2020-05-08, 19:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Underbar kommentar om det där med "fransk". Jag kan bara hålla med.

Den misstänkta tjejen kommer väl från franska Polynesien? Dock verkar hon ha varit omtyckt på jobbet, så det är nog ingen faktor den här gången.

Omtyckt på jobb kan många vara,Alla har en fritid också.

Ta olika förhållande utåt så är dom det perfekta paret,Innan för dörrarna är allt skit
Citera
2020-05-08, 20:25
Medlem
Tim va en känd pundare med tycke för blandannat tjack.. Han smet från blandannat en knarknota på 3000kr

Han va nyinflyttad till lägenheten med tjejen enligt han själv.
Citera
2020-05-08, 20:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hassesub
Tim va en känd pundare med tycke för blandannat tjack.. Han smet från blandannat en knarknota på 3000kr

Han va nyinflyttad till lägenheten med tjejen enligt han själv.

Tjack nja
Cola Ja
Knarknota på 3lax är inte någon stor summa.

Tänk dig Herr Nilsson som åkte på 250kg röka,krita och ska betalas
Citera
2020-05-08, 21:56
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Byggarenjabra
Omtyckt på jobb kan många vara,Alla har en fritid också.

Ta olika förhållande utåt så är dom det perfekta paret,Innan för dörrarna är allt skit
Så kan det absolut vara, det har man ingen aning om som utomstående. Men kanske grannarna har hört något?
Citera
2020-05-09, 08:30
Medlem
Citat:
Så kan det absolut vara, det har man ingen aning om som utomstående. Men kanske grannarna har hört något?

Läste tidigare i tråden att grannarna hade hört, om det va bråk alt erkännandet för Polisen låter jag vara osagt.
Citera
2020-05-09, 18:53
Medlem
Hoppar in i tråden utan att ha läst det senaste men måste bara skriva lite för dessa nötter som tidigt i tråden verkar älska att kasta skit på en kvinna och kalla henne psyksjuk etc. Det är mycket ovanligt med kvinnliga mördare och i de flesta av fall där kvinnor mördar en man som det har/har haft en relation med så är det i självförsvar eller efter tid av utsatthet. Min gissning är att denna ”trevliga” tim är en kvinnomisshandlare som fick precis vad han förtjänar, hon var rädd och tog den sista utvägen att ha ihjäl honom, alt i självförsvar under en misshandel. Jag kan garantera att denna man inte är ett offer! Skönt med en kvinnohatare och pundare mindre.
Citera
2020-05-09, 19:21
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Herrkaramell
Hoppar in i tråden utan att ha läst det senaste men måste bara skriva lite för dessa nötter som tidigt i tråden verkar älska att kasta skit på en kvinna och kalla henne psyksjuk etc. Det är mycket ovanligt med kvinnliga mördare och i de flesta av fall där kvinnor mördar en man som det har/har haft en relation med så är det i självförsvar eller efter tid av utsatthet. Min gissning är att denna ”trevliga” tim är en kvinnomisshandlare som fick precis vad han förtjänar, hon var rädd och tog den sista utvägen att ha ihjäl honom, alt i självförsvar under en misshandel. Jag kan garantera att denna man inte är ett offer! Skönt med en kvinnohatare och pundare mindre.

Helt riktigt , kvinnan borde dömas till Max 6 månaders fängelse för att oaktsamt handlat i nödvärn.
Citera
2020-05-09, 19:50
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fiddleback
Helt riktigt , kvinnan borde dömas till Max 6 månaders fängelse för att oaktsamt handlat i nödvärn.
Men ingen vet egentligen vad som hände.

Simp.
Citera
2020-05-09, 20:03
Avslutad
Citat:

Simp.
Ja så är det , vi kan bara spekulera och hoppas på att kvinnan döms efter sitt handlande.
Orsaken till och varför.
Senast redigerad av Fiddleback 2020-05-09 kl. 20:06.
Citera
2020-05-09, 22:22
Medlem
Citat:

Simp.

Bror
Du kommer inte få henne när hon är ute om 12år,Kvittar hur mycket du försvarar henne.
Citera
2020-05-09, 22:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Herrkaramell

Du kan fråga hennes egna familj om anledningen till att hon inte fick vara i närheten av deras barn.

Även fråga hennes ex när han kommer ut hur trevlig hon va efter en fylla på sprit och piller,
Han sitter tillfället för ett större sprit tramadol, oj samma som hon tyckte om att äta
Samanträffande?
Citera
2020-05-09, 22:39
Medlem
sunny5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Byggarenjabra
Du kan fråga hennes egna familj om anledningen till att hon inte fick vara i närheten av deras barn.

Även fråga hennes ex när han kommer ut hur trevlig hon va efter en fylla på sprit och piller,
Han sitter tillfället för ett större sprit tramadol, oj samma som hon tyckte om att äta
Samanträffande?

Kan du inte bara ge oss svaren direkt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in