2020-05-19, 05:58
Medlem
Kafka_Gods avatar
Nancy Pelosi säger att det är en dålig idé att Donald Trump självmedicinerar i förebyggande syfte.

Citat:
I would rather he not be taking something that has not been approved by the scientists, especially in his age group and in his, shall we say, weight group, morbidly obese, they say

https://twitter.com/DailyCaller/status/1262549250069729292
Citera
2020-05-19, 06:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kafka_God
Nancy Pelosi säger att det är en dålig idé att Donald Trump självmedicinerar i förebyggande syfte.

Givetvis är det otroligt att USA:s president förlitar sig på kvackare, eller snarare själv uppträder som en av dem. HK-in är inte alls testat på coronapatienter, däremot vet vi att den kan ha mycket allvarliga biverklningar om den tas i fel läge och utanför en klinisk kontext.

Postade om saken i Trump/Obama-tråden nyss, eftersom det här kan ses som yrterligare en markering i bråket med Obama och den etablerade vetenskapen. Det är bara att hoppas att Trump lyckas framkalla allvarliga fysiska skador på sig själv och därmed blir klart otjänlig i presidentämbetet.
Citera
2020-05-19, 06:51
Medlem
klybans avatar
Deaths: 91,981
Vad ska vi gissa på , nästa vecka annonserar trumpen hans fantastiska framgången genom höja dödstals prognosen igen.
Även räknar man med minst +10% mörkertal.

Citat:
Ursprungligen postat av TrumpIsPresident
Ja du som sitter här dygnet runt borde veta att den fortfarande finns kvar.

Jag förutspår att världen kommer att vilja utreda hur viruset spred sig och USA med Trump I spetsen kommer att leda det tåget. Är ni stressade nu shills?
Frågan var vart tog de dagliga PK vägen, men det missade du helt förklara.

Man sade sig redan ha bevis för hur viruset kom till och spred sig och av Kina.
Och nu ska man utreda hur det spred sig, du vet att dessa två är i konflikt med varandra?
Det enda vi hör påståenden, men aldrig några bevis.

Men såklart hade man trumpen dragit tillbaka personal i det aktuella labbet, så hade man vetat nått sånt.
Varför ska man vara stressad över fakta?
Fakta som inte är här, och kan ana mig inte ens existerar, vi pratar om en trumpen som vill blå återvald, och där har vi funnit att där kan vilka lögner som helt produceras.
Som tex desinfektionsmedel i lungor och UV-lampor kroppen, vad faan de har där och göra pga de saknar verkan och är troligtvis dödliga med tiden och verkningslösa.
Citat:
Ursprungligen postat av TrumpIsPresident
Du får gärna länka en riktig källa för dina påhittade lögner?
Det var vad trumpen gjorde, varför gråter du en flod?
Och mer trovärdig än så är svårt och hitta inom området, och det är därför du säger som du gör.
Men ingen går på sånt, vilket gör det en parodi det du skriver, då det saknar verklighets anknytning.
Detta är ju område för fakta, forskning och saklighet med en rödtråd, de saker som man hatar i en fasciststat.

Dock det intressanta är att du hade inget att komma med om detta, du förstår att trumpen kallade tillbaka denna personal och nu kostar det Amerikanska liv.
Och ansvaret för den hemtagningen ligger på trumpen som ansvarig.
Dock vet vi trumpen inte tar ansvar för nått, och det kostar amerikanska liv.

Det är säkert så att om personalen hade fått vara kvar, så hade USA varit förskonade m,er, men såklart trumpen lyssnar ju på ingen, då trumpen sade detta komerm som ett mirakel försvinna i april, och nu närmar vi oss Juni, vad hände med miraklet???
Vet du det?
För det är vad vi alla andra undrar.
Citat:
Ursprungligen postat av Kafka_God

Jag ställer mig frågande till detta, jag tror trumpen ljuger för promota alla tabletter han köpte så han inte ser korkad ut.
Och får sålt dom, för det verkade som någon berikning där.

Men visst är han korkad nog för ta det också.
Citera
2020-05-19, 07:22
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
Jag ställer mig frågande till detta, jag tror trumpen ljuger för promota alla tabletter han köpte så han inte ser korkad ut.
Och får sålt dom, för det verkade som någon berikning där.

Men visst är han korkad nog för ta det också.

Det är klart som korvspad att han gör, men jag tror även att han är nojig just nu, kom ihåg att flera i vita huset har testats positivt för Covid-19.

Så delvis så vill han framställa sig själv som smart och duktig men han färgade nog om sina byxor lite efter att Katie Miller testades positivt, det är lite för nära honom personligen
Citera
2020-05-19, 07:56
Medlem
Trump letter to WHO
https://twitter.com/realDonaldTrump/status/1262577580718395393

Tror knappt man orkar med fyra år till i detta tempo...

Trump är fet.
Trump tar medicin i förebyggande syften
Trump visar sitt brev till WHO.

En tweet-storm gånger tre över världen nu!!
Citera
2020-05-19, 08:08
Medlem
Ja Trump högst ointelligenta och livsfarliga budskap till mebborgarna är tydligen som följer. Prova nu hydroxychloroquine för kanske det hjälper och vad har ni att förlora nu när jag inte längre har kontroll över virusutbrottet. Och att jag tappat kontrollen beror ju främst på WHO och Kina då dom nu i valtider styr över USA. Så skyll inte på mig.

Ja eller hur skall man tolka svage Trumps allt värre panikattacker på allt och alla när corona lamslår landet samtidigt som ett "inbördeskrig" hos republikanerna skymtar vid horisonten och demokraterna visar upp allt större väljarstöd.

Fast ett otappert försök att få bort strålkastarljuset från alla misslyckanden som kantat Trumps agerande under krisen är nog svaret. Allt är tillåtet t.om att sätta medborgarnas liv på spel genom att förorda spela rysk roulette genom att prova malariamedicin med tveksam verkan men med kända livsfarliga biverkningar.
Trump skärmar av sig från verkligheten allt mer verkar det som.
Citera
2020-05-19, 08:11
Medlem
whogivesafucks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Jag är mer intresserad av hur det ser ut på hemmafronten om jag ska vara ärlig, hur fan lyckas man hålla ett äktenskap funktionellt när ens partner grundade en organisation vars huvudsyfte är att sparka ens chef samt att den verkar även vilja se honom ställas inför en rättegång?

Porsche i mors dags present?
Citera
2020-05-19, 08:14
Medlem
whogivesafucks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av celticjunk
Presidenten fortsätter att köpa sitt merchandise från Kina😁
https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcS8TzQpPDU0iu5HYT5TmBIIB0WMT-51-3WszXkdVVkauHUeX1Hj&s

Njaa, har vi inte några olika producenter på detta. Trump, vad jag vet, har tillverkat på hemmaplan.
Så har han säkert sålt lite rättigheter till andra utan att bry sig var de handlar ifrån.
Citera
2020-05-19, 08:17
Medlem
whogivesafucks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Det är klart som korvspad att han gör, men jag tror även att han är nojig just nu, kom ihåg att flera i vita huset har testats positivt för Covid-19.

Så delvis så vill han framställa sig själv som smart och duktig men han färgade nog om sina byxor lite efter att Katie Miller testades positivt, det är lite för nära honom personligen

Tror du verkligen att någon läkare skulle låta honom äta något som inte anses säkert? Dessutom om han inte är smittad?

Jag har svårt att tro det.
Citera
2020-05-19, 08:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av whogivesafuck
Tror du verkligen att någon läkare skulle låta honom äta något som inte anses säkert? Dessutom om han inte är smittad?

Har också svårt att tro att han proppar i sig malariamedicin, men å andra sidan överraskar han ju rätt ofta. Och sen är frågan vad han har för syn på sig själv. Kanske han aldrig kan drabbas av något negativt.

Men studier har ju visat att folk dör oftare i den gruppen som de fått medicinen jämfört med kontrollgruppen.
Citera
2020-05-19, 08:19
Medlem
whogivesafucks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Garre74
Trump letter to WHO
https://twitter.com/realDonaldTrump/status/1262577580718395393

Tror knappt man orkar med fyra år till i detta tempo...

Trump är fet.
Trump tar medicin i förebyggande syften
Trump visar sitt brev till WHO.

En tweet-storm gånger tre över världen nu!!

Hur kommer Dr. Prof. Diktator Trump prata bort sina tidigare ord om den fantastiske Pingen som gjort så otroligt underbart fina insatser för att ta hand om sitt virusutbrott?
Hans jättegoda vän var ju kung på området när det begav sig. Floskler på floskler hävde han ur sig.
(Och trots det gjorda han själv ingenting)
Citera
2020-05-19, 08:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av whogivesafuck

Visst, under en kontext "säg ja eller få sparken".
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in