2019-08-14, 15:15
Medlem
sputnik2011s avatar
Hej, mitt namn är Patrik och 48 år.
Jag är bekant med advantage play sen många år tillbaks.

Jag har kommit på en lösning hur man kan låta andra jobba åt en och servera allt på silverfat.
Samt göra en avkastning runt 10.000 kr i måndaden beroende på rulle och stake.
Typ vanligast är 10.000 och 100 per lagt spel - flat betting -

Man gör på följande sätt och upplägget skulle passa arbetslösa, kriminella och någon annan som inte är uppbunden att jobba mellan 8-17 varje dag.

Jag har under två års tid provat sport betting service - där du betalar en månads avgift emot att få vinnande speltips och det har fungerat för mig, tjänat flera tusen med det förfarandet.
Men det gäller att vara försiktig med urvalsprossesen och hitta rätt tjänst.
Och alternativet att säga upp en tjänst innan prövotiden och få tillbaks sina pengar är en väldigt bra funktion.

Vilket jag gjorde nyligen, valde två tjänster, en med Greyhounds med 110 ROI return on investment - samma som edge och positiv förväntan - ROI bevisar att yrkesspelaren kan hitta vinnande spel med en bättre strike ration än 50% vilket är ett måste.
Med en sådan tjänst tjänar jag cirka en tussenlapp varje månad och det tar mig två minuter att lägga spelet efter fått det med min e-post mellan kl 8-10 varje dag.
Tjänster kostar 200 kr i månaden, så jag plussar 800 kr.

Jämförelse, hitta ett sparkont eller en aktie portfölj som ger dig 8% avkastning skattefritt varje månad med 10.000 kr investerande, lycka till.
Och det blir bättre.

Man kan diversifiera, inte lägga alla ägg i samma korg, varav jag valde två tjänster, den andra var hästar med sa upp den tjänsten för förlustsviterna var för många och variansen för stor innan man plussa, vilket mitt psyke inte gillar, utan jag vill se någon slags positiv tendend dom två första veckorna med lagda spel.

Tanken är det att om man har två till tre tjänster och en har en dålig eller torr månad med upp och ned gångar, så plussar dom andra två och det jämnar ut sig i långa loppet.
Precis som en investeringsportfölj med sport betting service med olike ROI/Edge

Nu till min smarta ide rörande spel-syndikat och tjäna en lön eller rejäl extra slant varje månad.
Upplägget är följande:

Om person A köper två tjänster med 105 & 110 ROI för 600 kr i månads avgift och en avkastning på cirka 1500 kr - brutto 900 kr per månad.
Men om person A vill diversifiera och göra mer pengar och köpa fler tjänster så blir avgifterna dyrare samt att det måste finnas tid att lägga alla spel under vardagarna och helger.

Men kolla in detta, om peson A köper två tjänster för 600 kr och tjänar 1500 kr och sedan delar med sig av sina tips i real tid med person B via automatiskt viderbeodrad epost och person B också köper två tjänster varje månad för 600 kr och tjänar 1500 kr per månad och också delar med sig av sina tips till person A, så tjänar båda 3000 kr per månad till samma konstnad 600 kr.
Allstå genom bytes handel av olika tjänster, ej samma tjänster, så dubblar A & B sin inkomst utan att betala någon extra avgift.
Det är spel syndikatet.

Kolla in det här.
4 peronser A, B, C; D kör bytes handel med dera betaltjänster varav varje person gör 6000 kr per månad till en kostnad av 600 kr.

MVH Patrik
2019-08-15, 12:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sputnik2011
Hej, mitt namn är Patrik och 48 år.
Jag är bekant med advantage play sen många år tillbaks.

Jag har kommit på en lösning hur man kan låta andra jobba åt en och servera allt på silverfat.
Samt göra en avkastning runt 10.000 kr i måndaden beroende på rulle och stake.
Typ vanligast är 10.000 och 100 per lagt spel - flat betting -

Man gör på följande sätt och upplägget skulle passa arbetslösa, kriminella och någon annan som inte är uppbunden att jobba mellan 8-17 varje dag.

Jag har under två års tid provat sport betting service - där du betalar en månads avgift emot att få vinnande speltips och det har fungerat för mig, tjänat flera tusen med det förfarandet.
Men det gäller att vara försiktig med urvalsprossesen och hitta rätt tjänst.
Och alternativet att säga upp en tjänst innan prövotiden och få tillbaks sina pengar är en väldigt bra funktion.

Vilket jag gjorde nyligen, valde två tjänster, en med Greyhounds med 110 ROI return on investment - samma som edge och positiv förväntan - ROI bevisar att yrkesspelaren kan hitta vinnande spel med en bättre strike ration än 50% vilket är ett måste.
Med en sådan tjänst tjänar jag cirka en tussenlapp varje månad och det tar mig två minuter att lägga spelet efter fått det med min e-post mellan kl 8-10 varje dag.
Tjänster kostar 200 kr i månaden, så jag plussar 800 kr.

Jämförelse, hitta ett sparkont eller en aktie portfölj som ger dig 8% avkastning skattefritt varje månad med 10.000 kr investerande, lycka till.
Och det blir bättre.

Man kan diversifiera, inte lägga alla ägg i samma korg, varav jag valde två tjänster, den andra var hästar med sa upp den tjänsten för förlustsviterna var för många och variansen för stor innan man plussa, vilket mitt psyke inte gillar, utan jag vill se någon slags positiv tendend dom två första veckorna med lagda spel.

Tanken är det att om man har två till tre tjänster och en har en dålig eller torr månad med upp och ned gångar, så plussar dom andra två och det jämnar ut sig i långa loppet.
Precis som en investeringsportfölj med sport betting service med olike ROI/Edge

Nu till min smarta ide rörande spel-syndikat och tjäna en lön eller rejäl extra slant varje månad.
Upplägget är följande:

Om person A köper två tjänster med 105 & 110 ROI för 600 kr i månads avgift och en avkastning på cirka 1500 kr - brutto 900 kr per månad.
Men om person A vill diversifiera och göra mer pengar och köpa fler tjänster så blir avgifterna dyrare samt att det måste finnas tid att lägga alla spel under vardagarna och helger.

Men kolla in detta, om peson A köper två tjänster för 600 kr och tjänar 1500 kr och sedan delar med sig av sina tips i real tid med person B via automatiskt viderbeodrad epost och person B också köper två tjänster varje månad för 600 kr och tjänar 1500 kr per månad och också delar med sig av sina tips till person A, så tjänar båda 3000 kr per månad till samma konstnad 600 kr.
Allstå genom bytes handel av olika tjänster, ej samma tjänster, så dubblar A & B sin inkomst utan att betala någon extra avgift.
Det är spel syndikatet.

Kolla in det här.
4 peronser A, B, C; D kör bytes handel med dera betaltjänster varav varje person gör 6000 kr per månad till en kostnad av 600 kr.

MVH Patrik

sport betting service? Hur hittar jag det?
2019-08-15, 17:09
Medlem
sputnik2011s avatar
Advantage play sker i det dolda och kommer inte öppet visa hur man gör, men dela med mig ifall någon annan vill starta ett liknade spel-syndikat.
Man lägger alla spel på Betfair spelbörs - exchange market - så blir man inte avstängd som vinnande spelare för Betfair tjänar på kommission.

I mitt fall så är vi två av fyra platser lediga.

Jag förväntar mig göra 80.000 till 120.000 per år med en månads avgift runt 600 kr.
Men då ska nämnas att jag har tid att lägga alla spel under dagen och kvällens alla timmar.

Ska nämna hur jag resonerar när jag väljer en sport betting service.

ROI betyder return on investment och indikerar att tipparen kan vinna över 50% strike ratio
Vilket betyder att 110 ROI är den positiva förväntan du har, alltså 10%

Men man kan inte nöja sig med det, utan tipparen måste öppet redovisa sina speltips, lagda spel, för att kunna vara trovärdig, om det inte görs, så finns det ingen möjlighet att investera i en sådan tippare och service.

T.ex. Greyhound Tippare A med 110 ROI visar lagda spel från 2014 till idag 2019.
Då vet du att EDGE är sann och riktig och att din förväntan med 10% kommer infrias.

MVH Patrik
2019-08-17, 08:28
Medlem
Fyllefyllots avatar
Citat:
Advantage play sker i det dolda och kommer inte öppet visa hur man gör, men dela med mig ifall någon annan vill starta ett liknade spel-syndikat.
Man lägger alla spel på Betfair spelbörs - exchange market - så blir man inte avstängd som vinnande spelare för Betfair tjänar på kommission.

I mitt fall så är vi två av fyra platser lediga.

Jag förväntar mig göra 80.000 till 120.000 per år med en månads avgift runt 600 kr.
Men då ska nämnas att jag har tid att lägga alla spel under dagen och kvällens alla timmar.

Ska nämna hur jag resonerar när jag väljer en sport betting service.

ROI betyder return on investment och indikerar att tipparen kan vinna över 50% strike ratio
Vilket betyder att 110 ROI är den positiva förväntan du har, alltså 10%

Men man kan inte nöja sig med det, utan tipparen måste öppet redovisa sina speltips, lagda spel, för att kunna vara trovärdig, om det inte görs, så finns det ingen möjlighet att investera i en sådan tippare och service.

T.ex. Greyhound Tippare A med 110 ROI visar lagda spel från 2014 till idag 2019.
Då vet du att EDGE är sann och riktig och att din förväntan med 10% kommer infrias.

MVH Patrik

Jag förstår inte riktigt, är det en tjänst som automatiskt letar ut värdeodds eller köper du spel av proffsspelare?
2019-08-17, 17:29
Medlem
sputnik2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fyllefyllot
Jag förstår inte riktigt, är det en tjänst som automatiskt letar ut värdeodds eller köper du spel av proffsspelare?

Det stämmer, låt mig visa ett exempel, en professionell yrkesspelare vill har en garant och en inkomst vid sidan av sitt egna spelande, så han väljer att sälja spel-tips.

Viktigt att förstå är att det finns många skojare som inte är vinnande och säljer spel-tips.
Och jag ska visa hur du undviker dom.

Först och främst så vill du att den som säljer tips har många års erfarenhet och öppet visar sina lagda spel, typ med Google Docs, på så sätt kan du verifiera att han är vinnande och att hans EDGE stämmer överens med vad som utlovas.

Låt mig visa en tjänst som jag nyligen köpt.
Greyhound UK och tipparen har 110% ROI samma som 10% EDGE
ROI betyder return on investement och är en indikation att tipparen kan förutspå vinnande kandidater bättre än 50% under lång sikt.
Denna tippare redovisar sina lagda spel från 2014 till idag 2019, vilket är ett krav från din sida om du ska använda en tjänst, tippare.

Avgiften är 200 kr i månaden och 1000 kr avkastning per månad, average, vilket betyder att en månad kanske du gör 600 kr och den andra månaden 1400 kr, men utslaget på ett år så blir avkastningen 1000 kr i månaden.

Det finns ingen bank med ränte konto som slår detta och inga aktier, för att en vinnande spelare kraschar inte som börsen emellanåt samt skattefritt.
Visst kan du gå minus en månad och ha en så kallad torr period där vinster och förluster hoppar sig, men i lång loppet och majoriteten av månader per år så plussar du.

Denna tjänst har gjort 70.000 kr om man räknar med 100 stake och 10.000 rulle under 5 år.
Gör om det med ränte konto eller aktier och återigen, skattefritt.

På måndag köper jag min andra tjänst och snart börjar vi vårt syndikat.

MVH
2019-08-17, 21:44
Medlem
Fyllefyllots avatar
Citat:
Det stämmer, låt mig visa ett exempel, en professionell yrkesspelare vill har en garant och en inkomst vid sidan av sitt egna spelande, så han väljer att sälja spel-tips.

Viktigt att förstå är att det finns många skojare som inte är vinnande och säljer spel-tips.
Och jag ska visa hur du undviker dom.

Först och främst så vill du att den som säljer tips har många års erfarenhet och öppet visar sina lagda spel, typ med Google Docs, på så sätt kan du verifiera att han är vinnande och att hans EDGE stämmer överens med vad som utlovas.

Låt mig visa en tjänst som jag nyligen köpt.
Greyhound UK och tipparen har 110% ROI samma som 10% EDGE
ROI betyder return on investement och är en indikation att tipparen kan förutspå vinnande kandidater bättre än 50% under lång sikt.
Denna tippare redovisar sina lagda spel från 2014 till idag 2019, vilket är ett krav från din sida om du ska använda en tjänst, tippare.

Avgiften är 200 kr i månaden och 1000 kr avkastning per månad, average, vilket betyder att en månad kanske du gör 600 kr och den andra månaden 1400 kr, men utslaget på ett år så blir avkastningen 1000 kr i månaden.

Det finns ingen bank med ränte konto som slår detta och inga aktier, för att en vinnande spelare kraschar inte som börsen emellanåt samt skattefritt.
Visst kan du gå minus en månad och ha en så kallad torr period där vinster och förluster hoppar sig, men i lång loppet och majoriteten av månader per år så plussar du.

Denna tjänst har gjort 70.000 kr om man räknar med 100 stake och 10.000 rulle under 5 år.
Gör om det med ränte konto eller aktier och återigen, skattefritt.

På måndag köper jag min andra tjänst och snart börjar vi vårt syndikat.

MVH

Är inte betfairs edge sinnessjukt hög dock?
2019-08-18, 03:06
Medlem
sputnik2011s avatar
Vill man inte bli limiterad eller avstängd om man är vinnande, så finns det inte så många alternativ.

Men ska utveckla det här lite djupare om man är vinnande samt inte vill att någon ska veta vad man har för tillgångar, så kan man göra följande.

Sport och Exchange Marknad för Bitcoins där du kan vara anonym på alla tänkbara sätt och slippa undan skatt.
Fairlay dot com

Där kan man logga in utan konto och utan att uppge någon som helst information.
Det gör du bäst med en laptop som du kopplar till din mobils internet och VPN tjänst.
Då blir det väldigt svårt att spåra.

Sedan köper du en fysisk USB plånbok för Bitcoins, kostar cirka 700 kr.
Nu kan du ladda din fysiska USB plånbok med Bitcoins genom en e-wallet.

Då var det bara att logga in anonymt och föra över pengar från din fysiska USB plånbok och lägga några vinnande spel, för att sedan ta ut eventuella vinster till din fysiska USB plånbok.
Finns ingen transaktion att spåra och ingen kommer åt ditt innehav.

På det här sättet kan du börja med en mindre rulle och låta den växa.
Allt hänger på hur skicklig du är på att lägga vinnande spel.

Ett exempel kan vara 10.000 rulle med 100 stake och efter ett år 20 -eller 30.000 kr i Bitcoins.
Utan någons vetskap, samt skattefritt.

Min personliga uppfattning är att göra spel/match analys och hitta vinnande spel är betydligt lättare än köra trading på en Exchange marknad för elektronisk valuta, känns mer som lotto en skicklighet.

MVH
2019-09-17, 19:45
Medlem
sputnik2011s avatar
Varför ska man syssla med match-betting på avancerad nivå genom oddsmoney för 200 kr i månaden.
När du för samma pris/avgift kan göra 1000 kr med en Sport Betting Service.
För den som är novis ska jag belysa och förstärka vissa element man måste ta hänsyn till när man väljer en Sport Betting Service.

1) Välj aldrig någonsin någon Service som inte öppet redovisar sina lagda spel med Excel eller Google docs online för allmän beskådan, på så sätt kan du kolla och få en uppfattning av vinstsviter och förlustsviter.

2) Min åsikt är minst två års lagda spel, cirka 1000 lagda eller mer för att resultaten ska vara av tyngd och betydelsefulla med riktighet som med stor sannolikhet kommer stämma överens med framtida resultat.

3) ROI betyder - return on investement - och kan likställas med EDGE alltså - positiv förväntan - den bör ligga mellan 105 till 120% för att vara realistiske och verklighets trogen. Låt dig inte luras av högre ROI för ingen kan lägga spel över 60% träffsäkerhet på lång sikt, vara lägre tall som nämnt är mer troliga med vad du kan förvänta dig.
Detta betyder att din Service kan flat betta med bättre träffsäkerhet och över 50%

Här är några tips för dig som vill tjäna pengar vid sidan om ditt egna spelande.
Du kan se det som en försäkring av inkomst eller en investering, istället för aktier och dylikt med 30% skatt på vinstsumman.
Sport betting service är skattefritt.

Betting Gods
https://www.bettinggods.com/?hop=ofonlin

Tipstrr
https://tipstrr.com/register

Marketbeaters
https://www.marketbeaters.se/

Game-gurus
https://game-gurus.com/

Här är lite allmänt av mina erfarenheter och åsikter.

Marketbeaters har jag använt flera gånger.
Fördelar - pålitlig och garant för avkastning med många lagda spel bakom sig som realisera deras ROI.

Betting Gods har provat följande.
Greyhound - resultat från 2014 och 5 års lagda spel med 110% ROI - mycket pålitlig likt Marketbeaters - en garant, min åsikt.

Lycka Till
Senast redigerad av sputnik2011 2019-09-17 kl. 19:48.
2020-07-25, 20:35
Medlem
sputnik2011s avatar
Nu vet jag hur man spelar obemärkt utan insyn från någon och det finns en stor marknad.
Samt vinsterna kan du njuta av utan någons insyn.

Allt detta i Sverige med deras jävla spel-licens.

Jag ska starta ett spelsyndikat och jag ska förklare i grova drag.

Väljer ut tjänster som är beprövade och betygsatts of proffs.
Om avgift t.ex. 400 i månaden eller 4800 per år.
Dela det på fyra medlemar 100 per månad och 1200 per år.
Detta med endast en tjänst.
Varje medlem sparar över 3000 per år och ha endast en tjänst i åtanken.

Avkastning kan vara 600 eller 1200 per månad och ibland skrällar med +2000 - en tjänst.
Ta fyra tjänster och 3000 till 7000 i vinst per månad.
Någon enstaka förlust månad eller jämnt ut månad.

Allstså sparar man 12000 kr per år i avgifter och får större avkastning.
Genom att huvudmannen vidare befodrar alla tips dagligen, det sköts ju automatiskt.

MVH

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback