Citat:
Ursprungligen postat av
flesh-flute
Jaså? Vad grundar du det på? Har aldrig fått det intrycket av honom. Skulle snarare säga att han är väldigt tillbakadragen privat.
Beror nog litegrann på sammanhang. Jag har faktiskt gillat honom när jag haft med honom att göra. Intelligent, rolig, ödmjuk. Inte alls något svin som många andra i branschen är. Lite blyg och tillbakadragen stämmer när man träffar honom personligen.
Däremot har jag hört från ett antal kvinnor jag har jobbat med att han ska ha skickat en del sms som har varit obehagliga. Inte just på sexuell nivå, men att han varit väldigt på och intresserat sig av dem på ett sliskigt sätt som kanske inte passar en gift man. Nästan som om det vore fylle-sms ibland, trots att han enligt dem påstår sig vara helnykterist.
Vill dock ta tillbaka att detta ska vara en absolut sanning. Så är det inte och så borde jag inte ha uttryckt mig. Det är endast skvaller från folk jag har jobbat med. Jag tror inte han gjort sig skyldig till sexualbrott, men jag försöker ändå skilja på de jag bara hört gott om och de jag har hört har haft obehagliga tendenser mot kvinnor. Om det kom fram att det gäller någon som är helschysst och som jag endast hört gott om skulle jag bli förvånad.
Nu verkar det dock ha kommit fram ett namn jag tror betydligt mer på.