Flashback bygger pepparkakshus!
2020-05-31, 22:37
Medlem
Jösses vad sorgligt detta känns i mitt hjärta!
Jag har själv varit ung och kommer ihåg hur oansvarig man var och inte hade samma konsekvenstänk som nu när man blivit äldre. Som förälder så lider jag med de anhöriga som får ta emot beskedet att deras älskade inte finns mer. Och må de som skriver så jävla illa här växa upp och odla någon form av empati, om inte så ser vår framtid inte ljus ut när dom kommer att ta över efter oss.
Varmaste kramar till de anhöriga ❤️
Citera
2020-05-31, 22:37
Medlem
4 killar bak, 2 tjejer fram. Lovis* (över 18) körde. Alla killar omkom, enligt vissa har L avlidit. Den andra tjejen är svårt skadad i sjukhus.
Citera
2020-05-31, 22:38
Medlem
Hurt-Åkes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skelter
Exakt, så det enda du kan komma på annat än däck som är relevant och intressant är RIP? Jag tänker att personerna i bilen är mer intressanta än däcken i tusen år

Däcken kan väl vara väldigt relevant för en bilolycka? Du begriper inte mycket...

Just i detta fall tycks det dock varit torrt väglag, så då spelar nog inte däcken någon större roll.

Personerna i bilen har det retts ut för längesen vilka de var.
Citera
2020-05-31, 22:39
Medlem
Var det L eller J som körde bilen?
Citera
Medlem
Jan-As avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DenKonstigaFlaskan
4 killar bak, 2 tjejer fram. Lovis* (över 18) körde. Alla killar omkom, enligt vissa har L avlidit. Den andra tjejen är svårt skadad i sjukhus.

Oj oj oj, fyra i bak kan ju innebära att de satt utan bälten.
Och nu kanske alla dör.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Al-Thar
Enligt uppgifter så ska det ha varit Julia som kört bilen.

Du menar den 15-åriga flickan, var har du fått de uppgifterna ifrån?
Citera
2020-05-31, 22:41
Medlem
chilly_c_canes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av InteMuhammed
Det förstår jag men VART leder det? Ingenstans.

Anhöriga vill säkert veta hur det har gått till, även om det inte är för att utse en syndabock.
Försäkringsbolag är säkert också intresserade.
Vet inte hur det är med Trafikverket men om det varit något fel på infrastrukturen vill säkert även dom veta det.

Det kan ha varit så att dom mötte någon som körde full och var över på deras sida, varför Lovisa reflexmässigt väjde men kom ut för långt åt höger och körde in i ett stort träd. Om så var fallet vill man nog försöka hitta den andra föraren.
Hittar man inte föraren kan det ändå vara skönt för anhöriga att veta att hon undvek en ännu värre olycka eller så.

Finns många skäl till varför en ordentlig utredning bör göras.
Citera
2020-05-31, 22:43
Medlem
I VK så står det

”En av de skadade, en unga kvinna, vårdas vid intensivvårdsavdelningen vid Norrlands universitetssjukhus i Umeå. Enligt en patientskaderapport från Region Västerbotten har hon ådragit sig kritiska skador.”

Så det kan nog va hon som avlidit..
Citera
På Lovisas VSCO-cam konto så finns det en bild på en grå Audi A4. Kan det varit hon som körde? Dessutom har hon i sitt instagramnamn ”01” så kan hon vara 18/19 år. Möjligt att hon körde.

Edit: Skrev Julia först, det skulle vara Lovisa.
Senast redigerad av L1bertas 2020-05-31 kl. 22:47.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OzzieTheOwl
Du menar den 15-åriga flickan, var har du fått de uppgifterna ifrån?
Baserat på hur bilen ser ut så är det rimligare att överleva på den platsen än på passagerarplatsen.
Citera
2020-05-31, 22:49
Medlem
Lovis* lever
Citera
2020-05-31, 22:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jagvillhatvacheese
Hur resonerar du?
Jag säger att hon Nog inte lever.
Senast redigerad av bullmamman84 2020-05-31 kl. 23:26.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in