2020-08-04, 10:00
Medlem
Orkar inte läsa hela inlägget, vad tror ni att de har hänt med henne ? Hur de har gått till ?
Citera
2020-08-04, 10:19
Medlem
Novotars avatar
Denna kille alltså...han dikterar när det går bra att ställa frågor till honom. Han har spår på vem som gjort detta som polisen inte ens ”orkar” kontrollera. Ni ”lyder” ju inte ens min uppmaning SÅ varför skall JAG hjälpa er??
Citera
2020-08-04, 10:28
Medlem
Novotars avatar
Ngn som vet om pappan bor kvar, jobbar som vanligt mm? Läget bland kompisarna vad dom nu tänker, säger?
Citera
2020-08-04, 10:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av K.Blomkvist
Nja jag vet inget om juridik.

Men det är väl media som spär på lite extra.

Han fick väl livstid i Sverige och livstid i Tyskland d.v.s dubbelt.

Så, kanske när blir släppt i Sverige efter 30 år nånting så får han kanske sitta av resten i Tyskland - Hoppas jag. För det förbannade svinet ska ALDRIG komma ut igen.

Får väl se också hur det går för Peter Mangs i Malmö. Inte han är helt frisk.
Släpp aldrig ut sådana supersvin i samhället!!

Han dömdes 1993 till livstids fängelse för 1 Mord och 9 Mordförsök i Sverige 1991 och 1992.
Sedan dömdes han 2018 till livstids fängelse för ett mord i Tyskland 1992. Efter denna domen ansökte han om utlämning till Sverige, vilket beviljades. Han kommer inte sitta en enda dag i fängelse i Tyskland.
Citera
2020-08-04, 11:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grand-canyon
Bitcoin kan ju raserat i värde.

Eller så kanske Wilma hota gå till hans morsa å berätta om missbruket igen.
Farsan hade ju slått skiten ur thiskon när han fick reda på det.
BC hade trefaldigats sen jan/2019 tom Oct-Nov/19. Om han pysslade med det då hade han kammat hem stora vinster.
Citera
2020-08-04, 11:42
Medlem
Citat:
Bitcoin kan ju raserat i värde.

Eller så kanske Wilma hota gå till hans morsa å berätta om missbruket igen.
Farsan hade ju slått skiten ur thiskon när han fick reda på det.
Det e bara och inse att ngr bitcoins hade han inte. Han fick dra till me ngt eftersom han usla pinsamma ekonomi offentliggjordes till alla. Och det kunde han inte stå ut med, självgod och stolt som han är! Mindervärdighets komplex kallas det!
Citera
2020-08-04, 12:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lars48.
BC hade trefaldigats sen jan/2019 tom Oct-Nov/19. Om han pysslade med det då hade han kammat hem stora vinster.

Så då borde ju pengar inte vart kruxet.
Citera
2020-08-04, 12:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av johannajack
Det e bara och inse att ngr bitcoins hade han inte. Han fick dra till me ngt eftersom han usla pinsamma ekonomi offentliggjordes till alla. Och det kunde han inte stå ut med, självgod och stolt som han är! Mindervärdighets komplex kallas det!

Han sa krypto under förhöret.

Fast han borde haft en del stålar med tanke på alla kläder han köpte till Wilma.
Citera
2020-08-04, 12:30
Medlem
Citat:

Fast han borde haft en del stålar med tanke på alla kläder han köpte till Wilma.
Äh sluta allt pekar på att han va en nolla
Citera
2020-08-04, 12:39
Medlem
Citat:

Innan han skulle åkt till USA då hade han besparande men kort efter försvinner kapitalet.
Tittar man på konto utdraget då finns det inte mycket transaktioner. Han körde med krypto hela tiden.
Det händer nånting så att allt försvinner på en gång. Frågan är vad som hände.
Han gjorde förmodligen affärer på darknet, annars finns det ingen anledning att äga krypto.
Citera
2020-08-04, 13:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jagararg
Orkar inte läsa hela inlägget, vad tror ni att de har hänt med henne ? Hur de har gått till ?

Var menar du? Du menar var kroppen tagit vägen gissar jag? Vad som hänt är ju att hon mördats men det är väl inte det du frågar om.

Jag tror att hon dumpats i sopor. Av någon anledning hann han inte med eller ville inte dumpa huvudet samtidigt men jag tror inte hon är nergrävd eller dumpad i vattendrag. Jag tror att han kastat det som är försvunnet på platser han haft tillgång till men som inte är i hans fastighet. Han arbetade ju inom hemtjänsten exempelvis.
Citera
2020-08-04, 13:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lars48.
Innan han skulle åkt till USA då hade han besparande men kort efter försvinner kapitalet.
Tittar man på konto utdraget då finns det inte mycket transaktioner. Han körde med krypto hela tiden.
Det händer nånting så att allt försvinner på en gång. Frågan är vad som hände.
Han gjorde förmodligen affärer på darknet, annars finns det ingen anledning att äga krypto.
Var ser du hans besparingar innan USA resan ? Varför bad han Wilmas pappa om ett lån då?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in