2020-07-08, 02:47
Medlem
Don.Cs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nousernameneeded
Håller mina tummar och tår!

men fy fan alltså o läsa deras chatkonversation får mina kräkreflexer att sätta igång... den där kricke är ju redigt slut i huvudet han också..

Gå och lägg dig och läs imorgon istället. Har du precis börjat så blir det värre kan jag lova.
Citera
2020-07-08, 02:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Don.C
Jag tror som sagt att det främst handlar om att hon inte har några gränser, bristande moral och är empatistörd. Extremt jag-svag och gör allt för att behålla Christian trots att han behandlar henne som skit. Tror det likagärna kunnat vara djur- eller bajsporr hon hittat. Tyckte säkert det var lite äckligt men sen blev det inte mer med den saken.
Tror iheller inte att hon är en "renodlad" pedofil. Hon har inte gjort det för egen njutning skull. Men hon har iheller inte mått dåligt av det, för henne verkar det varken göra mer el mindre. Totalt avtrubbad och fattas helt känslor! Men hon forts dock ljuga/försköna i förhören, efter hon valt att "erkänna".. Hoppas på ett låångt straff, det behöver hon, den hjärnan blir inte lätt att reda ut! CA däremot är en ärke pedofil, och ett äckligt jävla sadistiskt svin, sen lång tid tbx! Dessutom verkar han mindre begåvad /utvecklingstörd. Den människan går ej att rehabilitera! Vill inte tänka på vad hans egna barn upplevt. Tvii, fängelse är inte straff nog!
Citera
2020-07-08, 02:50
Medlem
nousernameneededs avatar
Citat:
Finns ingen mening med att diskutera utifrån "bör" (kastrering, avrättning etc). Vi får diskutera utifrån verkligheten och hur det faktiskt fungerar. Hon kommer avtjäna 2/3 av ett långt fängelsestraff (10 år och ute efter knappt 7?)och när hon väl släppsu ut i samhället hoppas jag hon är rehabiliterad och utgör så liten risk för andra barn som bara möjlig. Dessutom vet jag inte riktigt hur en hysterektomi skulle hindra henne från att begå övergrepp igen.

Det är ju iof sant! men man blir så illa mående och förbannad på sånt här, så man skriver i affekt.

Citat:
Gå och lägg dig och läs imorgon istället. Har du precis börjat så blir det värre kan jag lova.

Är på sidan 44 och blir det värre efter det? tackar isåfall för varningen!
Citera
2020-07-08, 02:51
Medlem
Don.Cs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MsFarsta
Hoppas det verkligen blir så. Men tyvärr tror jag hon är ute om max 5. Varför? Jo hon är kvinna och rättsystemet i Sverige suger rööööv. Hennes försvarare kommer yrka på att hon blivit tvingad, MEN VI HAR BEVIS att hon gjort det utan. Fyfan för svenska rättsamhället. Tänk att vi betalar dessa dårars vistelse. En snara sen är det löst.

Vadå rehab?? Häng när dom begått brott. Om dom inte vård. Betalar GÄRNA vård om de söker hjälp innan de begår sånt. Fyffaaaan säger jag.

Absolut lägsta för grov våldtäkt mot barn är väl 6 år nu och ser här är ju helt klart värt med. Som jag skrev tidigare framstår hon inte som förtroendeingivande i sina förklaringar alltid. Hon kommer med bortförklaringar för att minska sin skuld även när hon erkänt. Tror inte rätten kommer fästa någon större vikt vid det faktiskt. Det finns så mycket vidriga bevis som inte går att resonera bort.
Citera
2020-07-08, 02:51
Medlem
argaangelicas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johannajack
Tror iheller inte att hon är en "renodlad" pedofil. Hon har inte gjort det för egen njutning skull. Men hon har iheller inte mått dåligt av det, för henne verkar det varken göra mer el mindre. Totalt avtrubbad och fattas helt känslor! Men hon forts dock ljuga/försköna i förhören, efter hon valt att "erkänna".. Hoppas på ett låångt straff, det behöver hon, den hjärnan blir inte lätt att reda ut! CA däremot är en ärke pedofil, och ett äckligt jävla sadistiskt svin, sen lång tid tbx! Dessutom verkar han mindre begåvad /utvecklingstörd. Den människan går ej att rehabilitera! Vill inte tänka på vad hans egna barn upplevt. Tvii, fängelse är inte straff nog!

CL har säkert varit påverkad eller under medicinering, kanske en diagnos eller två. Hon har varit ett lätt byte för CA ju.
Citera
2020-07-08, 02:52
Medlem
Don.Cs avatar
Citat:
Det är ju iof sant! men man blir så illa mående och förbannad på sånt här, så man skriver i affekt.

Är på sidan 44 och blir det värre efter det? tackar isåfall för varningen!

Ja. De går igenom i förhören med henne de bevis i videoform som finns med beskrivning av hur barnen reagerar osv.
Citera
2020-07-08, 02:53
Medlem
Citat:

Asså herregud. Förhörsledarna har ju bevisat att det är hon som lett in homom i detta efter hon hittade barnporren på hans. SLUTA NU CARITA LÖÖF ÄR EN PEDOFIL SOM TÄNDER PÅ BARN. Ja kvinnor kan vara pedofiler!!!!!
Citera
2020-07-08, 02:54
Medlem
nousernameneededs avatar
Citat:
Ja. De går igenom i förhören med henne de bevis i videoform som finns med beskrivning av hur barnen reagerar osv.

Tackar... för varningen denna fup kommer jag att slänga åt helvete och följa det i tråden istället! brukar inte vara kräsmagad men när det kommer till pedofili då blir jag riktigt illamående.

Citat:
Asså herregud. Förhörsledarna har ju bevisat att det är hon som lett in homom i detta efter hon hittade barnporren på hans. SLUTA NU CARITA LÖÖF ÄR EN PEDOFIL SOM TÄNDER PÅ BARN. Ja kvinnor kan vara pedofiler!!!!!

Så hon hittar barnporr på hans dator och istället för att anmäla äcklet så utsätter hon sina egna barn för övergrepp?
Citera
2020-07-08, 02:55
Medlem
Don.Cs avatar
Citat:

Ja, den bilden får jag också. Hade det varit djur han tänt på tror jag säkert hon hade ställt upp på det. Tror nog hon gillade spänningen på så sätt att hon kunde ge honom något som ingen annan kunde. Något väldigt speciellt. Det fick henne att se sig åtrådd och sedd.
Citera
2020-07-08, 02:57
Medlem
Don.Cs avatar
Citat:

Nja, det ser jag faktiskt inte i FUP. Det diskuteras väl inte direkt hur det hela började. Inte så att det finns några bevis i form av konversationer kring vem som tog upp det för diskussion.
Citera
2020-07-08, 02:58
Medlem
Citat:
Tackar... för varningen denna fup kommer jag att slänga åt helvete och följa det i tråden istället! brukar inte vara kräsmagad men när det kommer till pedofili då blir jag riktigt illamående.

Så hon hittar barnporr på hans dator och istället för att anmäla äcklet så utsätter hon sina egna barn för övergrepp?

Japp exakt så. Hon tänder på barn. Och äntligen hitta hon någon hon kan göra allt för. Så alla som skriver hon ej tänder på barn. Läs igen.
Citera
2020-07-08, 02:59
Medlem
Don.Cs avatar
Citat:

Ja, hon är gränslös och saknar empati. Som jag skrev ovan. Det hade nog kunnat lika gärna varit djur- eller bajsporr. Som sagt, hon tyckte nog det var udda och kanske "fel" men blev inte mer än så. Jade han haft en annan kink hade hon garanterat ställt upp på det med lika stort engagemang.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in