2020-08-10, 15:27
Medlem
Nu har inte jag läst alla inlägg men skummat igenom.
Jag är så förbannatt trött på att ensam kommande flykting killar tror att man kan välja och vraka fritt som i en godis påsen bland våra barn.
Har två tolvåriga tjejer själv och dom är barn.
Så oskyldiga och litar på vad kompisar säger.
Jag har sedan dom började i tredje klass börjat förklara vad vissa är ute efter.
Finns ingen kärlek och ömhet hos en sådan kille som har konstant i hjärnan perversa och ondskefulla tankar.
Mina tjejer är inte ute och ränner på nätterna än men förstår att dom kommer vilja hänga med deras kompisar ute och då kommer risken. Mina tjejer går en försvars kurs. Och har peppar sprayar innanför jackan. Och en spray som sprayar förövaren röd. ( vet att det ej är lagligt men jag tar det. )
Varför ska vi som föräldrar behöva lära våra barn att försvara sig mot eventuella hot. Nu är mina tjejer väldigt mån om andra och läser och sådant på nätet och varnar tjej kompisar för åka själva för att träffa någon från chatt.
Men ska inte behöva vara så....
Dessa som bor på flykting förlängningar eller andra boenden och gör sådant grovt brott ska bli av med rätten att få vara kvar i Sverige.
Direkt hem till sin by efter som Sverige inte va något för herren.
Det kommer aldrig bli bättre bara värre .
De har helt fel syn på kvinnor överlag.
Nä hade min dotter blivit våldtagen eller behövt göra något mot sin vilja , så hade jag sett till att k*ken blivit av klippt och aldrig någonsin kunna pissa normalt igen.
Blir kateter och påse på benet och mitt i pannan in tatuerat pedofil .
Hoppas flickan får mycket stöd och hjälp framåt nu så inte hela hennes liv förstörts.
Och hoppas det blir ordentliga straff för dessa "killar" annars får vi be till högre makter att krama biter i dom snabbt.
Senast redigerad av Bastitest 2020-08-10 kl. 15:30. Anledning: Fel citerad
Citera
2020-08-10, 15:40
Medlem
Min dotter har också gått en självförsvarskurs för ett par år sedan. Bästa investeringen. Snart dax igen för en uppföljning och uppdatering. Borde vara obligatoriskt att tjejer fick lära sig detta i skolan samt en hel del annat.
Citera
2020-08-10, 17:09
Medlem
SweKingCalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av finse
Ber om ursäkt om detta redan delats i tråden. Det vidriga muslimska skäggbarnet är förstås från Syrien. Det är möjligt att det finns en vettig människa från detta äckliga skitland men än å länge har ingen visat sig. Och massimporten av dessa apmänniskor och deras anhöriga fortsätter. Det vidriga muslimska aset ska naturligtvis direkt avrättas. Men man måste ju ändå fråga sig vilka förbannat värdelösa föräldrar den stackars flickan har. Lär föräldrar inte barnen någonting idag?

Gå aldrig nära någon fån MENA! Umgås aldrig men någon från MENA! Muslimer från MENA är vidriga och går aldrig att lita på! Detta är endast några väldigt grundläggande saker man lär ut sina unga barn idag. Vad är det för fel på barnet och hennes föräldrar?

Det häktade muslimska aset är:

Darwich Alhamo, Abed Alrazzaq Dib
20010105-0151
Medborgare i Syrien
Tolk på arabiska behövs
Videvägen 2
739 31 SKINNSKATTEBERG

Våldtäkt mot barn 2020-08-06 Sågvägen, Åkersberga, Österåkers kommun

född 2001 ?
Då är det väl Utvisning som gäller ?
Citera
2020-08-10, 18:57
Medlem
Fy fan vilket lyft killen fått. Komma ifrån det ruttnaste landet i hela världen och sedan få doppa sig rejält i en blond, svensk 12årig kvinna som dessa negrer bara kunnat se på sina mobiler innan flytten. Nu har han chans att få vara kvar i landet samtidigt som han redan har en "pinne" på kontot. Förmodligen blir det några till om han bara får stanna. För oss svenskar kan man jämföra med att få komma till Hollywood och få sätta på de hetaste flickorna från playboyfilmer.
Citera
2020-08-10, 19:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gyros
Fy fan vilket lyft killen fått. Komma ifrån det ruttnaste landet i hela världen och sedan få doppa sig rejält i en blond, svensk 12årig kvinna som dessa negrer bara kunnat se på sina mobiler innan flytten. Nu har han chans att få vara kvar i landet samtidigt som han redan har en "pinne" på kontot. Förmodligen blir det några till om han bara får stanna. För oss svenskar kan man jämföra med att få komma till Hollywood och få sätta på de hetaste flickorna från playboyfilmer.

Det finns inga 12-åriga kvinnor.
Citera
2020-08-10, 19:50
Medlem
Ingen lokalboende som kan rapportera om stämningen i bygden? Lär väl bli svårt att ragga volontärer till asylgruppen eller solidsritetsaktionen. Eller? Efter de hätska kommentarerna på de numera nerstängda Facebooktrådarna kommer nog snart polisen att dyka upp och markera.

Trygghetskapande närvaro brukar det kallas när de är oroliga för att lokalbefolkningen ska göra uppror mot blatteockupationen.
Citera
2020-08-10, 19:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gyros
Kalla inte ett tolvårigt flickebarn för kvinna ditt äckliga äckel. Tolvåringar är BARN !!! och ska vara hemma och leka med barbiedockor och rita hästar.
Citera
2020-08-10, 19:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bastitest
Nu har inte jag läst alla inlägg men skummat igenom.
Jag är så förbannatt trött på att ensam kommande flykting killar tror att man kan välja och vraka fritt som i en godis påsen bland våra barn.
Har två tolvåriga tjejer själv och dom är barn.
Så oskyldiga och litar på vad kompisar säger.
Jag har sedan dom började i tredje klass börjat förklara vad vissa är ute efter.
Finns ingen kärlek och ömhet hos en sådan kille som har konstant i hjärnan perversa och ondskefulla tankar.
Mina tjejer är inte ute och ränner på nätterna än men förstår att dom kommer vilja hänga med deras kompisar ute och då kommer risken. Mina tjejer går en försvars kurs. Och har peppar sprayar innanför jackan. Och en spray som sprayar förövaren röd. ( vet att det ej är lagligt men jag tar det. )
Varför ska vi som föräldrar behöva lära våra barn att försvara sig mot eventuella hot. Nu är mina tjejer väldigt mån om andra och läser och sådant på nätet och varnar tjej kompisar för åka själva för att träffa någon från chatt.
Men ska inte behöva vara så....
Dessa som bor på flykting förlängningar eller andra boenden och gör sådant grovt brott ska bli av med rätten att få vara kvar i Sverige.
Direkt hem till sin by efter som Sverige inte va något för herren.
Det kommer aldrig bli bättre bara värre .
De har helt fel syn på kvinnor överlag.
Nä hade min dotter blivit våldtagen eller behövt göra något mot sin vilja , så hade jag sett till att k*ken blivit av klippt och aldrig någonsin kunna pissa normalt igen.
Blir kateter och påse på benet och mitt i pannan in tatuerat pedofil .
Hoppas flickan får mycket stöd och hjälp framåt nu så inte hela hennes liv förstörts.
Och hoppas det blir ordentliga straff för dessa "killar" annars får vi be till högre makter att krama biter i dom snabbt.

Blir såklart fler fritidsgårdar till dessa herrar.
Citera
2020-08-10, 20:10
Medlem
Mingla101s avatar
Handlade det om en kärleks relation ?
Citera
2020-08-10, 20:13
Medlem
hängballens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Martlet
Det finns inga 12-åriga kvinnor.
Denna 12 åring är ju kvinna nu..
Citera
2020-08-10, 21:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av karanan
Kalla inte ett tolvårigt flickebarn för kvinna ditt äckliga äckel. Tolvåringar är BARN !!! och ska vara hemma och leka med barbiedockor och rita hästar.

Hahaha om du bara visste När man ser flickor i de där åldrarna ska man vara mycket medveten om att det går runt ulvar i fårakläder. En av tjejerna i min klass hade gjort abort vid den åldern i början på 90-talet. Tre andra hade haft lesbisk sex med varandra. Sugit thaikuk etc. Tjejer har en riktigt mycket tidigare sexdebut än killar. No doubt about that.

Att hon följde med till flyktingboendet för att hon blev lurad, det köper jag inte riktigt. Att det blev mer än vad hon trott är jag däremot säker på. Inte så himla kul när analen ska användas utan att man fått någon som helst träning innan. Lätt att flickan spänner sig och får ont.
Citera
2020-08-10, 23:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WahlstedtM
Mycket tragiskt för flickan och mycket sorgligt att rasistiska sverigedemokrater spelar på gärningsmannens ursprung. Vi ska köra ett stenhårt race och rasistsämpla bort sd för all tid framöver!

Men käre tid.
Har du inte sett hans CV?

Citat:
1. Rån, 8 kap 5 § brottsbalken 2019-08-06
2. Misshandel, 3 kap 5 § brottsbalken 2019-08-03
3. Häleri, 9 kap 6 § 1 st 1 p brottsbalken 2019-07-27
4. Hot mot tjänsteman, 17 kap 1 § 1 st brottsbalken 2020-04-08
5. Våldsamt motstånd, 17 kap 4 § brottsbalken 2020-04-08
6. Ringa narkotikabrott, 1 § 1 st 6 p och 2 § narkotikastrafflagen (1968:64) 2019-08-27
7. Vapenbrott, ringa brott, 9 kap 1 § 2 st vapenlagen (1996:67) 2019-08-08

Åtal som den tilltalade frikänns från Misshandel, 3 kap 5 § brottsbalken 2019-03-28

Det är inte i grunden fråga om hans ursprung, utan om att det är ett svin.
Detta odjur har - så vitt vi nu vet - dessutom våldtagit en tolvårig flicka.
I det land som gett honom en fristad.

Och detta tycker du är OK? Du vill ha kvar honom i landet? Du vill att han går fri?

Förklara dig, jag har svårt att tro att någon - egentligen - kan ha den åsikten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in