2020-06-23, 02:06
Medlem
BaronVonHelsings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flesh-flute
Jaså? Vad grundar du det på? Har aldrig fått det intrycket av honom. Skulle snarare säga att han är väldigt tillbakadragen privat.
Beror nog litegrann på sammanhang. Jag har faktiskt gillat honom när jag haft med honom att göra. Intelligent, rolig, ödmjuk. Inte alls något svin som många andra i branschen är. Lite blyg och tillbakadragen stämmer när man träffar honom personligen.

Däremot har jag hört från ett antal kvinnor jag har jobbat med att han ska ha skickat en del sms som har varit obehagliga. Inte just på sexuell nivå, men att han varit väldigt på och intresserat sig av dem på ett sliskigt sätt som kanske inte passar en gift man. Nästan som om det vore fylle-sms ibland, trots att han enligt dem påstår sig vara helnykterist.

Vill dock ta tillbaka att detta ska vara en absolut sanning. Så är det inte och så borde jag inte ha uttryckt mig. Det är endast skvaller från folk jag har jobbat med. Jag tror inte han gjort sig skyldig till sexualbrott, men jag försöker ändå skilja på de jag bara hört gott om och de jag har hört har haft obehagliga tendenser mot kvinnor. Om det kom fram att det gäller någon som är helschysst och som jag endast hört gott om skulle jag bli förvånad.

Nu verkar det dock ha kommit fram ett namn jag tror betydligt mer på.
Citera
2020-06-23, 02:39
Medlem
Vintergrisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BaronVonHelsing
Beror nog litegrann på sammanhang. Jag har faktiskt gillat honom när jag haft med honom att göra. Intelligent, rolig, ödmjuk. Inte alls något svin som många andra i branschen är. Lite blyg och tillbakadragen stämmer när man träffar honom personligen.

Däremot har jag hört från ett antal kvinnor jag har jobbat med att han ska ha skickat en del sms som har varit obehagliga. Inte just på sexuell nivå, men att han varit väldigt på och intresserat sig av dem på ett sliskigt sätt som kanske inte passar en gift man. Nästan som om det vore fylle-sms ibland, trots att han enligt dem påstår sig vara helnykterist.

Vill dock ta tillbaka att detta ska vara en absolut sanning. Så är det inte och så borde jag inte ha uttryckt mig. Det är endast skvaller från folk jag har jobbat med. Jag tror inte han gjort sig skyldig till sexualbrott, men jag försöker ändå skilja på de jag bara hört gott om och de jag har hört har haft obehagliga tendenser mot kvinnor. Om det kom fram att det gäller någon som är helschysst och som jag endast hört gott om skulle jag bli förvånad.

Nu verkar det dock ha kommit fram ett namn jag tror betydligt mer på.

Vilket namn syftar du på?
Citera
2020-06-23, 02:41
Medlem
BaronVonHelsings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vintergrisen
Vilket namn syftar du på?
R*ckard Sj*berg
Citera
2020-06-23, 02:46
Medlem
Vintergrisens avatar
Citat:
R*ckard Sj*berg

Jag vet inte om det är du som skriver tveksamt eller om det är jag som som läser tveksamt, men var det inte RS ni precis diskuterade när du sedan skrev följande?

"Nu verkar det dock ha kommit fram ett namn jag tror betydligt mer på."

Jag trodde att du menade att det kommit fram ett namn du trodde mer på än RS, men så var det alltså inte?
Citera
2020-06-23, 03:03
Medlem
BaronVonHelsings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vintergrisen
Jag vet inte om det är du som skriver tveksamt eller om det är jag som som läser tveksamt, men var det inte RS ni precis diskuterade när du sedan skrev följande?

"Nu verkar det dock ha kommit fram ett namn jag tror betydligt mer på."

Jag trodde att du menade att det kommit fram ett namn du trodde mer på än RS, men så var det alltså inte?
Ber om ursäkt, tänkte för snabbt och missförstod helt. Det namn jag syftade till där var T*bias Bl*m, trollkarlen, baserat på att en annan medlem sett ett inlägg redan för några dagar sedan som beskrev hur han fått ett gammalt våldtäktsfall öppnat. Kan den medlemmen hitta igen det inlägget så är det väl nästan spikat.
Citera
2020-06-23, 03:15
Medlem
Ingen verkar ha noterat det jag skrev förut, så for the record: Landet runt-H? En gissning så god som någon.
Citera
2020-06-23, 03:22
Medlem
gunnarks avatar
Citat:
R*ckard Sj*berg

Du har rätt förnamn men fel efternamn!
Citera
2020-06-23, 03:29
Medlem
BaronVonHelsings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gunnark
Du har rätt förnamn men fel efternamn!
Så du menar att det handlar om Mr. Vem Vet Mest?
Citera
2020-06-23, 03:31
Medlem
Citat:
Skulle inte bli det minsta förvånad
Citera
2020-06-23, 04:07
Medlem
Citat:

Den nygifte?
Citera
2020-06-23, 04:27
Bannlyst
https://stoppapressarna.se/svenskt/otacka-ryktena-som-skakar-om-david-hellenius
Citera
2020-06-23, 04:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Payback66
https://stoppapressarna.se/svenskt/otacka-ryktena-som-skakar-om-david-hellenius

Ja men då så, det är med andra ord inte DH.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in