Flashback bygger pepparkakshus!
2020-05-16, 01:35
Medlem
EnergizerBunnys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bombacci
Svårt att tro det faktiskt. Måste varit fler tjejer där som jobbade. Undrar lite också hur polisen tog fast alla, de sitter väl inte i ett väntrum och väntar på sin tur? Låter extremt osexigt "jaha den där turken ska knulla henne innan mig....jaha där kom den 60 åriga gubben med ölmage ut...oki snart min tur då"

Hahaha, bara att välja ett sådant här billigt luder säger ju en del. Är nog inte det fräschaste stället det där?

Hade han inte råd med finare horor än så?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Doxycyklin87
Brorsan. Det är någons dotter som blir gangbangad på dem där filmerna. Nu är det inte din dotter och därför så är du helt ok med det. Bara för att industrin är enorm och har lyckats hjärntvätta samhället så gör det inte produkten till något bra. Porr kopplar om ungdomars hjärnor och gör snubbar till passiva primater. Prova att klippa porr och runk i några månader och se vad som händer. Finns inte NÅGOT bra med porr. För att inte tala om vad fan det gör med alla stackars trasiga brudar.

Dina fördomar är ju helt åt helvete. Vem har sagt att jag runkar och tittar på porr? Sluta smutta på whiskeyn nu.

I min värld är det du säger detsamma som att säga att det är onormalt att vara gay. Och oavsett vad du hade sagt så hade ansett att det var lika efterblivet.
Citera
Medlem
StarkMarks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flashigaback
När hände detta?

Förra veckan. Som sagt, det svenska folket sover när deras egna landmän blir mördade. Tacka journalistsvinen för det.
Citera
2020-05-16, 01:36
Medlem
HenrikBredbergs avatar
Hon var tydligen oskuld förstod jag!
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av creer
Väldigt svårt att veta då de stora tidningarna ändrar sina så kallade pressetiska regler från fall till fall.
Offentligt med fup och dommar. Hallå, är vi på fb?🤔🤔🤔
Citera
Medlem
kato85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissFitt73
1500kr betalade Paolo. Det innebär att en person som tjänar 250 000kr måste ligga 166 gr. 5-6 gånger om dan alla dar i veckan. Känns ju inte så fräscht.

Får man 1500 och ska tjäna 250 000 om året så blir det 1 ligg varannan dag.

Ligger man 5 gånger om dagen tjänar man 2.7 miljoner på ett år. Det blir 1825 ligg på ett år.

Bra pengar men man blir nog rätt bra trasig i själen, drogmissbruket som följer tar nog en stor del av livet och pengarna.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Herz
I Tyskland säljs sex öppet i enorma bordeller över hela landet och ingen i Sverige säger ett piss om det.

Över 100.000 rumänska och östeuropeiska kvinnor och barn våldtas varje dag i dessa bordeller.

Utöver det så våldtas tusentals barn av pedofiler i Tyskland och deras säkerhetstjänst BND, vägrar ingripa.

Människohandel i alla dess former sker öppet i Tyskland.

Sluta hoppa på Paulo Roberto jävla idioter. Den här skiten sker i så omfattande form att antingen så är man helt emot det och kräver utträde ur EU eller så håller man bara käften!!!!

Sluta hoppa på enskilda män jävla muppar.
så din logik är att eftersom 1000 tals barn våldtas i Tyskland ska vi sluta hoppa på Paulo?
Citera
Medlem
EnergizerBunnys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LavezziLrey
Nope, det stod att elva var gripna.

De är väl inte gripna för att stå där och se dumma ut. Har de köpt sex eller inte?

Läs själv:

https://www.aftonbladet.se/nyheter/k...alvhjalpsboken
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bombacci
Svårt att tro det faktiskt. Måste varit fler tjejer där som jobbade. Undrar lite också hur polisen tog fast alla, de sitter väl inte i ett väntrum och väntar på sin tur? Låter extremt osexigt "jaha den där turken ska knulla henne innan mig....jaha där kom den 60 åriga gubben med ölmage ut...oki snart min tur då"

Jo, det är exakt vad de gör.
Citera
2020-05-16, 01:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kato85
Får man 1500 och ska tjäna 250 000 om året så blir det 1 ligg varannan dag.

Ligger man 5 gånger om dagen tjänar man 2.7 miljoner på ett år.
För det mesta man= fler som delar på den kakan och fittan får minsta biten.
Citera
Medlem
Apansiktets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av keterparyd
Han påstår att han betalade 1500. De överdriver alltid den summan för att det känns bättre när de ertappats att inte framstå som snåljåpar. Också.
Femtonhundra för ett ligg är väl dock gratis? Om man räknar på riktigt fina kvinnor d.v.s. som den i annonsen.
Citera
Medlem
MissFitt73s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av keterparyd
Han påstår att han betalade 1500. De överdriver alltid den summan för att det känns bättre när de ertappats att inte framstå som snåljåpar. Också.

Ja precis.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in