Citat:
Ja, journalister blir lätt uppgiven av en person som inte kan svara på frågor utan att börja svamla om annat.Jag kan inte bedöma henne med 100% säkerhet eftersom jag uppfattar bara 75% jag har den gamla skolboksengelskan och kan inte hänga med i allt.
Men ser du vilken uppgiven stämning bland hornalisterna, hon trycker till dom på ett mycket effektivare sätt än vad Trumpeten klarar. Oj oj oj, här är journalister som får gråa hår, hur har hon fått denna förmåga. Jag ser det från ovan och tar inte ställning.
Vem har lanserat "Obamagate", det verkar som om hon begär att hornalisterna börjar arbeta på det. Ja jag hoppas du ursäktar min osäkerhet, jag vet inte exakt vad som händer. Men denna Kayleigh, även om hennes själ skulle vara svart, anser jag att journalisternas makt börjar rubbas ordentligt. Det är lite Margret Thatcher över henne. Vi får se hur länge det håller för som du vet kan Trump få svängningar åt olika håll.
Men ser du vilken uppgiven stämning bland hornalisterna, hon trycker till dom på ett mycket effektivare sätt än vad Trumpeten klarar. Oj oj oj, här är journalister som får gråa hår, hur har hon fått denna förmåga. Jag ser det från ovan och tar inte ställning.
Vem har lanserat "Obamagate", det verkar som om hon begär att hornalisterna börjar arbeta på det. Ja jag hoppas du ursäktar min osäkerhet, jag vet inte exakt vad som händer. Men denna Kayleigh, även om hennes själ skulle vara svart, anser jag att journalisternas makt börjar rubbas ordentligt. Det är lite Margret Thatcher över henne. Vi får se hur länge det håller för som du vet kan Trump få svängningar åt olika håll.
För det är inte så man kommer fram till saker och prata om annat, hon är en enabler inte en som har nått intresse för transparens.
Citat:
Att inte svara på frågor är oskickligt, för det berättar man har nått och dölja.Så din åsikt är alltså att Kayleigh är "otroligt oskicklig" på att hantera media. Rakt av?
Har du sett någon PK med henne? Hon är fan den bästa världen någonsin skådat. Oerhört påläst, oerhört snygg, oerhört smart. Hon skiner som en sol när hon dompterar fake news media.
Har du sett någon PK med henne? Hon är fan den bästa världen någonsin skådat. Oerhört påläst, oerhört snygg, oerhört smart. Hon skiner som en sol när hon dompterar fake news media.
Att svar sakligt på frågor, med fakta, forskning med en röd tråd, den har inget att dölja.
Och detta har ökat markant under trumpen och nu under COVID-19 krisen, som frö trumpen enbart handlar om omval och inte mycket om göra nått för folket och hjälpa dom i en tid av kris.
Citat:
Och aldrig få raka svar, aldrig sett maken till en person som hoppar runt så och på köpet undvika frågorna helt.Jag tror snarare att det är så att de suckar över att det är ännu en Kellyane Conway som de måste handskas med, jag är rätt säker på att den samlade presskåren är rätt less på den här administrationen eller åtminstone deras otroligt oskickliga hantering av media rakt av.
Den som inte svarar på frågor i en sådan position den har inget att säga.
Och med tanke på hur svag trumpen är i tid av kris för sitt folk, så blir det ovanligt mycket prat om annat än de faktiska frågorna.