2020-06-23, 08:50
Moderator
Dr Kings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BaronVonHelsing
Så du menar att det handlar om Mr. Vem Vet Mest?
Citat:
Ursprungligen postat av tempeZZt
Först dick pics och nu detta i så fall.
Citat:
Ursprungligen postat av Blalotus
...plus att han har åkt dit för rattfylla med.
Japp här behövs ingen rättegång. En gång skyldig alltid skyldig. Lika bra att sätta dit Rille för Palmemordet också när man ändå är igång.
Citera
2020-06-23, 09:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Awalos
Stoppapressarna har antagligen ingen aning om vem det är utan försöker bara dra klick. Den anmälde är Sor*n Ism*il och eftersom han blivit anmäld för x antal övergrepp tidigare är det här varken första och förmodligen inte sista gången han blir anmäld heller. Tror det han har gjort kommer att jaga honom länge.

Fast han har varit anmäld för en hel del saker tidigare. Skulle nån verkligen bli chockad? skulle han kallas helylle?

visst, media har en tendens att inte vara logiskt så man kan itne gå på det till 100%, men ingen som redan varit inblandad i sånt(oavsett om de sen blivit friade eller inte) borde vara aktuell.
Citera
2020-06-23, 09:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adyring
Fast han har varit anmäld för en hel del saker tidigare. Skulle nån verkligen bli chockad? skulle han kallas helylle?

visst, media har en tendens att inte vara logiskt så man kan itne gå på det till 100%, men ingen som redan varit inblandad i sånt(oavsett om de sen blivit friade eller inte) borde vara aktuell.

Därför skrev jag att stoppapressarna antagligen inte vet vem det gäller, de ville bara skriva en artikel för att få klick. Ingen annan har pratat om att det skulle vara någon "helylle" (vem är ens det längre, dog inte det uttrycket med M Timell?).
Det är däremot lite konstigt att expressen och co valde att gå på "underhållningsprofil" istället för "den kände komikern" som Sor*n alltid fått heta tidigare, men jag antar att de inte ville göra det för tydligt den här gången.
Citera
2020-06-23, 09:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Monockel2017
Nu måste det väl ändå vara Lasse K som åker dit!

Vad grundar du det på? Lasse K är väl ändå den som var mest "offer" vad gäller utpekanden i MeToo, och den som fått fullständig upprättelse efteråt. Men du fortsätter grunda misstankar på såna illvilliga utpekanden?
Citera
2020-06-23, 10:26
Medlem
Vintergrisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BaronVonHelsing
Ber om ursäkt, tänkte för snabbt och missförstod helt. Det namn jag syftade till där var T*bias Bl*m, trollkarlen, baserat på att en annan medlem sett ett inlägg redan för några dagar sedan som beskrev hur han fått ett gammalt våldtäktsfall öppnat. Kan den medlemmen hitta igen det inlägget så är det väl nästan spikat.

Aha, ja det skulle väl stämma in både på "helylle" och "underhållningsprofil".

När det gäller "helyllepersoner" inom underhållning kommer jag att tänka på följande:

R. S*öberg
P. S*ttman
D. B*tra
J. G*ans

Känns för övrigt lite trist att ens gissa på någon av dessa eftersom de verkar vara trevliga personer, åtminstone utåt, men om det nu ska vara någon som uppfattas som "helylle" och det ska skvallras, så...

För övrigt ger jag inte mycket för den skit Nyheter24 pumpar ut, men den siluett (av någon med keps) som de lagt upp i koppling till den här nyheten känns inte riktigt som någon "standardsiluett" de har på lager så kanske kan den matchas mot något fotografi i brist på annat.

Att siluetten skulle föreställa en viss Banan ser jag som osannolikt. För det första är han väl inte "helylle" och för det andra har han väl aldrig i sitt liv burit en keps med vinklad skärm.
Citera
2020-06-23, 10:42
Medlem
Mr.Swedens avatar
Är inte signaturprofilerna generiska, d v s en enkel siluett föreställande valfri individ? Tror aldrig jag sett någon som direkt avbildar den aktuella personen.

Hmm... varför väljer man en profil med keps den här gången? Vilka kändisar uppträder över huvud taget i keps?

Förutom blöjgangsters och tjocka negrer med guldkedja i stället för skolbetyg?

Paulo Roberto. Kalle Lind.
Citera
2020-06-23, 10:48
Medlem
Det rör sig om en tenor med superkropp.
Citera
2020-06-23, 10:50
Medlem
Vintergrisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Sweden
Är inte signaturprofilerna generiska, d v s en enkel siluett föreställande valfri individ? Tror aldrig jag sett någon som direkt avbildar den aktuella personen.

Hmm... varför väljer man en profil med keps den här gången? Vilka kändisar uppträder över huvud taget i keps?

Förutom blöjgangsters och tjocka negrer med guldkedja i stället för skolbetyg?

Paulo Roberto. Kalle Lind.

Visst kan det vara en generisk siluett, precis som du skriver, och de typer du nämner är väl knappast kompatibla med epitetet "helylle". När det gäller kändisar, keps, vinklad skärm, etc. så funderade jag dock lite på vilka som spelar golf. Åtminstone RS ska visst spela en del, så att han fastnat på bild med keps på huvudet är väl inte så osannolikt.

Tunt spår enbart baserat på en siluett och en mössa? Jo, en aning kan erkännas...
Citera
2020-06-23, 10:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swedeguy28
Om man kollar på den tecknade profilen på förstasidan ser det väldigt mycket ut som Jo**n Rad***r. Utan vidare vetskap, alltså.
Du vet att dessa siluettbilder bara är genrebilder som köps in och inget som visar den faktiska personen va?
Citera
2020-06-23, 10:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Korvstopparen47
Håller med om att tidningarna i så fall förmodligen skulle harit generösa och beskriva personen i fråga som ”programledare för föera av Sveriges största program” snarare än underhållningsprofil känd från TV. Däremot har DH faktiskt inaktiverat kommentarsfälten för all hans Instagraminlägg. Hade han varit oskyldig tycker jag väl kanske att man går ut och säger att spekulationerna inte rör honom, inte bara stänger av allt och är tyst - det stärker ju folks misstankar i sig.
Så alla kändisar ska sitta och bevaka vad troll på Flashback skriver för att hela tiden kunna gå ut och säga ”det var inte jag.”. Är du seriös eller?
Citera
2020-06-23, 11:05
Medlem
irishrages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jura-novit-curia
Ja då är det Tito Beltrand
Tito var anklagad för våldtäkt tidigare om jag inte missminner mig.
https://www.expressen.se/noje/tito-beltran-i-brak-med-ex-frun/
Citera
2020-06-23, 11:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jura-novit-curia

Kan det månne vara peddo-äcklet Rickard Söderbög??
Den väderballongen har väl smalnat av rejält och får väl anses hos det hjärntvättade folket som kär...??
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in