2020-07-26, 22:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sommaren19
Är det någon jäkla vidrig pedofilsekt som dessa två stackars pojkar har blivit födda in i ?Det verkar ju inte finnas en enda vettig människa i deras närhet av tråden att döma. Bara dysfunktionella bottenskrap allihopa. Hoppas verkligen att allt utreds ordentligt så pojkarna får en chans till ett värdigt liv. Fosterhem kanske blir det enda alternativet eller???
Håller med. Känns som alla är typiskt inavlade bönder. Man ligger runt med allt och alla och har ingen verklighetsuppfattning. Tror knappast AB var normal. En normal pappa hade märkt nåt var fel med barnen. CA är den äckligaste av dem alla. Ett riktigt peddo som utnyttjar en svag dum CL att göra detta för att han ska älska henne. Hon tror jag inte njöt av det över huvud taget men var så dum hon ville pleasa CA och sket uppenbarligen fullständigt i sina barn på alla plan. Kanske hon inte ens ville ha dem. Lika sjuk verkar ju CA:s ex som sitter och typ försvarar honom.. då undrar man ju om hon också är med i det hela. Vad säger att CA inte skulle utnyttjat sina egna biologiska barn? Vidrig människa.
Vad är AB:s riktiga namn? Finns bild?
Senast redigerad av Santalucia84 2020-07-26 kl. 22:43. Anledning: Felstavning
Citera
2020-07-26, 22:54
Medlem
OroligLantiss avatar
Citat:
Är det någon jäkla vidrig pedofilsekt som dessa två stackars pojkar har blivit födda in i ?Det verkar ju inte finnas en enda vettig människa i deras närhet av tråden att döma. Bara dysfunktionella bottenskrap allihopa. Hoppas verkligen att allt utreds ordentligt så pojkarna får en chans till ett värdigt liv. Fosterhem kanske blir det enda alternativet eller???

Jag vet inte mycket mer än någon annan, men har tillräckligt logiskt tänkande för att fatta att barnens pappa är reko nog att ha hand om pojkarna.

Jag hoppas att du orkar läsa mer än bara de sista sidorna, för tyvärr har det spårat något fruktansvärt.
Störda människor här i tråden, som inte fattar att det finns riktiga människor inblandade, utan de tror att de kan häva ur sig vad som helst (eller ja, bevisligen kan de tyvärr det) utan konsekvenser.
Citera
2020-07-26, 22:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Santalucia84
Håller med. Känns som alla är typiskt inavlade bönder. Man ligger runt med allt och alla och har ingen verklighetsuppfattning. Tror knappast AB var normal. En normal pappa hade märkt nåt var fel med barnen. CA är den äckligaste av dem alla. Ett riktigt peddo som utnyttjar en svag dum CL att göra detta för att han ska älska henne. Hon tror jag inte njöt av det över huvud taget men var så dum hon ville pleasa CA och sket uppenbarligen fullständigt i sina barn på alla plan. Kanske hon inte ens ville ha dem. Lika sjuk verkar ju CA:s ex som sitter och typ försvarar honom.. då undrar man ju om hon också är med i det hela. Vad säger att CA inte skulle utnyttjat sina egna biologiska barn? Vidrig människa.
Vad är AB:s riktiga namn? Finns bild?

Fast nej stopp här!
"En normal pappa har märkt..." är hur många barn som helst som blir utsatta som ingen märkt något på . Jävla skitsnack. Han har det tillräckligt svårt just nu och klandrar väl redan sig själv även om det inte på något sätt är hans fel att deras mamma är en idiot. Då behöver inte du (och några andra) komma o sparka ännu mer på någon som ligger. Idiot !
Citera
2020-07-26, 23:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Andsved
Tillägg: jag hade fel i vad pojken sagt det erkänner jag men likväl är det en mycket konstig sak att säga!

Nu sa han ju inte det det, man kan ju inte sitta och skriva allt som skulle vara konstigt att säga 🙄
Citera
2020-07-26, 23:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blahblahblah123
Fast nej stopp här!
"En normal pappa har märkt..." är hur många barn som helst som blir utsatta som ingen märkt något på . Jävla skitsnack. Han har det tillräckligt svårt just nu och klandrar väl redan sig själv även om det inte på något sätt är hans fel att deras mamma är en idiot. Då behöver inte du (och några andra) komma o sparka ännu mer på någon som ligger. Idiot !
Tom förskolan märke ju att nåt var fel. Man kunde inte torka dem i rumpan för de var rädda och hade ont och det rann bajs ibland. De uppfattade mamman som känslokall. Då borde väl pappan om nåt märkt nåt var fel och undersökt detta närmare själv el genom att gå till läkare. Antar han var så pass normal att han inte bara sket i att torka barnen efter toabesök
Citera
2020-07-26, 23:22
Medlem
OroligLantiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Andsved
Tillägg: jag hade fel i vad pojken sagt det erkänner jag men likväl är det en mycket konstig sak att säga!

Men Kalle då? Glöm inte honom!
Från barnahus:
”Pojken: Mmmmm det är väl nu när ni men Kalle men kallade sa att jag skulle kissa igen nu.
FL: Vem sa det?
Pojken: Kalle.
FL: Just det.
Pojken: Då måste jag göra jämt för att Kalle sa det nu igen. ”

Oooo, vad är hans egentliga agenda? Gillar han att se små pojkar kissa? Ännu en pedofil?

Du är ju så jävla dum att jag faktiskt är förvånad över att du inte dragit in även Kalle i din världsomspännande pedofilsekt.
Citera
2020-07-26, 23:24
Medlem
Citat:
Tom förskolan märke ju att nåt var fel. Man kunde inte torka dem i rumpan för de var rädda och hade ont och det rann bajs ibland. De uppfattade mamman som känslokall. Då borde väl pappan om nåt märkt nåt var fel och undersökt detta närmare själv el genom att gå till läkare. Antar han var så pass normal att han inte bara sket i att torka barnen efter toabesök

Hade dom gjort det så hade dom ju anmält det vilket dom inte gjort.
Uppenbarligen märkte inte han eller någon annan det förrän det kom fram på annat sätt....
Citera
2020-07-26, 23:41
Medlem
Citat:

Det står i FUP att förskolan tog upp detta med föräldrarna och att AB sagt att han säger till barnet att han måste hjälpa till att torka så att det blir ordentligt rent. Det står också i FUP att förskolepedagogerna säger att de uppfattar AB som varm och att han tar sig tiden att prata med personal, lyssna på vad barnen berättar om dagen och titta på saker de gjort på förskolan. Det står ingenstans att någon beskrivit honom som något annat än en bra varm förälder. Barnen beskrivs som lugnare på hans veckor och iallafall stora pojken pratade väldigt gott om sin pappa.

EDIT; enda negativa jag kan minnas är att han inte alltid hörde av sig till förskolan när barnen var lediga/sjuka.
Senast redigerad av anna123456789 2020-07-26 kl. 23:49. Anledning: Tillägg
Citera
2020-07-26, 23:52
Medlem
OroligLantiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anna123456789
Det står i FUP att förskolan tog upp detta med föräldrarna och att AB sagt att han säger till barnet att han måste hjälpa till att torka så att det blir ordentligt rent. Det står också i FUP att förskolepedagogerna säger att de uppfattar AB som varm och att han tar sig tiden att prata med personal, lyssna på vad barnen berättar om dagen och titta på saker de gjort på förskolan. Det står ingenstans att någon beskrivit honom som något annat än en bra varm förälder. Barnen beskrivs som lugnare på hans veckor och iallafall stora pojken pratade väldigt gott om sin pappa.

EDIT; enda negativa jag kan minnas är att han inte alltid hörde av sig till förskolan när barnen var lediga/sjuka.

Ja, så minns även jag det. Förskolan gjorde en orosanmälan angående just icke-anmäld frånvaro, men drog tillbaka den efter att ha pratat med pappan och han bättrade sig..?
Citera
2020-07-27, 00:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OroligLantis
Ja, så minns även jag det. Förskolan gjorde en orosanmälan angående just icke-anmäld frånvaro, men drog tillbaka den efter att ha pratat med pappan och han bättrade sig..?

Ja precis!
Citera
2020-07-27, 06:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OroligLantis
Men Kalle då? Glöm inte honom!
Från barnahus:
”Pojken: Mmmmm det är väl nu när ni men Kalle men kallade sa att jag skulle kissa igen nu.
FL: Vem sa det?
Pojken: Kalle.
FL: Just det.
Pojken: Då måste jag göra jämt för att Kalle sa det nu igen. ”

Oooo, vad är hans egentliga agenda? Gillar han att se små pojkar kissa? Ännu en pedofil?

Du är ju så jävla dum att jag faktiskt är förvånad över att du inte dragit in även Kalle i din världsomspännande pedofilsekt.
Du ville att vi skulle sluta prata om AB! Men okay då kör vi på igen då.....Kom inte o gnäll om det igen nu då!!! Hur många härinne tror att AB och EH har mycket kontakt med varandra?? Skulle inte bli förvånad om de 2 blir tillsammans. Det är ju vanligt bland WT folket. Byta partner inom gruppen. Världsomspännande peddonätverk??? Intressant var fick du det ifrån??hmmm
Citera
2020-07-27, 09:04
Medlem
Citat:
Ja det är nog mycket som inte har kommit fram och mycket kvar att utreda. Men ingen ska någonsin mer få kröka ett hår på dessa pojkar. Så mycket onda gärningar som de har fått utstå så undrar jag om de någonsin kommer bli hela igen. Fy f-n för avarterna som har utsatt barnen för dessa vedervärdiga övergrepp. Hoppas ni får ett helvete i resten av era liv!
Äntligen några som fattar! AB och CA var ju polare och ifall de 2 inte pratade om sexuella saker är de nog de enda manliga polare som inte delar sina läggningar för varandra. Det FINNS mycket mer att gräva i denna historia.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in