Flashback bygger pepparkakshus!
2020-05-15, 22:07
Medlem
När Paolo kommer ut som torsk får man scrolla på Aftonbladet för att läsa om corona.
Det är fan en bedrift i sig.
Citera
2020-05-15, 22:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Browser
Om det vore så bra borde man inte få detta massiva EU bidrag. Och i gengäld betala så lite i avgift.
Polen har snart inget att hämta i EU då dom går samma väg som Ungern mot en diktatur. Så polskan som frontar i tråden som påstås vara den som PR möjligen skulle köpa sex av vet vi inte om hon är här av egen fri vilja vilket i majoritet är sällsynt. Att man dessutom tror att tjejerna gör detta för att dom gillar det är ju på snudden till psykisk störning.

Går mot diktatur? För att?
Jag vet precis vad du går igång på, du fixar inte att Polen och Ungern står emot invasionen ifrån muslimer, det är där skon klämmer. Nice try
Citera
2020-05-15, 22:08
Medlem
Tarrous avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SweKingCalle
Så kan det kanske vara men 2st på ett år 2018 blir inget pärlband ?

Polisen nämner 11 lagförda bara igår.
Citera
Medlem
Lillamig72s avatar
Det här skrev han den 22/4 i år.....
1paolo2
Vilodag! När du har fel erkänn direkt och be om ursäkt. För ingen har någonsin kvävts till döds av att svälja sin egen stolthet... För ibland så måste man hålla käften, svälja sin stolthet och erkänna att man hade fel. Det det är inte att ge upp utan det är att växa upp! Så sluta spela offer och skylla ifrån dig! Det är alltid du som är ansvarig för dina handlingar oavsett hur du känner. För du kan inte säga att det är du som har kontrollen över ditt liv om du stängt skyller dina motgångar på andra. Se till att skaffa dig lite ryggrad, disciplin och uthållighet så att du kan ta tillbaka kontrollen över ditt liv!

Det här skrev han för 1 dag sedan. Alltså DEN aktuella dagen...

1paolo2
06.35 I de bästa förhållandena: pratar man som bästa vänner, leker som barn, argumenterar som hustru och äkta man, skyddar varandra som bror och syster och så tränar man ihop. Äskar att vakna med dig min vackra så tack för att fört in värme i mitt hjärta, skönhet i min värld och kärlek i mitt liv! Älskar dig @breakitandyouwillmakeit ! Vill ni ha köra ett av min 15 min pass gratis gå in på @15medpaolo där ni kan köra ett pass tillsammans med mig

Det här skrev han för 2 dagar sedan..
1paolo2
06.00 Löpning! Mat är det mest missbrukade sättet att stoppa oro medan träning är det minst utnyttjade antidepressiva medicinen! Faktum är att att stresshormonet kortisol sänks efter träning, och det sprutar ut serotonin, dopamin, noradrenalin och endorfin. Serotonin gör dig lugn, dopamin gör att vi känner välbefinnande och noradrenalin gör att vi känner oss pigga och aktiva. Endorfin är kroppens eget morfin och 30 minuter hård träning ger en endorfindos som är som 10 milligram morfin – vilket är som den dos man skulle få på ett sjukhus om man kommer in med ett brutet ben. Så vad väntar du på? Sätt på dig löpskorna och gör ditt liv bättre!

Jojo. En massa snack bara hos den gubben...
Han glömde skriva att han livar upp livet lite då o då med att köpa sex distribuerad från sextrafficking...
Senast redigerad av Lillamig72 2020-05-15 kl. 22:21.
Citera
Medlem
KreugerGulds avatar
Tungt fall ner! Har Knugen av kungsan lyckas hamstra tillräkligt med deg så han kan pensioneras till ett avlägset ställe i Italien? Personligen skrattar jag inombords men samtidigt så tycker jag synd! att det förmodligen kommer tysta en av feminismens värsta motståndare.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LavezziLrey
Det enda som blir uppenbart från ditt dravel är att du inte förstår vad en diktatur är. Det var ingen som tvingade någon att se på Berlusconis TV-kanaler.

Du är ju riktigt vänsterbliven. Finns ingen seriös människa som hävdar att Italien var något annat än en föredömlig demokrati under Berlusconi.

Jag har bott i Italien i flera år och tittat på deras TV-kanaler och DU vet verkligen inte vad du snackar om. Läs innantill vad det står i mitt inlägg, det är inte jag som har hittat på det som står där. Rika män som Trump, Kim Jong-un och Berlusconi kan köpa sig makt över media och det påverkar demokratin. Köpta TV-kanaler och mutskandaler är de facto inte tecken på en föredömlig demokrati, sorgligt att du inte förstår det. Ja,ja du får lalla vidare nu.
Citera
2020-05-15, 22:10
Medlem
HateWrecks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ArgusOne
Jag tror inte han kommer att checka ut. Vare sig från livet eller lägenhetsbordellen.
Varför skriver du då om dömda babbar och självspillan? Harakiri?
Du pratar om dömda babbar i morgonsoffan och jag påpekar att Paolo faller väldigt väl in i den kategorin?
Inte sant?

Det är bara du kollar dina egna inlägg i detta ämne så har du det där svart på vitt?
Hur många år tar det, enligt dig, innan en "dömd babbe" är en reko svenne?
Hur korkad är du på riktigt?
Citera
Medlem
Darwins avatar
Oavsett de moraliska aspekterna så känns 1500 som ett tämligen billigt pris, speciellt för Paolo som borde vara höginkomsttagare.

Så frågan borde vara: Är PR en gniden snåljåp, eller går han igång på att hänsynslöst utnyttja förslavade zigenare? (Jag personligen tror på det senare! )
Citera
Medlem
Haha var det Grevgatan 10?
Citera
Medlem
VaBanks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TupolevTu-144
Finns det någon längre intervju ute angående horbockskandalen? Jag har bara sett en 3 min klippt intervjusession med Jenny Strömstedt.

Du kan säkert se han sitta och gråta ut i morgonsoffan imorgon, eller måndag.

Det är nästan det som gör det än mer äcklande, hans patetiska försök till inte framstå som en horbock.

Garanterat har han hållt på i några år.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skvallrare
Vare sig han ljuger om sexuella övergrepp eller ej spelar ingen roll, då det inte är straffbart.

Han har begått ett brott och sonat sitt straff. Det räcker, behövs ingen lynchmob, då det inte är förenligt med en rättsstat.

Detta är inte en domstol, det är en diskussionstråd på Flashback!
Citera
2020-05-15, 22:11
Avstängd
Nemesis Divina - en bok av Linné - vars tes om igen visar sig sann.

Hahaha! Snacka om att vaska ett varumärke fullständigt på kortast möjliga tid...

Sjukt att han lyckades övertyga många svenska konsumenter om att en sunkig gammal gängkriminell sociopat skulle vara ett kvalitetsvarumärke.

Fy fan vad förbittrade judarna som hyrde Paolo som frontfigur ska vara nu...

Men han kan kanske snart kan åka runt och tala om för företag hur man "gör en resa från botten mot toppen igen"? Han har ju pitchat sig som ett offer för självskadebeteende snarare än en som skadar andra. En imponerande och snabb manöver där.

/Johan
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in