2020-06-25, 19:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jokern.festar.runt
Kom igen, vem försöker du lura egentligen?

Jag får en sexuell anspelning av ditt nick.
Har jag rätt?

Kan du utveckla ditt resonemang, tack?

Ni måste verkligen inte. Du är fri att lämna tråden när du vill.

Du får tolka det hur du vill, men namnet blev en bra förklaring på hur livet knullar en varje dag!

En hona vill få en bra avkomma. Självklar? Sjukdomar, finnar, dålig muskelmassa mm gör undermedvetet att hanen blir en dålig beskyddare, men han funkar säkert bra som trygghet i människornas påhittade pengasystem! Men i naturen hade han inte varit mycket att ha! Vi är inte mer än djur i slutändan...
Citera
2020-06-25, 20:59
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Det är väl inte så många kvinnor här på forumet, så du postar tråden på fel forum.
Citera
2020-06-25, 21:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JohanSverkersson
Det är väl inte så många kvinnor här på forumet, så du postar tråden på fel forum.
några radikal feminister verkligt bra underlag
Citera
2020-06-25, 21:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hel-vete
Kvinnor ser upp till män och vill alltid göra det mannen gör.
Mannen knullar runt - kvinnorna börjar knulla runt.
Mannen får rösta- kvinnorna vill också börja rösta.
Män börjar gå till gymmet- kvinnor börjar gå till gymmet..
Sen fortsätter det sådär

Fy fan, där sa du det. Det stämmer..
Citera
2020-06-25, 21:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Hel-vete
Kvinnor ser upp till män och vill alltid göra det mannen gör.
Mannen knullar runt - kvinnorna börjar knulla runt.
Mannen får rösta- kvinnorna vill också börja rösta.
Män börjar gå till gymmet- kvinnor börjar gå till gymmet..
Sen fortsätter det sådär
Väldigt sant. Har aldrig tänkt att det är så men när du säger det så stämmer det bra. Män måste sluta knulla runt!
Citera
2020-06-25, 21:39
Medlem
När dom hittar nån bra brukar de iofs stanna. Just sayin.. 😎
Citera
2020-06-25, 21:53
Medlem
Findusofelixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 66kloksaini66
några radikal feminister verkligt bra underlag

Fast inte bara radikal-feminister, men å andra sidan ligger jag inte runt, så jag har ingen förklaring på frågan i TS.

Däremot anser jag mig ha min fulla rätt att ta igen lite av det "ungdomsliv" nu som 40 + som jag inte levde när jag var ungdom.
Men det lät som att frågan ställdes till yngre kvinnor/tjejer?
Citera
2020-06-28, 02:50
Medlem
HenryBaketisss avatar
Citat:
Ni vill ha allt på samma gång - det är problemet.
Jag förstår att blir ett problem för dig, som inte kan förena din sårbarhet med din aggression och det gör dig obehaglig.
Citera
2020-06-28, 03:21
Medlem
Citat:
Ja, frågan riktar sig till tjejer.

Givetvis tröttnar ni på killen efter ett tag och ni känner igen kuken och skulle kunna rita av den om ni så väcktes mitt i natten

Men ! Vad har ni mer för argument att skifta runt och knulla flera olika mer än att kuken känns annorlunda ? Eller är det endast det som spelar roll?

Personlighet kan jag också förstå spelar in, men nu riktar det sig egentligen bara till själva sexet.

Okej här kommer förklaringen.
Det börjar i unga år med ett sjukligt bekräftelsebehov. Kanske är man inte den mest populära tjejen i klassen & behöver bli sedd. Man super skallen av sig på fest, ligger runt och blir känd på skolan som hora. Istället för att bli insläppt i den innersta kretsen av beundrade brudar så hatar dom en istället för man råkat ligga med nåns pojkvän nånstans. Ingen vill vara med en och en pojkvän är nåt man bara drömmer om. För att kompensera sitt nederlag kliver man fullt i rollen som skolans madrass och kör på tills skolan är slut, då flyttar man och börjar om. Tar en ny identitet som präktig flicka, skaffar sig vänner och en pojkvän som inte känner till ens förflutna. Snabbspola fram ett par år, man blir dumpad och halkar direkt tillbaka till madrasslivet. Tills dess att man antingen: gifter sig med en betasnubbe som man i hemlighet hatar, skaffar ungar med och sen skiljer sig ifrån för att landa i samma beteende. Eller så fortsätter slampa runt i allt mer mogen ålder. Deppar ihop och dör i sin lägenhet med 5 katter när man är för gammal för att nån ska vilja ligga med en.
Summa sumarum: En slampa är en slampa är en slampa. Vissa brudar bara är så och har man en gång börjat så går det ej att sluta. Bekräftelse är allt man lever för som kvinna och får man smak för fittans makt så är det kört sen.
Citera
2020-06-28, 04:25
Medlem
De gillar sex men vill inte ha en pojkvän.
Citera
2020-06-29, 18:52
Medlem
En hel del unga vuxna kvinnor verkar ha kvar en viss typ av högstadieelevs-mentalitet som går ut på att "ju fler man knullar med desto fler gillar en" vilket i sin tur leder till att man blir mer populär på skolgården, ungefär. Ofta bortsett från kvaliteten. Det är en bekräftelsebehov-grej mer än en sexgrej många gånger. Vissa typer av tjejer har perversa bekräftelsebehov.
Citera
2020-06-29, 18:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av menusch
Varför måste vi ha ett argument för det? Om vi vill så är vi fria att göra det, precis som män.
👍, Ja, varför skulle vi inte bejaka vår sexualitet precis som männen gör?

Men "knulla runt" säger mer om TS än vad han tror?

Han kanske inte får komma till alls!
Och skyller på tjejer som får till det!

Bitter-ful-halvincel-kommande-ensamalkis!
Senast redigerad av rantaplan 2020-06-29 kl. 19:17.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in