Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2020-05-14, 08:11
  #30613
Medlem
CyberIngmars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alibabbla
Det är deras egen Twitter kanal, då borde detta rimligtvis stämma.

Många andra mediekanaler har uppmärksammat detta och börjar göra narr av CNN.

Beyond parody: CNN taps Greta Thunberg for expert coronavirus panel

Underbara nyheter. Som en skrev där. Youtube är snabb med att plocka ner utbildade läkare och forskare som anses ge missriktad information om covid19. CNN tar in en 16årig som expert Riktigt så lågt har Fox News aldrig nått.
2020-05-14, 08:50
  #30614
Medlem
GormDenGamles avatar
Greta Thunberg mener regjeringens forslag om iskanten strider mot FNs barnekonvensjon
I brevet blir det vist til at ved å undertegne Barnekonvensjonen, har landene forpliktet seg til å beskytte barn fra direkte, nært forestående og forutsigbare trusler mot deres helse og velvære.
Barna mener at dette inkluderer klimaendringer og at den samme logikken bør gjelde for Norges planer om å utvinne mer olje og gass.

https://www.nrk.no/norge/greta-thunb...jon-1.15015965
2020-05-14, 08:57
  #30615
Medlem
Sonnenwendes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GormDenGamle
Greta Thunberg mener regjeringens forslag om iskanten strider mot FNs barnekonvensjon
I brevet blir det vist til at ved å undertegne Barnekonvensjonen, har landene forpliktet seg til å beskytte barn fra direkte, nært forestående og forutsigbare trusler mot deres helse og velvære.
Barna mener at dette inkluderer klimaendringer og at den samme logikken bør gjelde for Norges planer om å utvinne mer olje og gass.

https://www.nrk.no/norge/greta-thunb...jon-1.15015965
Svante Thunberg och Greenpeace tänker till 😂
2020-05-14, 08:59
  #30616
Medlem
GormDenGamles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sonnenwende
Svante Thunberg och Greenpeace tänker till 😂

Jag baxnade när jag läste det. Tragikomiskt.
2020-05-14, 09:08
  #30617
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CyberIngmar
Underbara nyheter. Som en skrev där. Youtube är snabb med att plocka ner utbildade läkare och forskare som anses ge missriktad information om covid19. CNN tar in en 16årig som expert Riktigt så lågt har Fox News aldrig nått.
Vänsterns propagandateater är så extremt löjlig att man undrar vilken psykdiagnos de och idioterna som går på de kända bedragarnas uppenbara lögner lider av. Alla vänsterblivna är helt obildade totala idioter som likt mormonernas sekt blåljuger i hopp om att det finns andra helt obildade totalidioter där ute att lura. Sekter använder uppenbara lögner för att säkerställa att inte en enda kunnig eller tänkande människa slår dem följe. Bedragarna vill ha lättlurade offer att skinna.

De vänsterblivnas enda argument för sina lögner är lögnen att deras lögner är "Den Slutgiltigt Bevisade Sanningen" och hänvisar till vetenskap (som säger motsatsen till vad de vänsterblivna ljuger om den) som om det vore ett prästerskaps profetia som det är förbjudet att kritisera för att den är Helig. Hur klarar den klimatdomedagstroende vänsterpöbeln klarar av att gå utanför sin dörr utan att diredkt bli avlurade precis allt de äger och har av förste person de möter?

Den vänsterblivne domedagstroendes "tanke"process:
"Här är min granne, en känd bedragare dömd många gånger. Nu ljuger han för mig att det vore bra för mig om jag ger bort allt jag äger och har till honom, så jag gör det!"

Efter klimatdomedagslögnen och förskylningspaniken, har någon här fantasi nog att gissa vad den vänsterblivna sekten hittar på för grotesk lögn härnäst?
2020-05-14, 09:10
  #30618
Avstängd
Jag antar att mamma opera upptäckt att Gretas röntgensyn inte bara förmår att upptäcka växthusgaser i luften, men även Corona

Är denna flicka och hennes skogstokiga mor verkligen i sådant behov av konstant uppmärksamhet?
__________________
Senast redigerad av ArrigoSacchi 2020-05-14 kl. 09:26.
2020-05-14, 09:47
  #30619
Medlem
Sonnenwendes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ArrigoSacchi
Jag antar att mamma opera upptäckt att Gretas röntgensyn inte bara förmår att upptäcka växthusgaser i luften, men även Corona

Är denna flicka och hennes skogstokiga mor verkligen i sådant behov av konstant uppmärksamhet?
Pengar pengar pengar, klimat är big business
2020-05-14, 10:08
  #30620
Medlem
Janos avatar
Har gått och undrat lite smått sen Corona blev en stor grej hur Greta måste känna sig när klimatet har hamnat lite i skymundan och artiklarna om henne minskat. Verkar som att lilla Greta har löst problemet nu och blivit "Corona-expert". Vänsterfånen verkar inte ha något gräns över hur absurda de kan bli.
2020-05-14, 11:18
  #30621
Avstängd
wwrs avatar
PR-nötterna har haft sanslöst hjärnsläpp. De har en liten tunnis med så mycket diagnoser att hon bara kan tänka på isbjörnar. Det är kraftfullt. Se'n bränner de allt på att låta henne börja dilla om Corona. Hon skulle naturligtvis bara hosta sig igenom några hysteriska videotal om den klimatkatastrof som lätt överskuggar en liten flunsa.
2020-05-14, 11:30
  #30622
Avstängd
Mod, kanske dags att lägga till Coronaktivist i rubriken?
2020-05-14, 11:35
  #30623
Medlem
arbetets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wwr
Hahaha. Corona-Greta!
Greta och klimatkomedin har mer genomslag i Europa. I USA säger Trump ifrån.
Greta talade i kongressen. Men det man mest ser därifrån är när hon blir utfrågad. Men i EU dundrar hon från talarstolen.
CNN pushar fram Greta för att sänka Europa i kaos.
Ett osannolikt samarbete mellan CNN och Trump.
Vi lever i en Bizarro-World. Det har jag förstått sedan länge. Känn på denna:

Corona-Greta!

Ingen idé att försöka skämta om tillvaron då den själv är som en absurd satir.
2020-05-14, 11:42
  #30624
Medlem
absolut-justices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Conan O'Brien
Såg just den här videon från Rebel News: https://www.youtube.com/watch?v=TTXdhTwO320

Är det någon som har koll på vem dessa skyddsvakter är eller vilka dom arbetar för? Vad kan dom tänkas ha för rättigheter i sitt skydd av Greta?

Känner igen 2 av "vakterna" från kravallerna i Kärrtorp, där en av dom var med i att kasta flaskor, tror dom har ev samröre med Linje17 nätverket där.

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback