2020-06-22, 23:07
Bannlyst
Det går att kommentera på hans insta om man följer honom.
Flashback har noll koll på vem det är.
Citera
2020-06-22, 23:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Korinne
Den första jag kom att tänka på.
Konstigt att inte fler gissar på honom....
Någon som har info?

För Soran har redan varit misstänkt. PRecis som Kroner för den delen. De hade knappast beskrivits som helylle eller sagts vara chokerande iom det.
Citera
2020-06-22, 23:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Monockel2017
Marcus började på tv4 2012.

Det hade till och med chockat mig. Hoppas bara det inte blir något locket på, vill veta vem det är!
Sen tar jag inte för hårt på dagens anmälningar mot kända personer. Dom är ganska tacksamma måltavlor för många som vill bli ”kända” skulle jag tro.
Citera
2020-06-22, 23:16
Medlem
Lollowss avatar
Om det är en tv4-anställd igen så är det fan dags att korka igen den där kanalen.
Citera
2020-06-22, 23:21
Medlem
Idittfejss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Borgligbyggare
Med tanke på ”miljontals tittare blir chockade” Vad sägs om Jesper Börje eller Steffo? Eller Fredrik Wikingsson?

Knappast Fredrik. Hammar har mer våldtäkts-aura än tunnisen Fredrik.
Citera
2020-06-22, 23:28
Medlem
gunnarks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hanspippi
Han på Bingolotto som slutade helt plötsligt, det har varit en del tveksamheter tidigare kring hans person? Rickard.

Patrik Sjöberg outar ju Rickard Olsson en del i sin podcast

Borde vara i detta avsnitt!

https://podcasts.nu/avsnitt/sjoberg-och-guldtand/avsnitt-3-glenn-hysen
Citera
2020-06-22, 23:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Idittfejs
Knappast Fredrik. Hammar har mer våldtäkts-aura än tunnisen Fredrik.
Ja det är ju det som är själva grejen, ja hade heller inte förväntat mig Fredrik, därav chocken 😂
Citera
2020-06-22, 23:32
Medlem
Vintergrisens avatar
Jag har lite svårt att släppa det här med benämningen "underhållningsprofil".

Skulle säga att programledare är en bättre "klickmagnet" för kvällspressen och i sådana fall borde man väl kunna räkna bort de som haft egna program. Samma sak kan nog sägas om skådespelare, så vilka blir då kvar som profilerar sig inom "tv" och "underhållning"?

Musiker lär väl gå bort de med eftersom de förmodligen primärt ses som just musiker, eller artister, så räknas deltagare i dokusåpor som "underhållningsprofiler"? Komiker? Valfri "sidekick" i något program?
Citera
2020-06-22, 23:34
Medlem
langaocbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Payback66
Det går att kommentera på hans insta om man följer honom.
Flashback har noll koll på vem det är.

Finns det någon inställning som gör att bara gamls följare innan ett visst datum kan kommentera? Är du gammal följare?
Jag testade nämligen förut, började följa och det stod att "kommentarer..begränsats".
Citera
2020-06-22, 23:35
Medlem
Engelitzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SirCastaloz
Ernst?

Han har nog kunnat sätta på varenda 50+ kvinna om han velat... (men det utesluter ju inte att någon har använt sig av den i Sverige legala "ångermånaden"(åren) och anmält i efterhand när hon insåg att det inte skulle bli nåt giftermål eller kändisträffar...)
Citera
2020-06-22, 23:38
Medlem
okok1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vintergrisen
Jag har lite svårt att släppa det här med benämningen "underhållningsprofil".

Skulle säga att programledare är en bättre "klickmagnet" för kvällspressen och i sådana fall borde man väl kunna räkna bort de som haft egna program. Samma sak kan nog sägas om skådespelare, så vilka blir då kvar som profilerar sig inom "tv" och "underhållning"?

Musiker lär väl gå bort de med eftersom de förmodligen primärt ses som just musiker, eller artister, så räknas deltagare i dokusåpor som "underhållningsprofiler"? Komiker? Valfri "sidekick" i något program?

Kan någon som varit med i reklam räknas in där som underhållningsprofil?
Citera
2020-06-22, 23:39
Medlem
BaronVonHelsings avatar
Har jobbat mycket inom media och vet att P*r L*rnström haft tendenser att vara svinig. Ska inte påstå att detta rör sig om honom, men skulle inte bli förvånad. Han verkar trevlig och helylle på TV men är allmänt otrevlig mot anställda och har åtminstone kladdat en del på kvinnor tidigare.

R*ckard Olss*n är också en högst tänkbar kandidat. Är han helylle? Kanske det, men han är ju otrevlig framför kameran såväl som bakom.

Var det gäller komiker så tänker jag främst på H*nrik Sch*ffert, men återigen, tror knappast att han klassas som helylle. Skulle bli förvånad om det är någon annan stor, svensk komiker.

Skulle även bli högst förvånad om det rörde sig om DH. Han har ett väldigt gott rykte och är ansedd helschysst. Detsamma gällde i och för sig Kapten Klänning, men nåväl.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in