda motiveringen hittills var målskyttspelet med "Mika är vass".. Hoppas ändå det vänder TS, men då måste du nog lägga klokare spel än så här.. (Singlar? Genomtänkta?)

Ser dock framemot fjärde liret TS och hoppas att du inte dödar rullen alltför fort nu. Tänk efter. Före.
2020-08-12, 10:39
Medlem
oskrivnaoddss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av korabilenrakt
Hur mycket anser du att man ska betta per spel? 😊

Nu var ju inte frågan till mig, men eftersom du inte citerat tar jag mig friheten:

Det beror såklart först och främst på hur mycket du har "råd" att leka med. D v s lira inte för pengar du inte vill kunna förlora. Men vill du att tusenlappen ska växa så ska du nog inte köra iväg en femtedel av kassan på målskytt.. Något säger mig dock att du hamnar på 0 innan du hinner "plussa"..

Hade jag varit du så hade jag:

1. Lagt Max 50kr/spel.
2. INTE lägga maxinsats på tripplar @13.
2020-08-12, 21:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av oskrivnaodds
Nu var ju inte frågan till mig, men eftersom du inte citerat tar jag mig friheten:

Det beror såklart först och främst på hur mycket du har "råd" att leka med. D v s lira inte för pengar du inte vill kunna förlora. Men vill du att tusenlappen ska växa så ska du nog inte köra iväg en femtedel av kassan på målskytt.. Något säger mig dock att du hamnar på 0 innan du hinner "plussa"..

Hade jag varit du så hade jag:

1. Lagt Max 50kr/spel.
2. INTE lägga maxinsats på tripplar @13.

Jag har varit väldigt inaktiv. Jag uppskattar dina inlägga här och tar till mig av dina råd. Jag kommer att börja motivera spelen bättre och sen tänka på insatserna.

750 kronor ligger fortfarande kvar i kassan.
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback