Flashback bygger pepparkakshus!
2020-05-16, 19:26
Medlem
Hur länge kommer media tjata om detta nu?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LavezziLrey
Jag kommer aldrig att känna skam för att jag hjälper en samtyckande kvinna att försörja sig. Är hon över 18 år och villig ser jag inga problem.

Om du genuint hade velat hjälpa tjejen och varit en riktig man så hade du lämnat dina pengar och inte krävt kukservice i gentjänst.
Citera
Medlem
ArgusOnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
Enligt fb har de fortfarande ett förhållande .
Kanske inte det första som man tänker på att ändra .. men hon har ändå gjort flera inlägg på IG sedan igår .

Med tanke på mediahypen kanske man vill avvakta för att inte spä på häxbrännandet?
Citera
2020-05-16, 19:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av creer
Stackars Debora. Hon får dra till ett annat land. Ingen kommer våga besöka henne.

Damen PR besökte är redan i en annan stad och säljer sex. Det var inte hon.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av keterparyd
Tydligen faller inga kvinnor för Horberto eftersom han måste betala prostituerade...

Nä, uppenbarligen gjorde vare sig hans exfru eller sambo det. Du är en inkompetent tjejgissare.
Citera
Medlem
Sunt-fornufts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crusade
JA, Tillåter sexköp: (24/39 länder)

Belgien, Danmark, England, Estland, Finland, Grekland, Italien, Lettland, Liechtenstein, Luxemburg, Malta, Nederländerna, Polen, Schweiz, Skottland, Slovakien, Slovenien, Spanien, Tjeckien, Turkiet, Tyskland, Ungern, Wales, Österrike.

NEJ, Tillåter INTE sexköp (15 länder/ av 39 tillfrågade)

Bulgarien, Cypern, Frankrike, Irland, Nordirland, Island, Kroatien, Litauen, Makedonien, Montenegro, Norge, Portugal, Rumänien, Serbien och Sverige.

På statligt kontrollerade bordeller då?
Citera
Medlem
johnthedickholmess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skvallrare
Damen PR besökte är redan i en annan stad och säljer sex. Det var inte hon.

hur vet du det? Länk till Paolos hora?
Citera
2020-05-16, 19:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
Enligt fb har de fortfarande ett förhållande .
Kanske inte det första som man tänker på att ändra .. men hon har ändå gjort flera inlägg på IG sedan igår .

Har hon någonsin sagt hon dumpat honom? Efter att ha läst hennes inlägg på Instagram tolkar jag det som att dom ska ”klara detta tillsammans”. Vilket jag tycker verkar som att hon vill att dom ska fortsätta tillsammans och att dom kan övervinna detta.
Citera
Medlem
ArgusOnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MostyBlejsX
Du fattar inte vad ett troll är. Jo, uppenbarlige tycker du sexköp är ok. Du tillhör bottenskrapet av den manliga befolkningen. En dag kommer du råka illa ut antingen via en razzia eller via några män som utger sig för att vara kvinnlig prostituerad. Karma

Kaka söker maka? Eftersom luder är kvinnorsläktets bottenskrap...
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HejaFinland
Undrar om man kan köpa dem på utförsäljning eller om slänger dem?

Jag slår vad om att personalen tar hem pizzorna och käkar upp dem.
Citera
2020-05-16, 19:29
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thelonegunman
Jag plockade faktiskt på mig ett paket av Paolos pasta som reades ut i den lokala ICA-butiken. Kände mig lite smutsig trots att jag inte upprörs så mycket av att han torskat.
Det säger väl lite något av vilket stryk hans varumärke tar.

Krishanteringen är katastrof den med. Bättre att han kör en Frank Andersson kuken-ska-ha-sitt-tal för han är ryker ändå för i det här feministlandet har han gjort det absolut värsta man kan göra. Alla förstår att han ljuger med. Jag har ändå varit imponerad av det han lyckats bygga upp på sistone men nu ser allt ut att rasa.

Polisen plockar väl in torskarna efter utförd gärning när de lämnar bordellen? Eller satt det 11 män i trenchcoat i lägenheten när Simon Häggström stormade in? Har de nummerlapp och kallas in till den kvinna de ”bokat”? Intressant värld det där.
Du fick inte arga blickar av kassörskan?
Citera
2020-05-16, 19:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av johnthedickholmes
hur vet du det? Länk till Paolos hora?

Jag kommer inte länka någonting.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto