Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2020-05-02, 08:24
  #4333
Medlem
stevenstillss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karanan
Den där torrheten i munnen är dock något nytt. Jag gissar på att han är jätterädd. Han vet att det snart är game over i makten för hans del..

Han är gamla stammens sosse och gillar i själ och hjärta inte utvecklingen i landet. Säkert heller inte att gamla ligger och dör på sjukhemmen. I längden blir han sjuk av att leda en utveckling hans undermedvetna tar avstånd ifrån. Och dricker för att få det att gå ihop.
Citera
2020-05-02, 12:09
  #4334
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Prayuth
Det här talet hade behövt redigeras innan det släpptes. Löfven är ungefär lika karismatisk som en syltburk.
Visst är det väl ett klipp 1.34 in på talet, på tal om redigering....
Citera
2020-05-04, 09:19
  #4335
Medlem
321js avatar
https://www.dagensmedia.se/medier/da...mpaignId=24068

Riksmedierna missnöjda med Stefan Löfvens tillgänglighet
Citera
2020-05-05, 14:08
  #4336
Avstängd
När man lyssnar runt på alla förstå sig påare angående "Sahara-Dry" i munnen vid tal inför grupp etc, så antingen är man väldigt nervös för något och gör allt för inte verka nervös eller så är man törstig efter något helt enkelt. Så man kan ju undra
om "svetsarn" tar sig några StarkBock framför Tv.n för att komma i form ibland. (kanske en tankeställare) https://www.youtube.com/watch?v=SeeIqnNB1tk
Citera
2020-05-05, 15:41
  #4337
Medlem
Epimaness avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GetWicked
Ser eller hör inget speciellt nytt han har alltid låtit sådär.

Nej, innan han blev "stassminister" så lät han bara dum i huvudet, stamning och sådant är sedan tillträdet.

I corona-tider låter han dessutom värre än vanligt.
Citera
2020-05-06, 06:21
  #4338
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Prayuth
Vilken landsfader han är den store Löfven.



https://www.expressen.se/ledare/anna...itiska-fragor/



Vem är det som åsyftas?
Och vilket tal sedan nu hörde jag iofs bara lite men det jag hörde var inte alls imponerande, jag hörde att han sa det kommer en framtid när vi återigen kan besöka och träffa nära och kära och när vi åter kan besöka våra äldre, eh jaha och de som förlorat sina äldre får de också besöka dem då eller? Ser det som ett stort hån mot dem som förlorat sina äldre med vetskapen om att de inte har kunnat/fått vara närvarande och dessutom med vetskapen om att de inte alls hade lika värde som alla andra eftersom de inte fick likvärdig vård pga av att regeringarna vi haft på sista tiden tycker det är viktigare att lägga pengar på annat. Två gånger nu har fanskapet utan att tänka sig för hånat folk när han håller tal förra gången var det ensamma utan barn när han höll ett jultal för några år sedan.
Citera
2020-05-08, 18:58
  #4339
Medlem
https://www.youtube.com/watch?v=ch7G9nKWtvU

En omröstning har alltså gjort år 2018. Hur kommer det sig då att han sitter kvar? Det var mer än hälften som tyckte att Stefan Löfven inte skall fortsätta som statsminister.
Citera
2020-05-10, 19:55
  #4340
Medlem
Grodfrityrs avatar
Jag har svårt att tänka mig att Löfvens tankeverksamhet omfattar någonting utöver väldigt basala tankar t ex hungrig, kliar, skitnödig, törstig och trött. Ungefär som grannens labrador.

Skulle man inte kunna ersätta honom med Acapela Box (ett datorprogram som läser upp skriven text) och ett hologram föreställande Homer Simpson i kostym?

Det borde bli betydligt billigare och i stort sett ge samma slutresultat.
Citera
2020-05-11, 05:01
  #4341
Medlem
Varihelvete är han, han som vill leka landsfader nu har han ju sin chans men icke. Gömmer sig som vanligt. Undrar om det inte är dags för kungen att göra revolt och ta tillbaka makten.
Citera
2020-05-11, 05:39
  #4342
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av clanton
Varihelvete är han, han som vill leka landsfader nu har han ju sin chans men icke. Gömmer sig som vanligt. Undrar om det inte är dags för kungen att göra revolt och ta tillbaka makten.
Jag har haft samma fundering, vart är han? Steffe borde vara på tv varje dag och visa sitt lugn som en riktig landsfader. Jag tycker i huvud taget att det pågår en liten revolution i landet. Folket skiter totalt i vad politikerna säger och gör det man själv vill göra, så varför visa sig när man inte bryr sig om honom?
Citera
2020-05-11, 06:15
  #4343
Medlem
magpests avatar
Är Löfven i karantän (fått COVID-19)? Han såg inte vidare frisk ut under sitt första maj-tal och han har sedan dess varit osynlig.
Citera
2020-05-11, 06:18
  #4344
Medlem
Trevligt.kontos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av magpest
Är Löfven i karantän (fått COVID-19)? Han såg inte vidare frisk ut under sitt första maj-tal och han har sedan dess varit osynlig.

Han är väll allt som oftast osynlig. Även före pandemin. Han kanske är allvarligt sjuk (cancer, hjärtat, demens?). Eller så är det en valstrategi.

Var kan man se hans tal?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback