Citat:
Ursprungligen postat av
Moment22x22
Jag har överhuvudtaget aldrig yttrat att samtycke inte kan förekomma vid pengar inblandat.
Jag tycker överhuvudtaget att du bedriver en riktigt tråkig debattstil och har gjort ett tag. Du hittar ju på grejer. Var vänlig sluta med det.
Jag har sagt att det är ett problematiskt område och att bara för att någon betalar så betyder det inte att samtycke finns eftersom det i sexuella sammanhang handlar om om att vilja. Och det vet vi inte om personen vill. Troligtvis vill hon inte när det gäller andra eller tredje kunden för kvällen.
Säg mig, varför tror du att någon skulle vilja suga av främmande män för några hundralappar? Tror du på det där själv egentligen?
Jag har haft flera vettiga argument på samhällsnivå men du verkar inte riktigt befinna dig på samma nivå i debatten, så det kan ju vara därför du inte tar dem till dig alternativt inte förstår dem.
Det är ju just det du säger här som sätter det hela på sin spets o är kärnfrågan ”Jag har sagt att det är ett problematiskt område och att bara för att någon betalar så betyder det inte att samtycke finns eftersom det i sexuella sammanhang handlar om om att vilja.." Varför?
Vad är det med sexuella sammanhang som gör att vilja så extremt annorlunda mot bokstavligt talat alla andra former?
Exakt vad gör sexuellt samtycke så magiskt annorlunda
Blir lite tokig här, seriöst vad är det vad sex som fullständigt ändrar allt?!?
Bara för att någon betalar för att (låt oss fortsätta med rövar) torka diarré rumpor så betyder inte det att samtycke finns eftersom att det i torkande sammanhang handlar om att vilja.
Och vi vet inte om personen ville
Det går inte att särskilja för det finns inget att särskilja
Eftersom scatplay finns så kan ju sjukvårdarna tom redan sägas vara sexarbetare