Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 4
  • 5
2016-11-12, 11:23
  #49
Medlem
Malliga morgontidningen kan inte stava till självkritik efter bevakningen an Trump.
Citera
2016-11-21, 11:03
  #50
Medlem
Jofs avatar
Tog en e prenumeration på DN idag. 1 kr. Kollade hur man avslutade prenumerationen. Det gick nästan inte. Dom hade krånglat till det så in i helvete för att omöjliggöra det.

Inte på "mina sidor"
Inte via chatt.
Inte via e post.
Inte via automatisk telefon.

Men avbeställer man inte så blir det automatiskt förlängning av den. Dessutom. Jävla skurkfasoner.

Man får ringa ett speciellt nummer och sitta i lång lång telefonkö tills man vissnar. Allt för att krångla till det.
Blev så förbannad att jag bestämde mig för att inte behålla prenumeration
Lät telefonen stå på tills jag kom fram efter 30 minuter.

Vill inte se åt DN efter detta.

SvD har jag redan. Av gammal vana bara? Läser mest serierna och löser korsorden där.
Citera
2020-07-07, 16:41
  #51
Avstängd
MagnusBengtsens avatar
Liknande skit nuförtiden. Bläddrar i Svd nu på jobbet. Hånskrattar!

Framsidan. En blond kvinnlig polisman som konstaterar att "skjutningar mattas inte av". Nä vem fan förväntade sig det?

KD-mupp från Sollentuna. Sid 7. Vill ha fortsatt massinvandring.

Självgott beröm från WHO till Sverige. Sid 10.

Sid 12. "Trakasserad av Trump-anhängare".

Sid 23. Reklam för TV-serie om babbar på flykt.

Sid 30. Betlehem Isaak tar upp rasismen.

Djävligt tröttsamt allting och precis som vanligt. Ingen djävel får ju för sig att prenumerera på detta.
Citera
2020-07-07, 18:08
  #52
Medlem
Soterns avatar
Det är samma skit som bara ligger i två olika högar.
Citera
2020-07-08, 19:52
  #53
Medlem
Sqeptisks avatar
Ingen!

Bidragmedia har inget existensberättigande! Uråldriga affärsmodeller utan ekonomisk bärkraft skall gå i konkurs/läggas ned
Citera
2020-07-09, 17:16
  #54
Medlem
Enydrions avatar
Frågan är fel ställd...

Den borde lyda...

DN vs SVD, vilken är minst dålig?
Citera
2020-07-13, 09:54
  #55
Medlem
Ghibellinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MagnusBengtsen
Liknande skit nuförtiden. Bläddrar i Svd nu på jobbet. Hånskrattar!

Framsidan. En blond kvinnlig polisman som konstaterar att "skjutningar mattas inte av". Nä vem fan förväntade sig det?

KD-mupp från Sollentuna. Sid 7. Vill ha fortsatt massinvandring.

Självgott beröm från WHO till Sverige. Sid 10.

Sid 12. "Trakasserad av Trump-anhängare".

Sid 23. Reklam för TV-serie om babbar på flykt.

Sid 30. Betlehem Isaak tar upp rasismen.

Djävligt tröttsamt allting och precis som vanligt. Ingen djävel får ju för sig att prenumerera på detta.

Ja, vad har hänt med SvD och när hände det?

Det fanns en tid då SvD var det självklara valet för oss som inte ville drukna i mångkulturpropaganda. Men inte nu längre...
Citera
2020-07-13, 10:02
  #56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mansig
Jag tycker att DN är den bästa tidningen eftersom de skriver de mest uttömmande artiklarna och breder ut sig över mest områden.
De är också extremt vänstervridna.
Citera
2020-07-19, 03:53
  #57
Avstängd
wwrs avatar
Jag läser inte dessa tidningar regelbundet. Men de verkar stå för samma globalistiska värden. DN sprider kaos och relativism som gör att politiker kan pressas, t.ex för att inte uppfylla klimatmål. Detta gör att privatisering kan stärkas och SvD vänder sig till de som arbetar inom ekonomi och näringsliv.

Samarbetet kanske liknar team Löfven-Lööf.

Två sidor av samma förfelade mynt. De flesta väljer väl tidning efter politisk tillhörighet på den numera närmast obefintliga vänster-höger-skalan.
__________________
Senast redigerad av wwr 2020-07-19 kl. 04:29.
Citera
2022-08-16, 20:56
  #58
Avstängd
Rysktriumfs avatar
Även SVD numera är regimlojal fascistdynga. Hittade en tidning idag och tittade på väderkartan. Den var så mörkt röd, för att övertyga om klimakris, att väderkartan var helt oläslig. Djävla muppar som äger den där tidningen.
Citera
2022-08-16, 21:32
  #59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av perska
Jag läser DN (Prenumererar).

Men jag har mer och mer börjat fundera på Svd.
Läser den sällan så jag har inte någon uppfattning om den.

DN är ju lite för mysig ibland, har svårt att inte glida åt vänster tycker jag.

Nån som har några vettiga ståndpunkter angående dessa tidningar?
Min uppfattning är att DN är mer av en lokaltidning för Stockholm medan SvD är mer av en rikstidning.
Sedan har ju ledarsidan olika inriktning men nyhetsplats är väl ungefär lika vänsterbetonat i bägge.
Citera
  • 4
  • 5

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback