2020-07-18, 17:21
Medlem
Dags att införskaffa lite nya kalsonger. Har tidigare bara kört med Björn borg då jag tycker de är bekvämast av alla boxermodeller. Men är kanske frank dandy skönare? Tycker att de jag har kan åka upp rätt lätt så man konstant måste dra ner kallingarna vid låren. Men kanske är det bara boxerlivet och något man får stå ut med?
Citera
2020-07-18, 17:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xns
Dags att införskaffa lite nya kalsonger. Har tidigare bara kört med Björn borg då jag tycker de är bekvämast av alla boxermodeller. Men är kanske frank dandy skönare? Tycker att de jag har kan åka upp rätt lätt så man konstant måste dra ner kallingarna vid låren. Men kanske är det bara boxerlivet och något man får stå ut med?

Om jag inte minns fel tillverkas dem i samma fabrik, samt har samma innehåll. Med andra ord är de samma kalsonger basicly, men frank dandy går oftast att hitta mycket billigare (stadium outlet t.ex)

Själv kör jag Frank Dandy och Lyle & Scott oftast, tycker båda är bra!
Citera
2020-07-18, 18:30
Medlem
FiniteLifes avatar
Tror dom är ungefär likvärdiga, men glöm inte att det finns boxers med korta respektive långa ben. lite längre ben så borde man inte behöva justera lika mycket.
Både BB och Frank Dandy brukar säljas på rea på nätet i olika kampanjer så dumt att betala ordinariepris.
Citera
2020-07-18, 20:17
Medlem
19As avatar
Är det bara FD och BB du kan tänka dig att välja mellan? Annars så gör Resteröds schyssta boxers typ modellen Gunnar. Bland de skönaste resår jag testat (i överkant alltså), lite bredare än på många andra boxers och mjuka och sköna. Själv har jag inte upplevt att de krullar upp sig nämnvärt på låren, inte mer än något annat märke iaf.
Brukar finnas till bra pris på t.ex. Boozt.
https://m.boozt.com/se/sv/resterods/...p=search_brand
Citera
2020-07-18, 21:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 19A
Är det bara FD och BB du kan tänka dig att välja mellan? Annars så gör Resteröds schyssta boxers typ modellen Gunnar. Bland de skönaste resår jag testat (i överkant alltså), lite bredare än på många andra boxers och mjuka och sköna. Själv har jag inte upplevt att de krullar upp sig nämnvärt på låren, inte mer än något annat märke iaf.
Brukar finnas till bra pris på t.ex. Boozt.
https://m.boozt.com/se/sv/resterods/...p=search_brand

Tackar! Ska kika på dessa.
Citera
2020-07-19, 00:41
Medlem
Millediablos avatar
Hellre kommando än B. Borg.
Citera
2020-07-19, 02:02
Medlem
Bdonks avatar
Själv föredrar jag Frank Dandy framför Björn Borg-kallingar. Tycker att dom från Frank Dandy är klart skönare. Sitter bättre och mer bekvämt.
Citera
2020-07-19, 09:43
Medlem
Frank Dandy!
Citera
2020-07-19, 10:43
Medlem
OddDs avatar
Testa Bread & Boxers istället.
Citera
2020-07-19, 11:47
Medlem
Tullamores avatar
Jag föredrar Björn Borg.
Citera
2020-07-19, 12:03
Bannlyst
Så länge ingen kommer dragande med Hugo Boss eller Börje Salming.

Vilken skit! Sladdrigare än en gammal skurtrasa, använd dagligen i 10 år på en verkstadsindustri.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in