Citat:
Ursprungligen postat av
sno
Paolo är katolik och medlem av Katolska kyrkan.
– Jag är praktiserande katolik, men en ganska dålig sådan. Men min tro har en stor betydelse för mig.
- Kandiderade till riksdagsvalet 2002 för Socialdemokraterna. Trots att han fick näst flest socialdemokratiska kryss i Stockholm lyckades han inte komma in i riksdagen.
- Vi är världens mest jämställda land men svenska män får ju bara skit liksom.
Paolo träffade sin exfru, Lena Arrelöv Roberto, på gymmet – som han själv ägde.
– Jag frågade vad hon skulle göra den sommaren och hon sa att ”om en vecka drar jag till Italien, ska du med?”. Så vi åkte dit. (han tycks träffa sina tjejer på gymmet - resten träffar han på bordeller)
- Karriären som proffsboxare tog slut efter hans första, och enda, knockout mot Sebastian Lujan, den 4 oktober 2003. "Efter ett enda slag var jag både arbetslös och medvetslös, säger han till Café."
Rätt så beskrivande även angående dagens sits.. ;-)
En underhållande sammanfattning. Paolo Roberto till den lagstiftande församlingen vore nått. Socialdemokraterna är en trygg famn för diverse löst folk. Har du noterat regeringen, och vilka nötter som är högsta ämbetsmän?
Jag tror det är över för honom. Det finns ett nytt allvar efter Corona. Allt kommer ändras och inget kommer vara som förr. Vi kommer inte köpa Ching Chong varor, eller saker vi inte behöver eller tycker om. Därför reagerade handeln på hans produkter direkt.