2020-06-25, 11:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vonEisen
En av programledarna i "På Spåret" hade en skilsmässa 2012...

Kronér låg i skilsmässa 2014, och grisat sig hela vägen sen 1998.. ränderna går aldrig ur..
Citera
2020-06-25, 11:55
Medlem
Lollowss avatar
Frågan är om man blir mest upprörd över en falsk anklagelse eller en sann. Oftast är det väl det senare.
Citera
2020-06-25, 11:56
Avstängd
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tempeZZt
Jo, det är lite märkligt att han inte gått ut själv och tokdementerat.
De enda som ens vet om detta är vi och några till. De flesta av hans följare har nigningen aning. Och kanske är det bara en bisarr anklagelse som inte leder någon vart. Men om det nu blir en rättegång kommer han säkert dementera offentligt.
Citera
2020-06-25, 12:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av johnthedickholmes
jag fattar ingenting. Om det nu inte är han så borde han väl dementera ryktet på insta? Hur svårt är det? Bara skriva att det finns ett rykte som felaktigt pekar ut mig. Jag är absolut inte den personen. Istället begränsar han kommentators fältet och är orolig för att bli av med uppdraget?

Ska han dementera pga några begåvningsutmanade flashbackare och en blaska av samma kaliber som en ding-ding-värld?

Du bekräftar idiotin.
Citera
2020-06-25, 12:28
Medlem
johnthedickholmess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalix888
Ska han dementera pga några begåvningsutmanade flashbackare och en blaska av samma kaliber som en ding-ding-värld?

Du bekräftar idiotin.

alltså, ljuger Stoppa pressarna behöver han väl inte göra någonting. Men har de rätt, dvs det är ett massivt rykte och kollegor i branschen mejlar varandra etc och han är rädd att förlora jobbet på riktigt...ja då borde han dementera. Annars verkar det ju jättekonstigt. Enda anledningen då att han inte dementerar är ju för att han är skyldig. Att han vet att det ändå kommer komma fram när åtal väcks.
Citera
2020-06-25, 12:39
Medlem
Lollowss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalix888

Du bekräftar idiotin.

Kan han förlora något på att dementera?
Citera
2020-06-25, 14:18
Medlem
rubin22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lollows
Frågan är om man blir mest upprörd över en falsk anklagelse eller en sann. Oftast är det väl det senare.
Jag håller inte med, jag skulle bli mer upprörd över en osann alla dagar!
Citera
2020-06-25, 14:22
Medlem
Citat:
Kan han förlora något på att dementera?

Men vad finns det för han att egentligen dementera?
Några inlägg på FB och sen stoppapressarna....

Skulle han gå ut offentligt skulle detta skrivas om på måmngt många fler ställen, det blir ingen bra reklam, så det är klart att han förlorar på att gå ut och dementera. Det finns ju egentligen inget att dementera.
Citera
2020-06-25, 14:28
Medlem
Lollowss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av supersnut
Men vad finns det för han att egentligen dementera?

De falska ryktena.
Citera
2020-06-25, 14:30
Medlem
Citat:
De falska ryktena.

Tänk om alla skulle dementera det som skrivs här på FB. Konstigt.
Citera
2020-06-25, 14:37
Medlem
Lollowss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av supersnut
Tänk om alla skulle dementera det som skrivs här på FB. Konstigt.

Om det spreds lögner om en så skulle man väl det.
Citera
2020-06-25, 14:47
Medlem
johnthedickholmess avatar
alltså. Sprids det massor av lögner om en så går man ju självfallet ut och dementerar. Ju längre han väntar med det...desto mer skvaller blir det ju. Är han oskyldig så bör han ju gå ut med det annars fattar ju alla att det är honom det handlar om. Han tjänar bara på att dementera isf. Det är ju bara att säga...just nu förekommer det en massa skvaller om mig som def. inte är sant. Det är inte mig det handlar om. Bara så. Slut på skvaller. OM det nu är felaktigt vilket det inte verkar vara just nu. För mycket som är konstigt i den här soppan.

Någon som vet mer om händelsen? Vad har han gjort? Vilken är tjejen? Konstigt att komma 7 år efter det hänt. Det om något är väl jättekonstigt. Anställd på tv4? Praktikant?
Senast redigerad av johnthedickholmes 2020-06-25 kl. 14:51.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in