Deaths: 91,981
Vad ska vi gissa på , nästa vecka annonserar trumpen hans fantastiska framgången genom höja dödstals prognosen igen.
Även räknar man med minst +10% mörkertal.
Citat:
Ursprungligen postat av
TrumpIsPresident
Ja du som sitter här dygnet runt borde veta att den fortfarande finns kvar.
Jag förutspår att världen kommer att vilja utreda hur viruset spred sig och USA med Trump I spetsen kommer att leda det tåget. Är ni stressade nu shills?
Frågan var vart tog de dagliga PK vägen, men det missade du helt förklara.
Man sade sig redan ha bevis för hur viruset kom till och spred sig och av Kina.
Och nu ska man utreda hur det spred sig, du vet att dessa två är i konflikt med varandra?
Det enda vi hör påståenden, men aldrig några bevis.
Men såklart hade man trumpen dragit tillbaka personal i det aktuella labbet, så hade man vetat nått sånt.
Varför ska man vara stressad över fakta?
Fakta som inte är här, och kan ana mig inte ens existerar, vi pratar om en trumpen som vill blå återvald, och där har vi funnit att där kan vilka lögner som helt produceras.
Som tex desinfektionsmedel i lungor och UV-lampor kroppen, vad faan de har där och göra pga de saknar verkan och är troligtvis dödliga med tiden och verkningslösa.
Citat:
Ursprungligen postat av
TrumpIsPresident
Du får gärna länka en riktig källa för dina påhittade lögner?
Det var vad trumpen gjorde, varför gråter du en flod?
Och mer trovärdig än så är svårt och hitta inom området, och det är därför du säger som du gör.
Men ingen går på sånt, vilket gör det en parodi det du skriver, då det saknar verklighets anknytning.
Detta är ju område för fakta, forskning och saklighet med en rödtråd, de saker som man hatar i en fasciststat.
Dock det intressanta är att du hade inget att komma med om detta, du förstår att trumpen kallade tillbaka denna personal och nu kostar det Amerikanska liv.
Och ansvaret för den hemtagningen ligger på trumpen som ansvarig.
Dock vet vi trumpen inte tar ansvar för nått, och det kostar amerikanska liv.
Det är säkert så att om personalen hade fått vara kvar, så hade USA varit förskonade m,er, men såklart trumpen lyssnar ju på ingen, då trumpen sade detta komerm som ett mirakel försvinna i april, och nu närmar vi oss Juni, vad hände med miraklet???
Vet du det?
För det är vad vi alla andra undrar.
Citat:
Ursprungligen postat av
Kafka_God
Nancy Pelosi säger att det är en dålig idé att Donald Trump självmedicinerar i förebyggande syfte.
https://twitter.com/DailyCaller/status/1262549250069729292
Jag ställer mig frågande till detta, jag tror trumpen ljuger för promota alla tabletter han köpte så han inte ser korkad ut.
Och får sålt dom, för det verkade som någon berikning där.
Men visst är han korkad nog för ta det också.