Citat:
Ursprungligen postat av
BaronVonHelsing
Ber om ursäkt, tänkte för snabbt och missförstod helt. Det namn jag syftade till där var T*bias Bl*m, trollkarlen, baserat på att en annan medlem sett ett inlägg redan för några dagar sedan som beskrev hur han fått ett gammalt våldtäktsfall öppnat. Kan den medlemmen hitta igen det inlägget så är det väl nästan spikat.
Aha, ja det skulle väl stämma in både på "helylle" och "underhållningsprofil".
När det gäller "helyllepersoner" inom underhållning kommer jag att tänka på följande:
R. S*öberg
P. S*ttman
D. B*tra
J. G*ans
Känns för övrigt lite trist att ens gissa på någon av dessa eftersom de verkar vara trevliga personer, åtminstone utåt, men om det nu ska vara någon som uppfattas som "helylle" och det ska skvallras, så...
För övrigt ger jag inte mycket för den skit Nyheter24 pumpar ut, men den siluett (av någon med keps) som de lagt upp i koppling till den här nyheten känns inte riktigt som någon "standardsiluett" de har på lager så kanske kan den matchas mot något fotografi i brist på annat.
Att siluetten skulle föreställa en viss Banan ser jag som osannolikt. För det första är han väl inte "helylle" och för det andra har han väl aldrig i sitt liv burit en keps med vinklad skärm.