2020-06-30, 22:20
Medlem
Geburhas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PinkLacey
Fast just detta vet vi ju stämmer. Det är bara läsa fupparna.

Har hon förnekat det eller?
Citera
2020-06-30, 22:24
Medlem
Senil-with-styles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loquita
Två filmer till 😊

https://youtu.be/9zadhEkb7HM

https://youtu.be/L7rI7nUyRYg
Annas engelska kan ju vara bland det roligaste jag har hört. "Always da motherfuckers aaalways workning"

Edit: Är det Annas dotter och hennes pojkvän som hoppar in i bilen i andra videon?
Senast redigerad av Senil-with-style 2020-06-30 kl. 22:28.
Citera
2020-06-30, 22:25
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Ah kvällens nöje, tack.
Någon skrev ”lokalpatriostism är
Töntigt” sedan går hon igång i tio minuter och hävdar att hon bor i Odensala och inte i Märsta och att hon skiter i vad folk tycker. Men om vi betalde henne ska vi lägga oss i i hennes liv.
Jag förstår ingenting. Hon kommer få hjärtinfarkt vilken dag som helst. Uppenbart superkänsligt ämne. Till saken hör ju att ingen heller riktade någon kritik mot henne. Hon gick igång ändå.
Citera
2020-06-30, 22:54
Medlem
Inge.Smarts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Photoshopped
Du kan inte komma 7 år senare och be om en sammanfattning. Du får anstränga dig och leta i tråden själv. Det är inte så jävla svårt.
Jag vill inte ha en sammanfattning. Jag vill ha FUP.

Citat:
Ursprungligen postat av Volvo123
Inge Smart du får väl börja läsa i tråden så fattar du. Var inte så lat. Läs läs och läs igen så fattar du. Det tar några timmar av ditt liv. När du läst färdigt kan du börja argumentera.
Det sista jag behöver är alla vildhjärnors kommentarer. Undrar hur många i den här tråden som läst FUP och hur många som grundar sin uppfattning på alla andras kommentarer?

Citat:
Ursprungligen postat av Volvo123
Inge. Smart satt nog en . i stället för ett t. Men vem är jag att döma alla kan ju skriva fel. Bara trött på hans kommentarer.
Du gillar inte fakta. Det är ditt problem, inte mitt.
Citera
2020-06-30, 23:03
Medlem
TPLs avatar
Hur gör hon nu när hennes lives ligger ute på Youtube? Fortsätter som vanligt eller sansar sig?

Jag tror inte hon är kär i Roberto, det är hans pengar eller snarare hans pappas pengar. Hon ser nu guldkistan vid regnbågens slut.
När Vicente dör ligger Roberto risigt till.
Citera
2020-06-30, 23:09
Medlem
EndastJag01s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Hur gör hon nu när hennes lives ligger ute på Youtube? Fortsätter som vanligt eller sansar sig?

Jag tror inte hon är kär i Roberto, det är hans pengar eller snarare hans pappas pengar. Hon ser nu guldkistan vid regnbågens slut.
Anna och Roberto är nog ett match made in heaven!
Jag tror att de är väldigt lyckliga och kära i varandra, de älskar varandra precis som de är i deras lilla värld. Om bara omvärlden var som de vill att den skall vara...
Det skulle vara så bra om de fick chansen att bara vara för varandra.
Citera
Medlem
Senil-with-styles avatar
Citat:

Nja Roberto lär ju ärva pengar, men när dom tar slut flyger han nog ut med huvudet före.
Citera
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inge.Smart
Jag vill inte ha en sammanfattning. Jag vill ha FUP.

Det sista jag behöver är alla vildhjärnors kommentarer. Undrar hur många i den här tråden som läst FUP och hur många som grundar sin uppfattning på alla andras kommentarer?.
Gör som de flesta andra - läs tråden, sök. Du kan inte få allt serverat. Prova att fråga Anna själv, hon vet bäst och berättar nog gärna i någon live eller via DM på Instagram.
Citera
2020-06-30, 23:11
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Någon skrev ”lokalpatriostism är
Töntigt” sedan går hon igång i tio minuter och hävdar att hon bor i Odensala och inte i Märsta och att hon skiter i vad folk tycker. Men om vi betalde henne ska vi lägga oss i i hennes liv.
Jag förstår ingenting. Hon kommer få hjärtinfarkt vilken dag som helst. Uppenbart superkänsligt ämne. Till saken hör ju att ingen heller riktade någon kritik mot henne. Hon gick igång ändå.
Hon är så motsägelsefullt så det skriker om det. Det är inte svårt att trycka på hennes knappar om man säger så.
Citera
2020-06-30, 23:16
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Senil-with-style
Nja Roberto lär ju ärva pengar, men när dom tar slut flyger han nog ut med huvudet före.
Det kanske finns något i testamentet som gör att de två barnbarnen får det mesta? Hoppas att Vicente tänkt till.
Och tänk om Anna och Felicia blir lottlösa.
Citera
2020-06-30, 23:22
Medlem
Var finns respekten för din familj Anna? Du sitter och livar medan Roberto sitter sidan om och fortsätter när Felicia och Lukas hoppar in i bilen. Man ser tydligt att Felicia inte vill vara med i din live! Egotrippade sjuka kärringjävel! Inte konstigt att dina barn blivit misslyckade individer.
Citera
2020-06-30, 23:24
Medlem
Inge.Smarts avatar
Citat:
Gör som de flesta andra - läs tråden, sök. Du kan inte få allt serverat. Prova att fråga Anna själv, hon vet bäst och berättar nog gärna i någon live eller via DM på Instagram.
OK, det jag ville studera var Annas skuldbeläggande av våldtäktsoffret som vissa påstår har ägt rum. Men lär inte få detta serverat, så lägger ner detta. Funkar inte att söka efter seriösa källor i denna tråd.
Citat:
Det kanske finns något i testamentet som gör att de två barnbarnen får det mesta? Hoppas att Vicente tänkt till.
Och tänk om Anna och Felicia blir lottlösa.
Anna lär inte bli lottlös. De är gifta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in