Citat:
Ursprungligen postat av
nico_317
Som rubriker säger, när jag är ute på stan, ser på kvinnorna så tycker jag verkligen att dom har förlorat sin charm, hur? jo många ser inte längre feminina ut.
Tatueringar, rakad skalle, sättet dom går och nu talar jag inte om alla för att det finns undantag.
Nåja feminismen har inte bara skadat deras yttre utan även deras inre.
Dom vill vara som män, försöker prata som män och agera som män, många kan säkert inte ens koka ett ägg för sin man för att det är antagligen kvinnoförtryck.
Feminismen har gjort att många kvinnor här i Sverige är odugliga som fruar, allt detta jämnställdhets tjafs o.s.v
Jag vet nu att att feminist Oscar kommer bli arg nu och ställer sig bakom feministerna.
Sverige har sjunkit så lågt att även så kallade män är feminister, ni är verkligen pinsamma.
Jag bryr mig inte om kvinnan har en slags utbildning o.s.v utan mer om hur hon är, är hon duktig på att laga mat, städa o.s.v.
Nu blir feministerna arga, men jag bryr mig inte.
Feminister är fula varelser.
Månne det kunna vara för att kvinnor inte vill värderas på sitt yttre enbart? Att de inte vill lägga män till lags genom smink, kläder och annat 'kvinna trams', som också är fel, om det blir för mycket, och kvinnan hamnar i 'dum bimbo' facket.
Damn if You do, damn if You don't..