2020-08-11, 11:36
Medlem
mark.corrigans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MartinDahlinsMamma
Otroligt pinsamt att gå på det. Hade förstått om det var någon spelare som är relevant för MFF men denna sopa? Haha

Är Sundgren välkommen tillbaka? Wernbloom spelar hellre i Rumänien än går till GBG.

Sundgren är välkommen. Frågan är snarare ifall han vill jobba under en clown som Björn Wesström igen.
Citera
2020-08-11, 12:23
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vanstertrollet
Själv grinar du ju över Zlatan hela tiden så kasta inte sten i glashus.

Grinar? Jag bara berättar saker som glöms bort i debatten. I början tyckte jag att det var svagt av honom att gå till Hby men när jag fick reda på spelet bakom under avtäckningen av statyn så är glad att vi slipper honom.
Citera
2020-08-11, 12:30
Medlem
mikeymikeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kostymnisse
KIllen behöver speltid, han är hemma i Göteborg (sedan hur det går på Hisingen är en annan sak...) och jag fattar inte dom i våra led som tycker det är skandal att han går dit.
Häcken är liksom inte en rival på det sättet.

Häcken har väl aldrig varit en rival, ser ju hellre att han går dit en Stockholm tex.
Citera
2020-08-11, 12:58
Medlem
"Hammarby är på väg att göra en ny storaffär.

Enligt uppgifter till SportExpressen är 17-årige anfallstalangen Emil Roback nära att säljas till AC Milan i Italien.

Anfallaren landar i Milano i kväll för att göra den obligatoriska läkarundersökningen under morgondagen.

Går allt som planerat blir affären officiell inom kort. "

https://www.expressen.se/sport/fotbo...l-storklubben/

Kan bli uppåt 20 med olika bonusar.
Citera
2020-08-11, 13:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av einsteincrew

Enligt uppgifter till SportExpressen är 17-årige anfallstalangen Emil Roback nära att säljas till AC Milan i Italien.

Anfallaren landar i Milano i kväll för att göra den obligatoriska läkarundersökningen under morgondagen.

Bra nyheter. Han fick hybris och drömde sig bort från Bajen efter en kvart i a-laget, skönt att få pengar för han då istället. Och inte lite pengar.
Citera
2020-08-11, 14:51
Citat:
Ursprungligen postat av TrogenHammarby
Bra nyheter. Han fick hybris och drömde sig bort från Bajen efter en kvart i a-laget, skönt att få pengar för han då istället. Och inte lite pengar.

Vad fan är det frågan om? Har inte ens hört talas om honom men ändå lyckas ni få 20 miljoner för honom? Hur kan alla andra klubbar få så bra betalt för sina spelare?
Citera
2020-08-11, 15:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av einsteincrew

Riktigt bra affär om det blir 15-20 miljoner, har inte en susning om hur han är, det enda jag sett är cupmatchen, det var väl inte det mest tacksamma läget att komma in i just den matchen med tanke på matchbild, men då var det ju inte så att man höjde på ögonbrynen, det blev ju mest dueller mot Tolinsson och där tycker iaf jag att Jesper kom ut som vinnare i det stora hela.
Citera
2020-08-11, 15:49
Citat:
Ursprungligen postat av TrogenHammarby
Bara lägg ner det där om att han fick hybris. Snart blir det ju en internet sanning.

Dock ett grymt fint kvitto på att Bajen har kommit tillrätta med ungdomsverksamheten. U-17 och U-19 SM guld i alla ära men det måste ge utdelning också. Något vi börjar se nu.
Citera
2020-08-11, 15:51
Medlem
mark.corrigans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eaglesandshit
Riktigt bra affär om det blir 15-20 miljoner, har inte en susning om hur han är, det enda jag sett är cupmatchen, det var väl inte det mest tacksamma läget att komma in i just den matchen med tanke på matchbild, men då var det ju inte så att man höjde på ögonbrynen, det blev ju mest dueller mot Tolinsson och där tycker iaf jag att Jesper kom ut som vinnare i det stora hela.

Hur funkar det här med dubbla stolar vid övergångar? Milan betalar ju ett grovt överpris för en spelare som knappt är topp 3 sin årskull i Stockholmsområdet. Känns jävligt tveksamt om de ens velat ha honom ifall inte Mr. Z spelar i ena klubben och äger den andra.
Citera
2020-08-11, 15:52
Citat:
Ursprungligen postat av Eaglesandshit

Han är stor och snabb med fin teknik. En ovanlig och eftertraktad kombination av färdigheter. En attityd på planensom inte helt olik Zlatans, på både gott och ont.
Citera
2020-08-11, 15:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trazke
Vad fan är det frågan om? Har inte ens hört talas om honom men ändå lyckas ni få 20 miljoner för honom? Hur kan alla andra klubbar få så bra betalt för sina spelare?

Roback har varit på besök hos Arsenal som har velat signa honom och även Bayern Munchen har legat på för en underskrift. Att han går till Milan har ju såklart sina förklaringar men knappast konstigt att vi säljer han nu. Det är småpengar för alla dessa klubbar och såna här affärer genomförs rätt ofta ute i Europa.
Citera
2020-08-11, 15:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av se_där...
Bara lägg ner det där om att han fick hybris. Snart blir det ju en internet sanning.

Dock ett grymt fint kvitto på att Bajen har kommit tillrätta med ungdomsverksamheten. U-17 och U-19 SM guld i alla ära men det måste ge utdelning också. Något vi börjar se nu.
Gör sina första minuter i tröjan i cupen som 17-åring och snackar direkt om att han vill byta klubb. Hybris.

Då har jag mycket hellre en både mer talangfull och fötterna på jorden i Aimar som är mer tacksam över att få speltid i en av Sveriges största klubbar.
Senast redigerad av TrogenHammarby 2020-08-11 kl. 15:58.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in